Gå til innhold

Kamelas dagbok

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innom en liten tur før det er natta :)

Har akkurat hengt opp dagens andre vaskemaskin, og funnet ut at huset trenger en vask i morgen :fnise:

Bortsett fra det er det ikke store planer, må vel må med et hopprenn i morgen også og satse på gull :juhu:

Skrevet
Innom en liten tur før det er natta :)

Har akkurat hengt opp dagens andre vaskemaskin, og funnet ut at huset trenger en vask i morgen :fnise:

Bortsett fra det er det ikke store planer, må vel må med et hopprenn i morgen også og satse på gull :juhu:

Ble vel ikke noe gull... :tristbla:

Skrevet

I går ble det en liten bytur for å bytte billettene til forestillingen vi skal på om et par uker, premieren var flyttet så vi må vente til den 13.!

Fikk med oss sport på tv både i går og i dag, heier litt på de norske jentene :hoppe:

Har støvsuget huset i dag og skiftet sengetøy, tid for litt oppdatering mens mannen steker hamburgere :)

Skrevet

Har ikke sett noe sport på tv hverken i går eller i dag jeg. Er sportsidiot. Men i går var jeg ikke hjemme. Og i dag har jeg bare hørt på musikk. Noen ganger er det godt å la være å skru på tv, og heller kose seg med musikk... :jepp:

Skrevet
Har ikke sett noe sport på tv hverken i går eller i dag jeg. Er sportsidiot. Men i går var jeg ikke hjemme. Og i dag har jeg bare hørt på musikk. Noen ganger er det godt å la være å skru på tv, og heller kose seg med musikk... :jepp:

Når jeg er alene trenger jeg som regel hverken tv-lyd eller musikk :)

Skrevet

Stillheten kan være utrolig god den også. Men i dag er jeg i høre-på-musikk-humør :jepp:

Skrevet

Tror jeg skal høre på Rolling Stones jeg nå. Mannen lastet ned i går :)

Skrevet

Hørte fra meg i går kveld, jeg :fnise:

Madrugada, Pink Floyd og Gyllene tider!

Har lest boka til Dagfinn Enerly i ettermiddag, den var bra!

Skrevet

Den boka skal jeg også lese. :jepp:

Skrevet

Orker ikke lese sånne bøker jeg.

Bruker bøker som litt virkelighetsflukt. Vet at jeg bare blir trist og opprørt av sånne historier..

Skrevet
Når jeg er alene trenger jeg som regel hverken tv-lyd eller musikk :)

Jeg er litt omvendt jeg....har alltid på tv'n når jeg er hjemme alene, uansett om jeg ser på den eller ikke :sjenert:

Har lest boka til Dagfinn Enerly i ettermiddag, den var bra!

Den har jeg også lest. Bra bok. Velskrevet!

Skrevet
Orker ikke lese sånne bøker jeg.

Bruker bøker som litt virkelighetsflukt. Vet at jeg bare blir trist og opprørt av sånne historier..

Denne er ikke til å bli trist og opprørt av, situasjonen tatt i betraktning er det en humoristisk vinklet bok til ettertanke. Anbefales!

God morgen, ny uke - nye muligheter :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...