kamela Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3561 Skrevet 14. februar 2008 Må si meg enig med Kamela på denne... Og stolte av det :juhu: Da er jeg rar og. Hei forresten Kamela Velkommen i den NORMALE gjengen, Malle Ja, jeg ble også sjokkert over det...hadde liksom innfunnet meg med at jeg var deg og du meg, men nå ble jeg veldig usikker med ett Elsker fetaost! Hva med deg??? *spent* Det har jeg aldri smakt, er det noe greske greier som flyter i olje? Må bare innrømme at jeg aldri har smakt oliven jeg... Tok skrekken etter at jeg som student bodde i kollektiv et år. En av mine medboere hadde en isboks med sorte oliven i kjøleskapet i ukevis... Det stinket noe fryktelig... Veldig korrekt beskrivelse av det, blir kvalm av å gå forbi steder de selger!
loffen Skrevet 14. februar 2008 #3562 Skrevet 14. februar 2008 Hei Kamela! Mannen har sikkert ikke tittet i posen. Han blir nok overrasket og glad. Jeg har ikke funnet på noe til Noen jeg... Han har jo alltid bilen. Etterpå skal vi sammen til Strømstad og handle og da ser han jo om jeg kjøper noe til ham. Kanskje jeg kan betale for maten? Skal sitte i møte i hele kveld, jeg. Og Helten skal jobbe. Så ikke mye valentinering på oss. Ikke det at vi noensinne har valentinert noe særlig. Noen som liker det nye ordet mitt? Veldig bra ord!
loffen Skrevet 14. februar 2008 #3563 Skrevet 14. februar 2008 Elsker forresten både oliven og fetaost. :-D Ja, det er de greske greiene som flyter rundt i olje. Men du kan også få kjøpt en hel ostebit pakket i plast som ikke flyter i olje.
kamela Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3564 Skrevet 14. februar 2008 Elsker forresten både oliven og fetaost. :-D Ja, det er de greske greiene som flyter rundt i olje. Men du kan også få kjøpt en hel ostebit pakket i plast som ikke flyter i olje. Tror jeg står over både med og uten olje. Det ser bare . . . . . . ekkelt ut!
kort innpå Skrevet 14. februar 2008 #3566 Skrevet 14. februar 2008 :klø: Hva synes dere er godt, da? Å det var ikke meg du spurte.
kamela Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3567 Skrevet 14. februar 2008 Å det var ikke meg du spurte. Tror hun spurte om MAT, KI! Må tenke litt, er vel litt som hos BN, ikke helt samme smak.
kamela Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3568 Skrevet 14. februar 2008 Hjemmelaget pizza, spaghetti, hamburgere, Tror kanskje jeg har lyst til at mannen lager hamburgere i dag :juhu:
Multi Skrevet 14. februar 2008 #3569 Skrevet 14. februar 2008 Å det var ikke meg du spurte. :juhu: KI vil at Skjønningen skal få søsken!
Multi Skrevet 14. februar 2008 #3570 Skrevet 14. februar 2008 Pizza er godt. Gjerne med fetaost og oliven *løper fort vekk før Kamela ser hva jeg har skrevet*
kort innpå Skrevet 14. februar 2008 #3571 Skrevet 14. februar 2008 Tror hun spurte om MAT, KI! Må tenke litt, er vel litt som hos BN, ikke helt samme smak. Ja trodde mat fetisj telte som mat jeg.
Skravla Skrevet 14. februar 2008 #3572 Skrevet 14. februar 2008 Pizza er godt. Gjerne med fetaost og oliven *løper fort vekk før Kamela ser hva jeg har skrevet* Enig med Multi.
Annie Skrevet 14. februar 2008 #3573 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har dilla på pærer om dagen, har en pose stående på pulten! KAMELA ER GRAVID!!! :juhu: *oppdatert* Skal ikke vanlentinere her. Mannen er sterkt i mot det...
Idril_M Skrevet 14. februar 2008 #3574 Skrevet 14. februar 2008 Pizza er godt. Gjerne med fetaost og oliven *løper fort vekk før Kamela ser hva jeg har skrevet* Enig! Også mozzarella! Kanskje ikke på samme pizza som fetaosten, men likevel!
kamela Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3575 Skrevet 14. februar 2008 :juhu: KI vil at Skjønningen skal få søsken! Alle tantene gleder seg! Pizza er godt. Gjerne med fetaost og oliven *løper fort vekk før Kamela ser hva jeg har skrevet*
Impala Skrevet 14. februar 2008 #3576 Skrevet 14. februar 2008 (endret) :Hvor kjøper du, og hvilket merke er det?? Døh, jeg lager da selv må vite. Har en oppskrift fra Andreas Viestad. Skal ikke vanlentinere her. Mannen er sterkt i mot det... Mannen min også Endret 14. februar 2008 av Impala
kamela Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3577 Skrevet 14. februar 2008 Ja trodde mat fetisj telte som mat jeg. Blir du mett av det? Enig med Multi. Du også! KAMELA ER GRAVID!!! :juhu: *oppdatert* Skal ikke vanlentinere her. Mannen er sterkt i mot det... Annie Er ikke og skal heller ikke bli GRAVID! Det blir suppe med hvitløksbaguett til middag!
kamela Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3578 Skrevet 14. februar 2008 Rydder pulten og drar straks hjem for å lage middag og gjøre det litt koselig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå