Gå til innhold

Kamelas dagbok

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Tigerjente
Skrevet

God formiddag Kamela!

Har du hatt en fin morgen?

Dolly er for øvrig ikke så mye å skryte av fra før av. Vi bestilte engang pizza og hvitløksbaguetter. Vi skulle spise hjemme, og vi glemte selvsagt å se på maten da den kom. Hvitløksbaguettene var svidd skikkelig i kantene, og ikke noe god. I tillegg trakk de kontoen 1000 kr mer enn det vi skulle betale. Gjett om de fikk noen sure telefoner etter det da. Siden har vi ikke bestilt fra dolly..

Skrevet
God formiddag Kamela!

Har du hatt en fin morgen?

Dolly er for øvrig ikke så mye å skryte av fra før av. Vi bestilte engang pizza og hvitløksbaguetter. Vi skulle spise hjemme, og vi glemte selvsagt å se på maten da den kom. Hvitløksbaguettene var svidd skikkelig i kantene, og ikke noe god. I tillegg trakk de kontoen 1000 kr mer enn det vi skulle betale. Gjett om de fikk noen sure telefoner etter det da. Siden har vi ikke bestilt fra dolly..

Og min forrige erfaring med Dolly var når jeg bestilte til et hotellrom....det tok vel 4 timer fra jeg bestilte til pizzaen kom.....så...ALDRI mer Dollys for meg!!! ALDRI!!!

Skrevet
Bra vi er flere i samme båt.

Det er jo ikke bra....veldig dumt for Dolly f.eks... :forvirret: Og EGENTLIG veldig dumt for meg også, for jeg liker jo Dolly pizzaen...MEN, det er pizzasted her jeg bor som har verdens beste pizza OG perfekt service, samt evnen til å lage pizzaen helt korrekt med helt korrekt fyll HVER gang, så jeg klager ikke :)

Skrevet

Da kommer vi til deg neste gang BN og spiser perfekt pizza!! ;)

Skrevet

For å bidra enda mer til Dollys gode rykte kan jeg bare på det sterkeste fraråde å spise deres italienske pizza! Bunnen er noe av det j noensinne!

Gjest Tigerjente
Skrevet
Skal ikke mer på Dollys! Dermed basta!!

Ikke jeg heller.

Her vi bor får vi ikke pizza på døren lengre uansett. For å få pizza må vi hente den ca 40 min unna med bil. Det er nærmeste sjappe! :gråte: Jeg er jo vant med å ha pizzaen 5min unna.

Skrevet

Man kan da ikke bo på et sånt sted??!!! :dåne:

Skrevet
Da kommer vi til deg neste gang BN og spiser perfekt pizza!! ;)

AVTALE!!

Skrevet

Når kommer dere forresten?? Greit å få advart mannen :sjarmor:

Skrevet

Sånn at han kan reise bort før vi gjør inntog? :ler:

Skrevet
Sånn at han kan reise bort før vi gjør inntog? :ler:

Nettopp :ler:

Skrevet
Kamela!!!! Hvor er du????

Skremte vi deg fullstendig på fredag :sjokk: :gråte:

Gjest Tigerjente
Skrevet

Satt akkurat å tenkte på det samme selv!

Kanskje kamela har mye å gjøre på jobben i dag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...