Brukernavn Skrevet 14. februar 2008 #3584 Skrevet 14. februar 2008 Døh, jeg lager da selv må vite. Har en oppskrift fra Andreas Viestad. Å DEN OPPSKRIFTEN MÅ JEG HA!!!!!!!!!!!!! Har lett høyt og lavt, bredt og smalt etter en oppskrift på mac 'n cheese som smaker som det skal, men har ikke lyktes! Snille snille Impala; kan du legge den ut et eller annet sted???
kort innpå Skrevet 14. februar 2008 #3585 Skrevet 14. februar 2008 God valentinsdag Kos dere masse i kveld da.
Skravla Skrevet 14. februar 2008 #3586 Skrevet 14. februar 2008 Impala.... legg den i bloggen til Annie - oppskriftstråden.
Annie Skrevet 14. februar 2008 #3587 Skrevet 14. februar 2008 Å DEN OPPSKRIFTEN MÅ JEG HA!!!!!!!!!!!!! Har lett høyt og lavt, bredt og smalt etter en oppskrift på mac 'n cheese som smaker som det skal, men har ikke lyktes! Snille snille Impala; kan du legge den ut et eller annet sted??? I bloggen min helst
Skravla Skrevet 14. februar 2008 #3588 Skrevet 14. februar 2008 I bloggen min helst Det var jo det jeg sa jo.....
kamela Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #3592 Skrevet 15. februar 2008 God morgen alle sammen Hadde en kjempekoselig kveld i går. Jeg rakk hjem før mannen og fikk pyntet geleen med jordbær og laget en rask middag. Italiensk bolognessuppe - anbefales ikke, smakte lite. Servert med hvitløksbrød, og det er jo godt! Jeg fikk blomst og en liten gave, det samme gjorde mannen. Hadde kjøpt napoleonskake til kaffen, det er godt Mannen hadde kikket inn i geleposen, jeg måtte jo spørre om det
Gjest Tigerjente Skrevet 15. februar 2008 #3593 Skrevet 15. februar 2008 God morgen kamela! Høres ut som om dere fikk en fin feiring i går, til tross for at maten ikke anbefalles og mannen hadde kikket i geleposen.. Hvordan er ting i dag da? (jeg går å legger meg igjen nå jeg)
kamela Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #3594 Skrevet 15. februar 2008 God morgen kamela! Høres ut som om dere fikk en fin feiring i går, til tross for at maten ikke anbefalles og mannen hadde kikket i geleposen.. Hvordan er ting i dag da? (jeg går å legger meg igjen nå jeg) Jad, godt fornøyd med feiringen jeg, og i dag er det fredag! Håper dere hadde en koselig middag - rusler inn hos deg for å lese! Rett etter jobb skal jeg kjøre poden til toget. Han skal til kompisen sin og være der til mandag. Da kommer begge to og skal være hos oss et par dager.
Sauen Shaun Skrevet 15. februar 2008 #3595 Skrevet 15. februar 2008 Barnefri i helga med andre ord. Da er det bare å finne fram romantikken da...
Brukernavn Skrevet 15. februar 2008 #3596 Skrevet 15. februar 2008 Oppskrift kommer i bloggen nå! *springer inn raskere enn min egen skygge*
kamela Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #3597 Skrevet 15. februar 2008 Barnefri i helga med andre ord. Da er det bare å finne fram romantikken da... Bare jeg da, er jo en til hjemme! *springer inn raskere enn min egen skygge* Løper etter, bloggene er min dårlige samvittighet om dagen!
kamela Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #3599 Skrevet 15. februar 2008 Hvitløksbrød, altså Godt at det er oppfunnet!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå