kamela Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #4663 Skrevet 4. juli 2008 (endret) Så godt å ha deg tilbake, Inlove Fikk poden til å smøre skuldrene og øverst på ryggen, resten glemte jeg helt Skal ligge på magen i natt - det er helt sikkert Endret 4. juli 2008 av kamela
Annie Skrevet 4. juli 2008 #4664 Skrevet 4. juli 2008 Det er fordelen med å reise forholdsvis seint på stranda. Man blir ikke solbrent Gleder meg til du kommer på søndag! :juhu: Blir poden med eller er det bare deg?
Sauen Shaun Skrevet 4. juli 2008 #4665 Skrevet 4. juli 2008 Så godt å ha deg tilbake, Inlove Fikk poden til å smøre skuldrene og øverst på ryggen, resten glemte jeg helt Skal ligge på magen i natt - det er helt sikkert Godt å være tilbake også. Har hatt en kjempeferie. Men det er godt å være hjemme igjen nå. Selv om det bare er for en natt... Har litt problemer med å få sove på magen jeg. Så det er best at jeg passer på å ikke bli solbrent på ryggen. Du får få poden til å smøre på noe aloe vera, så blir ryggen fortere bra igjen.
kamela Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #4666 Skrevet 4. juli 2008 Det er fordelen med å reise forholdsvis seint på stranda. Man blir ikke solbrent Gleder meg til du kommer på søndag! :juhu: Blir poden med eller er det bare deg? Nyttig lærdom! Blir bare meg - poden skal være igjen hos kompisen sin! Godt å være tilbake også. Har hatt en kjempeferie. Men det er godt å være hjemme igjen nå. Selv om det bare er for en natt... Har litt problemer med å få sove på magen jeg. Så det er best at jeg passer på å ikke bli solbrent på ryggen. Du får få poden til å smøre på noe aloe vera, så blir ryggen fortere bra igjen. Ingen ting er som egen seng! Skal smøres godt før det er kvelden - det er helt sikkert!
Annie Skrevet 4. juli 2008 #4667 Skrevet 4. juli 2008 Smør nå og fortsett utover kvelden!! Vet du når du kommer på søndag?
kamela Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #4668 Skrevet 4. juli 2008 Smør nå og fortsett utover kvelden!! Vet du når du kommer på søndag? Vet ikke riktig ennå, blir ikke veldig sent ihvertfall!
kamela Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #4670 Skrevet 4. juli 2008 Takk - gleder meg! Må jo sitte litt hos venninnen min og skravle først, får dra tidlig fra byen! Ryggen er smurt med Vitapan, og kjennes ok nå
Annie Skrevet 4. juli 2008 #4672 Skrevet 4. juli 2008 Takk - gleder meg! Må jo sitte litt hos venninnen min og skravle først, får dra tidlig fra byen! Ryggen er smurt med Vitapan, og kjennes ok nå Lager en sen lunch jeg da Hører på David Gilmour GODT VALG!!
kamela Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #4673 Skrevet 4. juli 2008 Lager en sen lunch jeg da GODT VALG!! Så hyggelig!
Annie Skrevet 4. juli 2008 #4674 Skrevet 4. juli 2008 Det er så hyggelig at du er her nå på natta. Og ikke minst sjeldent
kamela Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #4675 Skrevet 4. juli 2008 Har jo vært ganske ensomt de forrige nettene da . . . .
Annie Skrevet 4. juli 2008 #4676 Skrevet 4. juli 2008 Jeg kommer jo ikke til her... Mannen har stort sett okkupert pcen, for han holder på å designe høyttalere..
kamela Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #4677 Skrevet 4. juli 2008 (endret) Blir vel snart en endring på det Hører på country-jukebox og koser meg! Endret 4. juli 2008 av kamela
kamela Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #4679 Skrevet 4. juli 2008 For meg er sånt helt greit, trenger ikke høre en cd med samme artist. Memory sticken til telefonen mangler. Skulle få ekstra stor, så har han tatt ut den som var der og glemt å sette inn ny. Lillestrømtur i morgen:(
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå