Gå til innhold

Kamelas dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet
Albud er en mellomting mellom anbud og album og er kjempepopulært her i hvertfall. :ler:

Var det jeg regnet med :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du måtte finne den dagen som allerede er dobbelbooket da :gråte:

God formiddag!

Innom på en snarvisitt. I går var jeg flink og begynte å lime inn i albud. Har tatt vare på konsertbilletter og billetter fra andre ting vi har vært på, så det blir greit å få det på et sted. Bruker det som oppvarmingsprosjekt før jeg skal i gang med større ting . . . . .

Hva slags større ting er det da?

Albud er en mellomting mellom anbud og album og er kjempepopulært her i hvertfall. :ler:

:hoho:

Skrevet

Nå ble jeg så opphengt i den albud tingen at jeg leste Kamelas albud i stedet for dagbok :fnise:

Skrevet
Jeg vet ikke helt hva det er, men det har ikke kommet i butikkene ennå her i ødemarken hvor jeg bor i hvertfall :sjarmor:

Skrevet
Jeg vet ikke helt hva det er, men det har ikke kommet i butikkene ennå her i ødemarken hvor jeg bor i hvertfall :sjarmor:

Jeg fant mitt hvadetnåennvar på Nille!

HEr er det skikkelig grått og regn i dag :sukk:

Vi trenger vel kanskje ikke TO store bokstaver i begynnelsen av en setning, unge dame :fnise:

Bruksområde er kanskje litt diffust :klø:

Hva slags større ting er det da?

Feriebilder!

Endelig litt oppdateringstid :juhu:

Skrevet
Vi trenger vel kanskje ikke TO store bokstaver i begynnelsen av en setning, unge dame :fnise:

Jo jeg :hoho:

Skrevet
Jo jeg :hoho:

:fnise:

Du og jeg her på denne tiden, det betyr vel at ingen av oss har mannen hjemme akkurat nå :skratte:

Skrevet

TRor jeg skal gjøre det til mitt varemerke. DEt blir jo som regel sånn allikevel... :fnise:

Skrevet

NOe sånt ja... DEt går litt for. Men nå når jeg konsentrerer meg om å få 2 store så skjer det selvfølgelig ikke!! :sur:

Skrevet
:fnise:

Du og jeg her på denne tiden, det betyr vel at ingen av oss har mannen hjemme akkurat nå :skratte:

:ler: nesten....han sover :ler:

TRor jeg skal gjøre det til mitt varemerke. DEt blir jo som regel sånn allikevel... :fnise:

Skrevet

(Og det kommer vel ikke som noen bombe at eneste tilbakemeldingen jeg hadde på et skriv vi skulle gi tilbakemelding om var skrivefeilene....klarer altså bare ikke å la være...)

Skrevet
(Og det kommer vel ikke som noen bombe at eneste tilbakemeldingen jeg hadde på et skriv vi skulle gi tilbakemelding om var skrivefeilene....klarer altså bare ikke å la være...)

Vel.... flere på jobben bruker meg som korrekturleser på viktige dokumenter.

Skrevet

Vel.... flere på jobben bruker meg som korrekturleser på viktige dokumenter.

Ser på en som bruker maskina på korrektur, det blir mange fine ord delinger ihvertfall!

Skrevet

Ingen diger bombe akkurat :hoho:

Skrevet

God morgen!

Jeg er trøtt, men det går sikkert over :)

*lister meg over tastaturet*

Skrevet
*lister meg over tastaturet*

Ser deg for meg :fnise:

Skrevet
Ser deg for meg :fnise:

Må jo det, holder egentlig på med noe helt annet som ikke foregår foran skjermen :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...