Gå til innhold

Kamelas dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg og :sukk:

Jeg har bananboks! Den er godt brukt, er lettvint å ha med en banan når man er på tur med små barn!

Jeg er Tupperware da... Men fikk den i forbindelse med en utfordring fra min teamleder. Bananboksen er ikke til salg til vanlig, men jeg skal skrike ut hvis den kommer til salg eller som gave eller noe.

Jeg har sett bananboks på nille eller noe, men de har vært kjempebøyd og smale! Må ha med boksen for å kjøpe bananer som passer da jo :ler: Heldigvis er min litt bred og med eu-bøy :fnise:

SUPERT!!!! :)

God morgen Kamela :kaffekopp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bananboksene våre er helt enkle, tror de ble delt ut gratis i forbindelse med at de kom, eller kanskje de kostet littegranne. Ikke alltid enkelt å finne bananer som passer i boksen :fnise:

Skrevet

God morgen! :regn:

Vår gule bananboks kostet 1kr på Meny for en tid tilbake, det står Bend it like a banana på den, og det er ikke alltid bananene passer i den. :fnise:

Skrevet

Har tørket støv og støvsuget, har fortjent 5 minutter pause før jeg fortsetter :)

Skrevet

Så flink du er! Jeg vurderte å vaske kjøkkengulvet, men før baking er det vel ikke noen vits.

Skrevet

Sikkert like greit å vente til i morgen hos deg :)

Har dratt over gulvene, nå skal vi til reguleringstannlegen!

Skrevet

Vi skal til reguleringstannlegen i morra vi. :)

Skrevet

God morgen :)

Reguleringstannlegen gikk greit, men var inne i nesten 50 minutter, og jeg skjønner at det er slitsomt. Men nå er reguleringa nede også på plass, så resultatet blir sikkert bra.

Spiste enchiladas til middag, var på konferansetime, hang opp en klesvask og sløvet resten av kvelden ;)

Skrevet (endret)
Bananboksene våre er helt enkle, tror de ble delt ut gratis i forbindelse med at de kom, eller kanskje de kostet littegranne. Ikke alltid enkelt å finne bananer som passer i boksen :fnise:

God morgen! :regn:

Vår gule bananboks kostet 1kr på Meny for en tid tilbake, det står Bend it like a banana på den, og det er ikke alltid bananene passer i den. :fnise:

:lur: I min Tupperwareboks har jeg aldri opplevd at banana ikke passer

Den er litt bredere enn de tynne bend it boksene tror jeg.... Eeeelsker min bananboks! Har epleboks også!

Endret av iss
Skrevet

Innom for å finne en oppskrift, så er det middagstid :)

Skrevet
Jepp.... er klansfolk begge to da. Inlove bor hos meg og jeg har tilbudt Multi en seng også.

Håper Multi også skal bo hos deg. :jepp:

Gleder meg til februar :hoppe:

Jeg også... :hoppe:

Skrevet

Reguleringstannlegen tok 4 minutter i dag. Snuppa får nede senere.

Og i dag skal vi ha enchiladas til middag! :ler:

God helg Kamela!

:klem:

Skrevet

Vi følger visst hverandre på middagsfronten om dagen ;)

I dag hadde vi en pølseform (Tupperwareoppskrift), den var veldig god!

Beat for beat på tv'n og jeg koser meg litt her!

God helg til alle sammen :)

Skrevet

God helg til deg også Kamela. :klemmer:

Skrevet

Har vært morgenfugl i dag, ihvertfall til meg å være på en lørdag.

Hentet pakke på postkontoret: Scrappeting til julekort fra Bokklubben - ser morsomt ut!

Kjøpt en genser til poden - 20 % på alt på Cubus.

Kjøpt to svarte topper til meg selv - uten % ;)

Skrevet

Så mye du har rukket alt! Vi har bare spist frokost og shoppet på internett, vi. :rodme:

Skrevet

Imponert selv, jeg!

Vurderer å bestille et sånt scrappesett til fra Bokklubben, har et gavekort på rundt hundre kroner som snart går ut ;)

Skrevet

Har aldri scrappet, jeg. Er det vanskelig?

Skrevet

Kan egentlig ikke noe om det jeg heller, har bare kjøpt pakkene og håper å få noe ut av det :sjenert:

Vet ihvertfall at det kan bli mye fint ut av det, må sikkert bare ha litt tålmodighet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...