kamela Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #3704 Skrevet 22. februar 2008 Innom en liten tur før det er natta Har akkurat hengt opp dagens andre vaskemaskin, og funnet ut at huset trenger en vask i morgen Bortsett fra det er det ikke store planer, må vel må med et hopprenn i morgen også og satse på gull :juhu:
Sauen Shaun Skrevet 24. februar 2008 #3710 Skrevet 24. februar 2008 Innom en liten tur før det er natta Har akkurat hengt opp dagens andre vaskemaskin, og funnet ut at huset trenger en vask i morgen Bortsett fra det er det ikke store planer, må vel må med et hopprenn i morgen også og satse på gull :juhu: Ble vel ikke noe gull...
kamela Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #3711 Skrevet 24. februar 2008 I går ble det en liten bytur for å bytte billettene til forestillingen vi skal på om et par uker, premieren var flyttet så vi må vente til den 13.! Fikk med oss sport på tv både i går og i dag, heier litt på de norske jentene Har støvsuget huset i dag og skiftet sengetøy, tid for litt oppdatering mens mannen steker hamburgere
Sauen Shaun Skrevet 24. februar 2008 #3712 Skrevet 24. februar 2008 Har ikke sett noe sport på tv hverken i går eller i dag jeg. Er sportsidiot. Men i går var jeg ikke hjemme. Og i dag har jeg bare hørt på musikk. Noen ganger er det godt å la være å skru på tv, og heller kose seg med musikk...
kamela Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #3713 Skrevet 24. februar 2008 Har ikke sett noe sport på tv hverken i går eller i dag jeg. Er sportsidiot. Men i går var jeg ikke hjemme. Og i dag har jeg bare hørt på musikk. Noen ganger er det godt å la være å skru på tv, og heller kose seg med musikk... Når jeg er alene trenger jeg som regel hverken tv-lyd eller musikk
Sauen Shaun Skrevet 24. februar 2008 #3714 Skrevet 24. februar 2008 Stillheten kan være utrolig god den også. Men i dag er jeg i høre-på-musikk-humør
Annie Skrevet 24. februar 2008 #3715 Skrevet 24. februar 2008 Tror jeg skal høre på Rolling Stones jeg nå. Mannen lastet ned i går
kamela Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #3716 Skrevet 24. februar 2008 Hørte fra meg i går kveld, jeg Madrugada, Pink Floyd og Gyllene tider! Har lest boka til Dagfinn Enerly i ettermiddag, den var bra!
loffen Skrevet 24. februar 2008 #3718 Skrevet 24. februar 2008 Orker ikke lese sånne bøker jeg. Bruker bøker som litt virkelighetsflukt. Vet at jeg bare blir trist og opprørt av sånne historier..
Brukernavn Skrevet 25. februar 2008 #3719 Skrevet 25. februar 2008 Når jeg er alene trenger jeg som regel hverken tv-lyd eller musikk Jeg er litt omvendt jeg....har alltid på tv'n når jeg er hjemme alene, uansett om jeg ser på den eller ikke Har lest boka til Dagfinn Enerly i ettermiddag, den var bra! Den har jeg også lest. Bra bok. Velskrevet!
kamela Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #3720 Skrevet 25. februar 2008 Orker ikke lese sånne bøker jeg. Bruker bøker som litt virkelighetsflukt. Vet at jeg bare blir trist og opprørt av sånne historier.. Denne er ikke til å bli trist og opprørt av, situasjonen tatt i betraktning er det en humoristisk vinklet bok til ettertanke. Anbefales! God morgen, ny uke - nye muligheter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå