kamela Skrevet 6. november 2008 Forfatter #5661 Skrevet 6. november 2008 Maleren ble ikke helt ferdig, kommer tilbake på fredag. Og ellers er det og jeg gleder meg til å gå ut og spise i dag
kort innpå Skrevet 8. november 2008 #5665 Skrevet 8. november 2008 *prøver KI-trikset* Den virker bare når jeg gjør det, kan det være for att jeg er mann?
Multi Skrevet 9. november 2008 #5669 Skrevet 9. november 2008 KI kom i hvertfall, Multi.. Jaja, da vet jeg hvordan jeg skal lokke KI inn i en dagbok. *forsøker heller og for å lokke Kamela*
kamela Skrevet 10. november 2008 Forfatter #5672 Skrevet 10. november 2008 *prøver KI-trikset* Den virker bare når jeg gjør det, kan det være for att jeg er mann? KI kom i hvertfall, Multi.. Er nok bare KI det virker på Har hatt en fin helg og vært ute på litt av hvert Nå er mandag, klokka er snart halv ni og ute er det mørkt og vått, fryktelig mørkt
loffen Skrevet 10. november 2008 #5673 Skrevet 10. november 2008 Her er det også mørkt. Det blir ikke lyst i det hele tatt om dagen. Jeg hadde tenkt å rense skinnsofaene, men jeg ser jo ikke.
kamela Skrevet 12. november 2008 Forfatter #5675 Skrevet 12. november 2008 Good morning! Synes det er mye styr om dagen, venter på at maleren skal komme i dag også, og da kanskje vi er ferdige med sommerens prosjekt! Har fått ved denne uka, bestilte en favn, og det var MYE! Fikk den i hus i går, var deilig å få ryddet opp litt ute. Høyttrykkspyling i dag, og så kan frosten komme
loffen Skrevet 12. november 2008 #5676 Skrevet 12. november 2008 God morgen! Ved er kjempedeilig! Vi har en favn med bjørkeved å kose oss med.
Sauen Shaun Skrevet 12. november 2008 #5678 Skrevet 12. november 2008 Savner vedfyringen. Blir så god varme av å fyre med ved. Varmekabler blir liksom ikke det samme nei...
kamela Skrevet 13. november 2008 Forfatter #5679 Skrevet 13. november 2008 God morgen! Ved er kjempedeilig! Vi har en favn med bjørkeved å kose oss med. Gled dere I går fikk poden og jeg spylt opp etter vedsjauing og annet, så nå er det rent utenfor huset. Skjønner at det var akkurat i tide, i går kveld frøs det på, så nå har vi noen glatte partier utenfor huset. Titter noen innom tupper-bloggen
Annie Skrevet 13. november 2008 #5680 Skrevet 13. november 2008 Iler inn Her har det vært frost lenge, så det å spyle ute her, hadde resultert i skøytebane..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå