Gå til innhold

Kamelas dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

4 timer er ikke så mye. :kose: Jeg håper dagen din ikke er så altfor lang i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:kose: Er du trøtt i dag?

Koker masse :kaffekopp: jeg nå. :klem:

Skrevet (endret)
4 timer er ikke så mye. :kose: Jeg håper dagen din ikke er så altfor lang i dag.

Neida, gir meg klokka 3 hver dag, jeg ;)

:kose: Er du trøtt i dag?

Koker masse :kaffekopp: jeg nå. :klem:

Finnes ikke trøtt, men er derimot veldig sulten. Må ut og finne noe til :kaffekopp: snart :)

Endret av kamela
Skrevet

Ut for å finne lunch, se etter middagstips og kjøpe nye batterier til tastatur og mus, tror det hjelper sånn at jeg får med alle bokstaver og tastetrykk.

Sånnserdet ut nårjeg kke retteropp i ettrti, envet atjeg har skeet at iktg :hoho:

Skrevet

Skal vi se om nye batterier har gjort susen her ......

jo, dette var fullt forståelig :hoppe:

Skrevet

God formiddag!

Har jobbet som en helt helt til nå, jammen på tide med en liten pause :hoppe:

Skrevet

:sjokkert:

Etter å ha vært så vidt innom Puls (?) på NRK i går, skjønner jeg at vi lettbrus-drikkerne har et problem. Kan det være så enkelt at vi legger på oss av Pepsi-max og andre tilsvarende drikker, som vi tyr til for ikke å legge på oss?

:tristbla:

Skrevet

Etter å ha vært så vidt innom Puls (?) på NRK i går, skjønner jeg at vi lettbrus-drikkerne har et problem. Kan det være så enkelt at vi legger på oss av Pepsi-max og andre tilsvarende drikker, som vi tyr til for ikke å legge på oss?

Har hørt noe om det der jeg også. Sammen med mye annet rart om kunstige søtstoffer. Så jeg har faktisk klart å kutte ut nesten alt med sånt i. Jeg er ikke avhengig av pepsi max lenger. :bolledeig:

Skrevet

:sur:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Det er en nydelig høstdag her i dag. Våknet til fem grader, dugg i gresset og strålende :sol:

Skrevet

God ettermiddag!

Har hatt et par travle dager, det er helt ok :)

:vinke:

Skrevet
Har hørt noe om det der jeg også. Sammen med mye annet rart om kunstige søtstoffer. Så jeg har faktisk klart å kutte ut nesten alt med sånt i. Jeg er ikke avhengig av pepsi max lenger. :bolledeig:

Ikke avhengig, men det er jo så godt :(

God morgen - grått ute i dag også.

18. september i fjor måtte jeg skrape is av bilrutene, det slapp jeg heldigvis i dag. Sandalene er parkert og jeg har innsett at det er høst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...