Sauen Shaun Skrevet 15. oktober 2008 #5442 Skrevet 15. oktober 2008 Blir ihvertfall ikke noe julebordscruise for meg i år...
Brukernavn Skrevet 15. oktober 2008 #5443 Skrevet 15. oktober 2008 Vi må da kunne få til det en gang?! Det hadde vært så gøy!!
kamela Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #5445 Skrevet 15. oktober 2008 Tenk om vi hadde fått i stand julebord på Fantasy/Magic for klanen, da. *drømme* Mannen jobber når det er julebord i år, så det blir ikke ordentlig julebord på meg i år heller Kan ta et etterjulscruise, da er det mye billigere!
loffen Skrevet 15. oktober 2008 #5447 Skrevet 15. oktober 2008 Kan ta et etterjulscruise, da er det mye billigere! Det er så mye ting før jul allerede.
Brukernavn Skrevet 15. oktober 2008 #5448 Skrevet 15. oktober 2008 Kan ta et etterjulscruise, da er det mye billigere! God idè Komme til meg før jul istedenfor, da - koster ikke noe hos meg
kamela Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #5449 Skrevet 15. oktober 2008 God idè Komme til meg før jul istedenfor, da - koster ikke noe hos meg Kanskje det - eller meg, jeg bor midt mellom Har laget middag, bakt en suksessterte og laget kremen, satt i gang oppvaskmaskina (trykket på knappen HELT selv), brettet resten av tøyet, satt på en ny vaskemaskin, fått poden til å skifte sengetøy. Administasjon er hardt arbeid Koser meg med solskinnsbolle og KG, vet ikke om det står noe mer på timeplanen i dag
kamela Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #5450 Skrevet 15. oktober 2008 Lurer på hvor mye fornuftig jeg rekker å gjøre på 15 minutter........ rapport følger!
kamela Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #5452 Skrevet 15. oktober 2008 Effektivt det her: Vasket på WC Vasket skittentøysdunk Vasket badet - gulvet er ikke tatt enda Forsøker 15 minutter til, har egentlig ikke lyst til å sette i gang med noen store greier, snart luksusfellen på tv3
kamela Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #5453 Skrevet 15. oktober 2008 Vasket badegulvet, hengt opp en maskin med tøy, fylt en bærepost med ting som kunne kastes fra badet. Smurt matpakke til meg selv Rekker akkurat en kjapp dusj før luksusfellen
Multi Skrevet 15. oktober 2008 #5455 Skrevet 15. oktober 2008 Så effektiv du er! Takk for praten i dag!
Annie Skrevet 15. oktober 2008 #5456 Skrevet 15. oktober 2008 Tenk om vi hadde fått i stand julebord på Fantasy/Magic for klanen, da. *drømme* Mannen jobber når det er julebord i år, så det blir ikke ordentlig julebord på meg i år heller Det hadde vært noe det! Kanskje det - eller meg, jeg bor midt mellom Har laget middag, bakt en suksessterte og laget kremen, satt i gang oppvaskmaskina (trykket på knappen HELT selv), brettet resten av tøyet, satt på en ny vaskemaskin, fått poden til å skifte sengetøy. Administasjon er hardt arbeid Koser meg med solskinnsbolle og KG, vet ikke om det står noe mer på timeplanen i dag Du imponerer!!! Effektivt det her: Vasket på WC Vasket skittentøysdunk Vasket badet - gulvet er ikke tatt enda Forsøker 15 minutter til, har egentlig ikke lyst til å sette i gang med noen store greier, snart luksusfellen på tv3 Vasket badegulvet, hengt opp en maskin med tøy, fylt en bærepost med ting som kunne kastes fra badet. Smurt matpakke til meg selv Rekker akkurat en kjapp dusj før luksusfellen Men NÅ imponerte du veldig!!! :dåne:
kamela Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #5457 Skrevet 16. oktober 2008 Jøss! Imponert over effektiviteten. Var så deilig - tror jeg skal begynne å gjøre sånt igjen Så effektiv du er! Takk for praten i dag! Takk det samme, Multi
kamela Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #5459 Skrevet 16. oktober 2008 God morgen til deg også. Har akkurat spist matpakka mi til frokost
Brukernavn Skrevet 16. oktober 2008 #5460 Skrevet 16. oktober 2008 Vasket badegulvet, hengt opp en maskin med tøy, fylt en bærepost med ting som kunne kastes fra badet. Smurt matpakke til meg selv Rekker akkurat en kjapp dusj før luksusfellen Hva er det??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå