Multi Skrevet 4. mars 2008 #3882 Skrevet 4. mars 2008 Ikke et ord fra bilverkstedet i dag - dette høres dyrt ut Gikk hjem igjen og føler meg superflink, men ikke sprek. Sovna på sofaen etter middagen Har tømt peisen for aske, ryddet i papirer og stelt bena mine. Spiser speilegg før det er kvelden her. Ble speilegg på meg også da jeg kom hjem. God natt!
malle Skrevet 5. mars 2008 #3885 Skrevet 5. mars 2008 (endret) Ha en god dag Kamela. Setter igjen en til kaffen som du fikk av Multi Endret 5. mars 2008 av malle
kamela Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3886 Skrevet 5. mars 2008 Takker for kaffe og sjokolade Lå og ventet i en time før klokka skulle ringe i dag, duppet av litt innimellom. 2 minutter før den skulle ringe, stengte jeg den, da var det liksom tiden for å stå opp. Våknet en halvtime senere Kom meg gjennom morgenprogrammet og ble kjørt på jobb av mannen, så jeg var på plass i god tid!
kamela Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3888 Skrevet 5. mars 2008 Typisk. Men bra du rakk det likevel. Ja - hater å komme for sent, selv nå om dagen:)
Annie Skrevet 5. mars 2008 #3889 Skrevet 5. mars 2008 Takker for kaffe og sjokolade Lå og ventet i en time før klokka skulle ringe i dag, duppet av litt innimellom. 2 minutter før den skulle ringe, stengte jeg den, da var det liksom tiden for å stå opp. Våknet en halvtime senere Kom meg gjennom morgenprogrammet og ble kjørt på jobb av mannen, så jeg var på plass i god tid! Det hørtes ut som noe jeg kunne gjort... Håper du har kommet inn i rytmen nå
kamela Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3890 Skrevet 5. mars 2008 Det hørtes ut som noe jeg kunne gjort... Håper du har kommet inn i rytmen nå Jada, nå har jeg spist et par pærer og er godt i gang
malle Skrevet 5. mars 2008 #3891 Skrevet 5. mars 2008 Kjedelig med sånne morgener, det kan noen og enhver gjøre. Godt du er i gang da.
kamela Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3892 Skrevet 5. mars 2008 Kjedelig med sånne morgener, det kan noen og enhver gjøre. Godt du er i gang da. Hadde egentlig tenkt å gå til jobben i dag også, men sikkert greit å slippe Fortsatt ikke noe nytt om bilen min
loffen Skrevet 5. mars 2008 #3893 Skrevet 5. mars 2008 Eh..hvor mange pærer spiser du ila en uke egentlig?
Sauen Shaun Skrevet 5. mars 2008 #3894 Skrevet 5. mars 2008 Du har fremdeles ikke vært her og hentet :snø: hos meg... Jeg har mengder jeg drømmer om å bli kvitt...
kamela Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3895 Skrevet 5. mars 2008 Eh..hvor mange pærer spiser du ila en uke egentlig? Det varierer litt - er eneste frukten jeg spiser om dagen. Tipper på 2 eller 3 om dagen Du har fremdeles ikke vært her og hentet :snø: hos meg... Jeg har mengder jeg drømmer om å bli kvitt... Send den med toget! Blir ikke bil på meg før på fredag :gråte:
kamela Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3897 Skrevet 5. mars 2008 Så kjedelig. Alltid kjedelig å ikke ha bil. Tror det er den tingen jeg ikke kan unnvære Mannen henter meg i dag
kamela Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3899 Skrevet 5. mars 2008 På tide å rydde sammen litt på pultern
Gjest Tigerjente Skrevet 5. mars 2008 #3900 Skrevet 5. mars 2008 Så bra at du nådde alt selv om du forsov deg.. Pærer er kjempegodt, men de jeg kjøpte sist var overmoden og ikke god, så her går det i appelsiner for tiden..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå