kamela Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #3262 Skrevet 25. januar 2008 Takk for tipset, Begonia! Har jobbet i hele dag, og nå er det tid for å pakke og dra hjem! :juhu: :juhu: :juhu: DET ER FREDAG :juhu:
kamela Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #3264 Skrevet 26. januar 2008 God helg. Kos deg! Takk det samme Lat kveld i går Spiste middag, leste aviser, så på tv og og hørte på musikk! Snart tid for en liten tur ut!
Gjest Begonia Skrevet 26. januar 2008 #3266 Skrevet 26. januar 2008 Skal ut og gå tur jeg også nå. Lurer på om jeg skal gå innom storkiosken, og kjøpe litt snop til i kveld også. Har vært veldig flink etter jul. Men i dag har jeg så lyst på noe søtt. Og jeg tror jeg skal unne meg det.
kamela Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #3267 Skrevet 26. januar 2008 God helg Det samme til deg også Skal ut og gå tur jeg også nå. Lurer på om jeg skal gå innom storkiosken, og kjøpe litt snop til i kveld også. Har vært veldig flink etter jul. Men i dag har jeg så lyst på noe søtt. Og jeg tror jeg skal unne meg det. Viktig å unne seg litt godt av og til, så det tror jeg er lurt av deg Begonia. Synes du er veldig flink, jeg Ble en tur til det lokale senteret. Var innom en nyåpnet butikk, Fryd, som hadde masse fint. Må studere mer når jeg er alene! Nå er jeg i gang med dagens middag, ble enchiladas istedenfor hjemmelaget pizza, det er litt raskere og mindre jobb!
kamela Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #3270 Skrevet 27. januar 2008 God formiddag! Her er det strålende og litt overraskende, ca 5 cm med :snø: Har fått frokost på senga i dag og nå er alle avisene ferdig lest :juhu: Har skrevet et brev jeg har somla med, og er godt fornøyd med dagens arbeidsinnsats så langt Tid for litt oppdateringer her inne!
kamela Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #3271 Skrevet 27. januar 2008 Har surret litt rundt og oppdatert med og nå er det på tide å begynne med pizzaen! Håper jeg finner noe ekstra godt i skapet som kan piffe opp litt ekstra
kamela Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #3273 Skrevet 27. januar 2008 Pizza er min favorittrett Er godt, men det hender jeg blir litt lei Dagens pizza var ihvertfall god! Har ryddet litt på kjøkkenet og vasket stekeovnen.
Gjest Begonia Skrevet 27. januar 2008 #3274 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har ikke ryddet kjøkkenet enda. Må kanskje få gjort det iløpet av kvelden. Orker ikke å stå opp til oppvasken i morgen tidlig...
kamela Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #3275 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har ikke ryddet kjøkkenet enda. Må kanskje få gjort det iløpet av kvelden. Orker ikke å stå opp til oppvasken i morgen tidlig... Enig i det - alltid kjedelig å møte oppvasken! Har tømt oppvaskmaskina og surret litt på nett, ellers ikke fått utrettet noe spennende. Poden har vært hos faren sin i helga, hadde vært på kino og sett Arn - tempelridderen, og synes den var bra!
Skravla Skrevet 27. januar 2008 #3276 Skrevet 27. januar 2008 Poden har vært hos faren sin i helga, hadde vært på kino og sett Arn - tempelridderen, og synes den var bra! Er nettopp ferdig med bøkene og de var i hvertfall fine. Tror ikke jeg tar sjansen på filmen. I hvertfalll ikke enda. MÅ få bøkene litt på avstand først.
Gjest Begonia Skrevet 27. januar 2008 #3277 Skrevet 27. januar 2008 Er nettopp ferdig med bøkene og de var i hvertfall fine. Tror ikke jeg tar sjansen på filmen. I hvertfalll ikke enda. MÅ få bøkene litt på avstand først. SKRAVLA
Annie Skrevet 28. januar 2008 #3278 Skrevet 28. januar 2008 Var det du eller poden som så Arn? Håper helgen har vært fin
Annie Skrevet 28. januar 2008 #3280 Skrevet 28. januar 2008 Kamela! Hvor er du?? Pørver å lokke frem med en
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå