Sauen Shaun Skrevet 2. mars 2008 #3821 Skrevet 2. mars 2008 At du ikke føler vemod er vel et godt tegn på at du har gjort det rette
kamela Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #3822 Skrevet 2. mars 2008 At du ikke føler vemod er vel et godt tegn på at du har gjort det rette Det tror jeg også *venter på at badet skal bli ledig*
kamela Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #3824 Skrevet 2. mars 2008 Kjempekoselig med party i dag, gleder meg allerede til neste gang. Har lest gjennom det meste av aviser og er snart klar for litt tv!
kamela Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #3826 Skrevet 2. mars 2008 Storkoste meg jeg også! Herlig gjeng!!! Tar kvelden nå
kamela Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3832 Skrevet 3. mars 2008 (endret) God morgen Var koselig å se deg igjen :-D Takk det samme, Impala God morgen til deg, snuppa og Annie Har kjørt bilen på verksted nå, noe galt med bremsene, så det er bare å åpne lommeboka igjen *sukk* Endret 3. mars 2008 av kamela
Sauen Shaun Skrevet 3. mars 2008 #3833 Skrevet 3. mars 2008 Takk det samme, Impala Har kjørt bilen på verksted nå, noe galt med bremsene, så det er bare å åpne lommeboka igjen *sukk* Nok en fordel med å ha månedskort på bussen...
malle Skrevet 3. mars 2008 #3834 Skrevet 3. mars 2008 (endret) God morgen. Kjenner til det med bil og lommebok. Endret 3. mars 2008 av malle
loffen Skrevet 3. mars 2008 #3836 Skrevet 3. mars 2008 Bilen vår har vært på verksted mange ganger i løpet av det siste året. Det blir fryktelig dyrt. Den er syv år gammel nå. Tror ikke de lager biler som skal vare stor lenger jeg.
kamela Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3837 Skrevet 3. mars 2008 Nok en fordel med å ha månedskort på bussen... Ser ingen fordeler med det, jeg ! God morgen. Kjenner til det med bil og lommebok. Bare å ta det som det kommer, får ikke gjort noe med det uansett. Er glad jeg bor sammen med en som kan alt! Glad mannen fikset rett-inn time til meg i dag :rødme: Bilen vår har vært på verksted mange ganger i løpet av det siste året. Det blir fryktelig dyrt. Den er syv år gammel nå. Tror ikke de lager biler som skal vare stor lenger jeg. Angrer på at jeg ikke byttet den inn for flere år siden, selv om jeg ikke hadde fått så mye igjen for den. Har hatt alt for mange verkstedregninger det siste året.
Annie Skrevet 3. mars 2008 #3838 Skrevet 3. mars 2008 Kanskje du burde legge den ut for salg nå når bremsene blir fikset
kamela Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3839 Skrevet 3. mars 2008 Kanskje du burde legge den ut for salg nå når bremsene blir fikset Vurderer det! Får ikke bilen igjen før i morgen, noe som har satt seg helt fast
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå