Brukernavn Skrevet 12. november 2007 #2081 Skrevet 12. november 2007 Kakletid! :juhu: Når sjefen er borte danser Kamela på bordet Jeg har ikke fått noen 750 kr. sjekk fra bokklubben enda :gråte: Har forsøkt å melde meg inn i en klubb i dag....... Dersom gavekortet ikke kommer i løpet av den påfølgende dagen av det du meldte deg inn er ikke medlemsskapet godkjent. (Bortsett fra i forbindelse med helg, selvsagt...)
Gjest Begonia Skrevet 12. november 2007 #2083 Skrevet 12. november 2007 :juhu: Når sjefen er borte danser Kamela på bordet Dersom gavekortet ikke kommer i løpet av den påfølgende dagen av det du meldte deg inn er ikke medlemsskapet godkjent. (Bortsett fra i forbindelse med helg, selvsagt...) Sist jeg meldte meg inn i en klubb tok det tre dager før gavekortet kom. Prøvde en til i dag, så da er det bare å vente og se...
kamela Skrevet 12. november 2007 Forfatter #2084 Skrevet 12. november 2007 -selvutnevnt Bokklubb ekspert- Satser på at du har rett! Sist jeg meldte meg inn i en klubb tok det tre dager før gavekortet kom. Prøvde en til i dag, så da er det bare å vente og se... Vi får vente sammen, Begonia
Annie Skrevet 12. november 2007 #2085 Skrevet 12. november 2007 Håper du får! Har du ikke fått mail fra Bokklubben heller? Snart fest inne hos meg forresten
Brukernavn Skrevet 12. november 2007 #2086 Skrevet 12. november 2007 Sist jeg meldte meg inn i en klubb tok det tre dager før gavekortet kom. Prøvde en til i dag, så da er det bare å vente og se... Åj, tre dager....da blir det litt vanskelig å holde oversikten, da... Håper du får! Har du ikke fått mail fra Bokklubben heller? Snart fest inne hos meg forresten OOOON MY WAAAAAYYYY
Gjest Begonia Skrevet 12. november 2007 #2087 Skrevet 12. november 2007 Åj, tre dager....da blir det litt vanskelig å holde oversikten, da... Oversikt? Har hørt ordet, men er ikke helt sikker på hva det betyr :klø:
kamela Skrevet 12. november 2007 Forfatter #2088 Skrevet 12. november 2007 Håper du får! Har du ikke fått mail fra Bokklubben heller? Snart fest inne hos meg forresten Har vært på festen din, jeg! Joda, fått bekreftelsesmailer, men ikke noe mer Oversikt? Har hørt ordet, men er ikke helt sikker på hva det betyr :klø:
kamela Skrevet 12. november 2007 Forfatter #2089 Skrevet 12. november 2007 Møter burde vare mye lenger.....
Brukernavn Skrevet 12. november 2007 #2091 Skrevet 12. november 2007 Møter burde vare mye lenger..... Og du burde være din egen sjef!!! Signerer begge to, og legger til en egen: Alle burde ha eget kontor med stengbar dør
Brukernavn Skrevet 12. november 2007 #2093 Skrevet 12. november 2007 Ny blogg i sving Er, som deg, ikke nyskjerrig, så jeg tar meg en langsom tur for å sjekke....
Brukernavn Skrevet 12. november 2007 #2094 Skrevet 12. november 2007 Men enda jeg somlet det meste jeg fysisk er i stand til så kom jeg før det var noen tråder der..
Multi Skrevet 12. november 2007 #2097 Skrevet 12. november 2007 Innom for å opplyse om at Ikea-knekkebrød er veldig gode.
kamela Skrevet 13. november 2007 Forfatter #2098 Skrevet 13. november 2007 Og du burde være din egen sjef!!! :juhu: Signerer begge to, og legger til en egen: Alle burde ha eget kontor med stengbar dør Ny blogg i sving Endelig Innom for å opplyse om at Ikea-knekkebrød er veldig gode. Er det den grove typen? God morgen, i dag er jeg trøtt
Gjest Helen Parr Skrevet 13. november 2007 #2099 Skrevet 13. november 2007 God morgen, Kamela. Det er lenge siden jeg har vært innom, men nå passer det med en kopp kaffe, ser jeg! For øvrig har jeg låsbar dør på jobb, men det er samme nøkkel for samtlige på kontoret. Ikke noe vits da...
kamela Skrevet 13. november 2007 Forfatter #2100 Skrevet 13. november 2007 God morgen, Kamela. Det er lenge siden jeg har vært innom, men nå passer det med en kopp kaffe, ser jeg! For øvrig har jeg låsbar dør på jobb, men det er samme nøkkel for samtlige på kontoret. Ikke noe vits da... Koselig at du stakk innom Her er det stort sett åpne dører, dessverre, hender av og til at jeg lukker min pga støy.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå