Gå til innhold

Kamelas dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er redd det bare er en snartur, koselig å være savnet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KAMELA!!! :juhu: :klemmer: Så bra at du gir livstegn fra deg. Var en liten cm fra å reise hjem til deg og sjekke at alt var bra :klemmer: :

Skrevet
KAMELA!!! :juhu: :klemmer: Så bra at du gir livstegn fra deg. Var en liten cm fra å reise hjem til deg og sjekke at alt var bra :klemmer: :

Du må ikke si sånn, for da kommer hun ikke neste gang...hun vil sikkert mye heller ha besøk av deg..

Skrevet
KAMELA!!! Svikter du oss i dag også?? :trist:

Hun sitter vel og håper at du skal komme for å se om hun har det bra, da. Hvorfor måtte du si det??? :kjefte: Nå kommer vi aldri til å se henne her inne fordi hun ønsker besøk av deg :sur:

Skrevet

*tam tam tam*

*venter på Annie*

Neida, bare fryktelig hektisk her i dag også.

Tipper jeg kommer sterkere tilbake i morgen :)

Skrevet
Hun sitter vel og håper at du skal komme for å se om hun har det bra, da. Hvorfor måtte du si det??? :kjefte: Nå kommer vi aldri til å se henne her inne fordi hun ønsker besøk av deg :sur:

:hoho:

*tam tam tam*

*venter på Annie*

Neida, bare fryktelig hektisk her i dag også.

Tipper jeg kommer sterkere tilbake i morgen :)

HÅPER det ja!!! Du kan jo ikke ha det sånn på jobb at du faktisk må jobbe!! :kjefte: på sjefen!!!

Skrevet

God morgen alle sammen!

I dag er den store ryddedagen, jeg har fri!

Lista er lang, er det noen som henger seg på i dag?

Gjest Tigerjente
Skrevet

WOW!

Du hadde jo en kjempelang liste du!

Tenker jeg kaster meg med om en stund, skal på jobb om noen timer, men er likegreit å gjøre noe i huset enn å sove nå.

Lager meg en kopp kaffe, og setter meg ned og lager en liste over hva som trengs å gjøres jeg...

Skrevet
God morgen alle sammen!

I dag er den store ryddedagen, jeg har fri!

Lista er lang, er det noen som henger seg på i dag?

Kamela har fri :juhu: Da kommer du vel til å kjøre en 15 min husjobbing, 15 min KG, 15 min husjobbing, 15 min KG. Ja??? *håpefull*

Skrevet

Ikke fullt så god fordeling, men er ihvertfall innom og kikker litt og oppdaterer hva jeg har fått unnå.

Full av imponade over meg selv i dag :skratte:

Skrevet
Ikke fullt så god fordeling, men er ihvertfall innom og kikker litt og oppdaterer hva jeg har fått unnå.

Full av imponade over meg selv i dag :skratte:

Jeg er veldig imponert over hvor tidlig du var oppe og klar til dyst jeg, da..

Skrevet (endret)

Takk for det, var i gang før klokka 7!

Har forresten glemt å si at det snør her i dag, alldeles perfekt for mine juleforberedelser :kalle: :snø:

Endret av kamela
Skrevet
Takk for det, var i gang før klokka 7!

Har forresten glemt å si at det snør her i dag, alldeles perfekt for mine juleforberedelser :kalle: :snø:

Åååå, skulle så ønske det gjorde det her også :sur:

Her er det grått, plussgrader og stort sett samme været som har vært de siste 3 mnd :sukk:

Skrevet
Åååå, skulle så ønske det gjorde det her også :sur:

Her er det grått, plussgrader og stort sett samme været som har vært de siste 3 mnd :sukk:

:klemmer:

Her er det -0,5 og snøen laver ned - alldeles nydelig :snø:

Gjest Tigerjente
Skrevet

Så herlig med snø da!

Jeg vil også ha! Her har det blitt helt bart igjen!

Eller, når jeg tenker meg om så er det kanskje ikke så praktisk med snø og gåtur til jobben...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...