Gå til innhold

Kamelas dagbok

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tråkka så mye rundt hjemme i dag at jeg er sliten og må hvile litt her. Drikker :kaffekopp: og har hentet Walter's mandler ;)

Skrevet
:sikle:

Den er god!

Synes ikke den var så god til å begynne med, men så ble den kjøpt inn noen ganger, og nå blir den bare bedre og bedre :sikle:

Skrevet

Den har nok kommet for å bli, begynner å få pris omtrent som de andre Freiasjokoladene, og det er vel et godt tegn ;)

Trodde Yade-sjokoladen skulle gå ut igjen, plutselig var den satt ned til halv pris i den lokale butikk. Men nå ser jeg den er tilbake med ny innpakning, og dobbelt så dyr som alt annet. Det er den ikke verdt!

Skrevet

Yade ser så ekkel ut at den har jeg ikke giddet å prøve engang. :fnise:

Skrevet
Yade ser så ekkel ut at den har jeg ikke giddet å prøve engang. :fnise:

Du har ikke gått glipp av noe, ble lei etter de platene jeg kjøpte på salg ;)

Skrevet
Da slipper jeg å prøve de. :ler:

:Nikke:

Tror jeg skal strekke ryggen litt, se på nyheter og lese ut avisene fra i går, tror det kan bli fort kvelden i kveld ;)

:vinke:

Skrevet

Takk det samme, Loffen :)

Har lest ferdig avisene og tar en kjapp oppdatering før det er tid for Robinson :)

Skrevet
Jeg skal også se Robinson. :hoppe:

Får håpe det blir litt mer action nå, synes det har vært mye sutring og klaging så langt :(

Skrevet
Dette har vært en lang dag. Begynte med husarbeid i tilfelle Annie skulle komme, og siden har jeg hold på å pusle med et eller annet.

Gleder meg til å finne senga i kveld :Gjesp:

Er lei for at jeg ikke rakk det, men da har du i hvertfall fått gjort rent ;)

Jeg skal også se Robinson. :hoppe:

Vi også :hoppe:

Skrevet

Rent hus er alltid bra :)

God morgen!

Trodde jeg skulle være trøtt i går kveld, men nei da. Klokka passerte midnatt og så var jeg våken før 05.30. :Gjesp:

Skrevet

Kunne du ikke sove litt til da? Pleier bare å snu meg litt jeg, og vips så sover jeg igjen.. :fnise:

Håper du får en fin dag! :klem:

Skrevet
Kunne du ikke sove litt til da? Pleier bare å snu meg litt jeg, og vips så sover jeg igjen.. :fnise:

Håper du får en fin dag! :klem:

Klarte ikke å sove mer :sukk:

Ser ut som det blir en fin dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...