Gå til innhold

Kamelas dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet
Stikker du innom meg med en kakebit også? :pls:

Klart jeg gjør - synd at hvetebakst holder så dårlig, ellers kunen jeg sendt deg et stykke i posten :fnise:

Hvis du går tom for ting å gjøre, må du gjerne ta deg en tur hit. :fnise:

Hadde ikke vært meg i mot, det, kunne tatt husarbeid og kost meg masse, jeg ;)

Var ute og lette etter vårsko i går, men fant selvfølgelig ingen ting. Får se om jeg gidder å lete mer i dag.

Hadde det koselig hos venninnen min i går, spiste middag og drakk kaffe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen! :sol: Hva er planene i dag?

Skrevet
God morgen! :sol: Hva er planene i dag?

Litt husarbeid, siste innkjøp av mat til påske, se etter sko (hvis jeg gidder) og så hadde visst poden lyst på en ny genser, så da må vi vel en liten tur til byen :)

Skrevet
:idesmil: Det minnet meg på at jeg i grunnen også trenger et par småting nede i sentrum. Kanskje jeg tar meg en liten tur i løpet av dagen. :)
Skrevet

Så langt er jeg bare i gang med støvtørking :) (og KG)

Skrevet

Har tatt en :dusje: og spist frokost.

Støvsugeren venter!

Skrevet

Hadde tenkt meg en liten tur i butikken i dag jeg også. Men det snør og blåser i dag også. Så jeg gidder ikke. Og jeg har mat så jeg klarer meg fint til lørdag ihvertfall. Er rett og slett en dag til å være inne og kose meg med strikketøy og pc... :jepp:

Gjest Tigerjente
Skrevet

Hadde liksom planer om å reise til senteret å kjøpe bursdagsgave til pappa jeg, men siden vi sto så sent opp fikk jeg heller min bror til å gjøre det for meg :fnise: Så får jeg finne ut om det er noe vi trenger til helgen, se hvem jeg skal jobbe med i dag, og kanskje kjøpe litt når jeg er ferdig på jobb. Også ta en tur i butikken på lørdag.

Skrevet
Betryggende!

Som den kjerringa jeg er, skal jeg lage kabaret nå på formiddagen :fnise:

:fnise:

Litt husarbeid, siste innkjøp av mat til påske, se etter sko (hvis jeg gidder) og så hadde visst poden lyst på en ny genser, så da må vi vel en liten tur til byen :)

Skulle handlet vi også, men bilen har vært på lakkeringsverksted siden tidlig mandag morgen. Det er litt tomt i kjøleskapet. Vi får den tilbake senere i ettermiddag, men nå får vi besøk.. Kanskje rekker vi en tur til harryland senere. :idesmil:

Håper du finner deg vårsko. Det er egentlig litt vanskelig å finne synes jeg.

Skrevet

Jøss! :overrasket: Her titter faktisk :sol: innom. Da er det bare å få på seg sko og jakke og komme seg ut en tur. :jepp:

Skrevet

Tusen takk for overraskelsen som lå i postkassa mi i dag! :klemmer:

Ble helt rørt jeg. Hadde ikke ventet noe sånt. Men du verden så koselig!

Skrevet (endret)
:fnise:

Skulle handlet vi også, men bilen har vært på lakkeringsverksted siden tidlig mandag morgen. Det er litt tomt i kjøleskapet. Vi får den tilbake senere i ettermiddag, men nå får vi besøk.. Kanskje rekker vi en tur til harryland senere. :idesmil:

Håper du finner deg vårsko. Det er egentlig litt vanskelig å finne synes jeg.

Så langt ikke funnet noen, får lete litt til!

Fordelen med harryland er at alt unntatt polet er åpen i morgen også:)

Jøss! :overrasket: Her titter faktisk :sol: innom. Da er det bare å få på seg sko og jakke og komme seg ut en tur. :jepp:

Her har det vært sol i hele dag!

Tusen takk for overraskelsen som lå i postkassa mi i dag! :klemmer:

Ble helt rørt jeg. Hadde ikke ventet noe sånt. Men du verden så koselig!

:klemmer:

Bare måtte fordi du er den du er, Inlove!

Trenger hjelp i bloggen din!

Kommer!

Endret av kamela
Skrevet
Hva skulle jeg gjort uten deg :kyss:

Så det greit ut nå?

Skrevet

Trenger en ny hårfarge, tror jeg stikker en tur på Metrosenteret, der har jeg ikke vært etter at de pusset opp!

:shoppe:

Skrevet

Senteret var stort og uoversiktelig, men du verden så deilig tidspunkt handle på, var nesten ikke folk der :fnise:

Fikk kjøpt meg hårfarge, så da vet jeg hva jeg skal gjøre i morgen tidlig!

Vårskoene er også på plass :juhu:

Gjest Tigerjente
Skrevet

Så deilig med en liten fornying! Jeg gleder meg til jeg kan farge håret igjen.

Skrevet
Fordelen med harryland er at alt unntatt polet er åpen i morgen også:)

Er det ikke? I fjor reiste vi til Ed på skjærtorsdag, og da var det åpent.

Grattis med nye vårsko! :)

Skrevet

Er litt tidlig å tenke på vårsko her enda. Fjellstøvler er fremdeles det beste... :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...