Brukernavn Skrevet 4. desember 2007 #2341 Skrevet 4. desember 2007 Nope Vil ikke fryse inne.. Da får han kle av seg!! Han pleier ikke å ha så mye klær på seg heller, er bare veldig varm av seg Jeg har endelig lært at jeg ikke skal fylle ovnen full. Da blir det nemlig fort 30 grader her inne, og det er i meste laget *glad vi har varmepumpe og konstant temperatur*
Annie Skrevet 4. desember 2007 #2342 Skrevet 4. desember 2007 Vi har vannbårenvarme, så vi kunne satt opp den mer, men da hadde vi jo ikke fyrt med ved....
Brukernavn Skrevet 4. desember 2007 #2343 Skrevet 4. desember 2007 Vi har vannbårenvarme, så vi kunne satt opp den mer, men da hadde vi jo ikke fyrt med ved.... Nei, det er klart det er koselig å fyre med ved, da, men kosen veier ikke opp for pesen synes jeg da...
Brukernavn Skrevet 4. desember 2007 #2345 Skrevet 4. desember 2007 (endret) Ække no pes å fyre vel? Jo.....èn gang greide jeg å gjøre så det begynte å brenne (og da snakker jeg ikke om INNI ovnen hvor det jo burde brenne, men utenfor....) og èn gang tente mannen på hele seg, og mange ganger får jeg ikke fyr i det hele tatt og...og ....og...kaldt om morran er det og....nei...er glad i varmepumpa mi, jeg Endret 4. desember 2007 av Brukernavn
Annie Skrevet 4. desember 2007 #2346 Skrevet 4. desember 2007 Det blir aldri kaldere enn 18 grader her, det sørger gulvvarmen for. Og vi bruker tennbriketter og da er det genialt enkelt å fyre.
Gjest Tigerjente Skrevet 4. desember 2007 #2347 Skrevet 4. desember 2007 Jeg hater å fyre i ovnen.. Får det aldri til. Skulle nok absolutt hatt varmepumpe, men tror vi sparer pengene til vi får ordentlig hus.
kamela Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #2348 Skrevet 4. desember 2007 Nei, det er klart det er koselig å fyre med ved, da, men kosen veier ikke opp for pesen synes jeg da... Vi har peis som kan lukkes, og den er ikke veldig økonomisk, står på ut av huset-lista. Ække no pes å fyre vel? Peisen trekker dårlig... Det blir aldri kaldere enn 18 grader her, det sørger gulvvarmen for. Og vi bruker tennbriketter og da er det genialt enkelt å fyre. Hva slags tennbriketter bruker du?
Annie Skrevet 4. desember 2007 #2349 Skrevet 4. desember 2007 Fibraflame Firelighters. Ikke sånne hvite. De lukter så vondt.
kamela Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #2350 Skrevet 4. desember 2007 Fibraflame Firelighters. Ikke sånne hvite. De lukter så vondt. Må prøves - de jeg bruker er det ikke noe fart i! Ferdig med dagens sølvpuss?
kamela Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #2352 Skrevet 4. desember 2007 eh... Skal du snart begynne med dagens sølvpuss da
Brukernavn Skrevet 4. desember 2007 #2353 Skrevet 4. desember 2007 Ferdig med dagens sølvpuss? eh... Skal du snart begynne med dagens sølvpuss da
kamela Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #2354 Skrevet 4. desember 2007 Deilig å få anledning til å henge litt her inne :juhu:
Multi Skrevet 4. desember 2007 #2355 Skrevet 4. desember 2007 Jo.....èn gang greide jeg å gjøre så det begynte å brenne (og da snakker jeg ikke om INNI ovnen hvor det jo burde brenne, men utenfor....) og èn gang tente mannen på hele seg, og mange ganger får jeg ikke fyr i det hele tatt og...og ....og...kaldt om morran er det og....nei...er glad i varmepumpa mi, jeg
Annie Skrevet 4. desember 2007 #2356 Skrevet 4. desember 2007 Skal du snart begynne med dagens sølvpuss da Gikk med en gang faktisk, så nå er det gjort. Se referat av alt jeg har gjort på de 40 minuttene, inne hos Kupperne, du!!
kamela Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #2358 Skrevet 4. desember 2007 Produktiv dag både her og der - nå er det på tide å finne veien hjem!
kamela Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #2360 Skrevet 5. desember 2007 God morgen, Multi! Her er det julekake og vann til frokost!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå