Gå til innhold

Kamelas dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nope :ler: Vil ikke fryse inne..

Da får han kle av seg!! :kjefte:

Han pleier ikke å ha så mye klær på seg heller, er bare veldig varm av seg :ler:

Jeg har endelig lært at jeg ikke skal fylle ovnen full. Da blir det nemlig fort 30 grader her inne, og det er i meste laget :ler:

*glad vi har varmepumpe og konstant temperatur*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vannbårenvarme, så vi kunne satt opp den mer, men da hadde vi jo ikke fyrt med ved....

Skrevet
Vi har vannbårenvarme, så vi kunne satt opp den mer, men da hadde vi jo ikke fyrt med ved....

Nei, det er klart det er koselig å fyre med ved, da, men kosen veier ikke opp for pesen synes jeg da...

Skrevet (endret)
Ække no pes å fyre vel?

Jo.....èn gang greide jeg å gjøre så det begynte å brenne (og da snakker jeg ikke om INNI ovnen hvor det jo burde brenne, men utenfor....) og èn gang tente mannen på hele seg, og mange ganger får jeg ikke fyr i det hele tatt og...og ....og...kaldt om morran er det og....nei...er glad i varmepumpa mi, jeg :Nikke:

Endret av Brukernavn
Skrevet

Det blir aldri kaldere enn 18 grader her, det sørger gulvvarmen for. Og vi bruker tennbriketter og da er det genialt enkelt å fyre.

Gjest Tigerjente
Skrevet

Jeg hater å fyre i ovnen.. Får det aldri til. Skulle nok absolutt hatt varmepumpe, men tror vi sparer pengene til vi får ordentlig hus.

Skrevet
Nei, det er klart det er koselig å fyre med ved, da, men kosen veier ikke opp for pesen synes jeg da...

Vi har peis som kan lukkes, og den er ikke veldig økonomisk, står på ut av huset-lista.

Ække no pes å fyre vel?

Peisen trekker dårlig...

Det blir aldri kaldere enn 18 grader her, det sørger gulvvarmen for. Og vi bruker tennbriketter og da er det genialt enkelt å fyre.

Hva slags tennbriketter bruker du?

Skrevet

Fibraflame Firelighters.

Ikke sånne hvite. De lukter så vondt.

Skrevet
Fibraflame Firelighters.

Ikke sånne hvite. De lukter så vondt.

Må prøves - de jeg bruker er det ikke noe fart i!

Ferdig med dagens sølvpuss?

Skrevet
eh...

Skal du snart begynne med dagens sølvpuss da :skratte:

Skrevet
Ferdig med dagens sølvpuss?

eh...

:hoho:

Skrevet

Deilig å få anledning til å henge litt her inne :juhu:

Skrevet
Jo.....èn gang greide jeg å gjøre så det begynte å brenne (og da snakker jeg ikke om INNI ovnen hvor det jo burde brenne, men utenfor....) og èn gang tente mannen på hele seg, og mange ganger får jeg ikke fyr i det hele tatt og...og ....og...kaldt om morran er det og....nei...er glad i varmepumpa mi, jeg :Nikke:

:overrasket:

Skrevet

Gikk med en gang faktisk, så nå er det gjort. Se referat av alt jeg har gjort på de 40 minuttene, inne hos Kupperne, du!! :ler:

Skrevet

Produktiv dag både her og der - nå er det på tide å finne veien hjem!

:vinke:

Skrevet

God morgen, Multi!

Her er det julekake og vann til frokost!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...