Brukernavn Skrevet 27. februar 2008 #3781 Skrevet 27. februar 2008 Ja, i desember........ Nå går vi straks inn i vårmåneden mars og da bør det ikke komme noe mer :snø: Der jeg er oppvokst er mai første vårmåneden
kamela Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #3782 Skrevet 27. februar 2008 Vi får vente og se Snart ferdig for i dag :juhu:
Skravla Skrevet 27. februar 2008 #3783 Skrevet 27. februar 2008 Der jeg er oppvokst er mai første vårmåneden Mai er siste vårmåned her på Østlandet. desember, januar og februar = vinter mars, april og mai = vår juni, juli og august = sommer september, oktober, november = høst. Ettersom det er bare 2 dager igjen i februar så er det alt for sent å begynne med vinter nå.
kamela Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #3784 Skrevet 27. februar 2008 Det kan komme mye og våt :snø: i mars :juhu:
Sauen Shaun Skrevet 27. februar 2008 #3785 Skrevet 27. februar 2008 Så koselig at dere stakk innom Her her det nydelig nå, og +6 grader. En stakkars hestehov står og blomstrer på trappa, og løkene har begynt å titte frem Vet ikke om jeg tør å si det, men jeg ønsker meg mye mer :snø: og litt vinter Du kan få masse :snø: fra meg. Har kommet noen cm i dag også... Mai er siste vårmåned her på Østlandet. desember, januar og februar = vinter mars, april og mai = vår juni, juli og august = sommer september, oktober, november = høst. Ettersom det er bare 2 dager igjen i februar så er det alt for sent å begynne med vinter nå. Ifølge min far så har ikke hjembygda mi (der jeg er oppvokst) verken vår, sommer eller høst. Året består visst av 10 måneder med vinter og 2 måneder med dårlig sparkeføre...
Skravla Skrevet 27. februar 2008 #3786 Skrevet 27. februar 2008 Du kan få masse :snø: fra meg. Har kommet noen cm i dag også... Ifølge min far så har ikke hjembygda mi (der jeg er oppvokst) verken vår, sommer eller høst. Året består visst av 10 måneder med vinter og 2 måneder med dårlig sparkeføre... Den ble brukt mye der jeg kommer fra også. Men de siste årene har det vært dårlig sparkføre hele året.
malle Skrevet 27. februar 2008 #3787 Skrevet 27. februar 2008 Her er våren i full gang, bøndene har allerede begynt på jorda.
Annie Skrevet 28. februar 2008 #3792 Skrevet 28. februar 2008 Her er det skikkelig påskestemning i dag. Strålende , snø rundt om kring og snøsmelting på veien. Det sildrer og renner og er bare vakkert :juhu:
Skravla Skrevet 28. februar 2008 #3793 Skrevet 28. februar 2008 Her er det skikkelig påskestemning i dag. Strålende , snø rundt om kring og snøsmelting på veien. Det sildrer og renner og er bare vakkert :juhu: Her er det sol og bart. Null snø og is igjen. :juhu: Men år jeg kost meg ute i solen, NEIDA.. :kjefter:
loffen Skrevet 28. februar 2008 #3794 Skrevet 28. februar 2008 Det kan komme mye og våt :snø: i mars :juhu: Våt snø er ikke noe å juble for vel. Du kan få masse :snø: fra meg. Har kommet noen cm i dag også... Ifølge min far så har ikke hjembygda mi (der jeg er oppvokst) verken vår, sommer eller høst. Året består visst av 10 måneder med vinter og 2 måneder med dårlig sparkeføre... Bare en dag igjen Kamela! :juhu:
kamela Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #3795 Skrevet 28. februar 2008 :juhu: Må ta mer oppdateringer siden, bare rapporterer om at jeg har flere hestehov i dag på sted hvor det gjerne blomstrer i slutten av mars
Annie Skrevet 28. februar 2008 #3796 Skrevet 28. februar 2008 Takk for en hyggelig prat i dag schnuppa!!
Gjest Tigerjente Skrevet 28. februar 2008 #3797 Skrevet 28. februar 2008 Syns også det er koselig med vår tegnene som kommer her. Kjekt å se at hagen blomstrer! De to siste årene her har bare bestått av en lang høst, og såvidt vår, ingen vinter eller sommer... Denne vinteren har i bla.annet bare hatt en dag med snø!!
kamela Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #3798 Skrevet 28. februar 2008 Innom på en kjapp oppdateringsrunde!
kamela Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #3800 Skrevet 28. februar 2008 Mannen ser på tv og jeg er her
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå