Gå til innhold

Kamelas dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet
I mitt hode blir det helt feil å kalle Mjøsa en elv - bare fordi det renner en elv inn i sjøen og en ut av sjøen.

Det er sikkert mange bekker som sildrer inn i Mjøsa også, men det gjør ikke Norges største sjø til en bekk.

:hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Ut fra ordboken er Mjøsa en sjø, men jeg kan gå med på innsjø. :hoho:

Mjøsa er Norges største innsjø!

Endret av kamela
Skrevet

Blir snart hentet av mannen - heldig som jeg er :juhu:

Skrevet

Reiste på verkstedet - trodde bilen var ferdig. Idet de skulle kjøre den ut fant de ut at den ikke var ok likevel, så da er det bare å vente :sur:

Kjøpte med oss pizza på vei hjem :)

Skrevet

Men i alle dager! Hva slags verksted er det du har den på?? Får du den i dag da eller?

God morgen forresten Kamela :klem:

Gjest Tigerjente
Skrevet

Håper de forter seg litt med den bilen nå!

Skrevet

Håper du fikk igjen bilen i dag.

God helg :klem:

Skrevet

Bil er noe herk!

Hentet bilen fredag ettermiddag. Kjørte hjem og så var jeg ute en liten tur etter det. Alt hørtes riktig så bra ut.

I går ville mannen også teste bilen. Etter noen hundre meter begynte det å lyse på et par lamper og så kom det ulyder ved bremsing. Reiste hjem og hentet mannens bil og kjørte min rett tilbake på verkstedet, og der er den nå.

:sinna:

Skrevet
Bil er noe herk!

Hentet bilen fredag ettermiddag. Kjørte hjem og så var jeg ute en liten tur etter det. Alt hørtes riktig så bra ut.

I går ville mannen også teste bilen. Etter noen hundre meter begynte det å lyse på et par lamper og så kom det ulyder ved bremsing. Reiste hjem og hentet mannens bil og kjørte min rett tilbake på verkstedet, og der er den nå.

:sinna:

Så kjedelig med bilen da. Er man vant til bil, så blir man litt handikappet uten.

Gjest Tigerjente
Skrevet

Så kjipt at ikke bilproblemene tar slutt!!

Skrevet

God morgen :)

Håper du få igjen bilen snart da :klemmer:

Skrevet

God formiddag :)

Intet nytt om bile ennå :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...