Gå til innhold

Kamelas dagbok

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:spise::vin::kline::humpe:

Takk for tipset, Begonia!

Har jobbet i hele dag, og nå er det tid for å pakke og dra hjem!

:juhu:

:duskedame: :juhu:

:juhu: DET ER FREDAG :juhu:

Skrevet
God helg. Kos deg! :klem:

Takk det samme :klemmer:

Lat kveld i går :fnise:

Spiste middag, leste aviser, så på tv og og hørte på musikk!

Snart tid for en liten tur ut!

Gjest Begonia
Skrevet

Skal ut og gå tur jeg også nå. Lurer på om jeg skal gå innom storkiosken, og kjøpe litt snop til i kveld også. Har vært veldig flink etter jul. Men i dag har jeg så lyst på noe søtt. Og jeg tror jeg skal unne meg det. :jepp:

Skrevet
God helg :klem:

Det samme til deg også :klemmer:

Skal ut og gå tur jeg også nå. Lurer på om jeg skal gå innom storkiosken, og kjøpe litt snop til i kveld også. Har vært veldig flink etter jul. Men i dag har jeg så lyst på noe søtt. Og jeg tror jeg skal unne meg det. :jepp:

Viktig å unne seg litt godt av og til, så det tror jeg er lurt av deg Begonia. Synes du er veldig flink, jeg :klemmer:

Ble en tur til det lokale senteret. Var innom en nyåpnet butikk, Fryd, som hadde masse fint. Må studere mer når jeg er alene!

Nå er jeg i gang med dagens middag, ble enchiladas istedenfor hjemmelaget pizza, det er litt raskere og mindre jobb!

Skrevet

God formiddag!

Her er det strålende :sol: og litt overraskende, ca 5 cm med :snø:

Har fått frokost på senga i dag og nå er alle avisene ferdig lest :juhu:

Har skrevet et brev jeg har somla med, og er godt fornøyd med dagens arbeidsinnsats så langt :fnise:

Tid for litt oppdateringer her inne!

Skrevet

Har surret litt rundt og oppdatert med og nå er det på tide å begynne med pizzaen!

Håper jeg finner noe ekstra godt i skapet som kan piffe opp litt ekstra :)

Skrevet
Pizza er min favorittrett :sikle:

Er godt, men det hender jeg blir litt lei :fnise:

Dagens pizza var ihvertfall god!

Har ryddet litt på kjøkkenet og vasket stekeovnen.

Gjest Begonia
Skrevet

Jeg har ikke ryddet kjøkkenet enda. Må kanskje få gjort det iløpet av kvelden. Orker ikke å stå opp til oppvasken i morgen tidlig...

Skrevet
Jeg har ikke ryddet kjøkkenet enda. Må kanskje få gjort det iløpet av kvelden. Orker ikke å stå opp til oppvasken i morgen tidlig...

Enig i det - alltid kjedelig å møte oppvasken!

Har tømt oppvaskmaskina og surret litt på nett, ellers ikke fått utrettet noe spennende.

Poden har vært hos faren sin i helga, hadde vært på kino og sett Arn - tempelridderen, og synes den var bra!

Skrevet
Poden har vært hos faren sin i helga, hadde vært på kino og sett Arn - tempelridderen, og synes den var bra!

Er nettopp ferdig med bøkene og de var i hvertfall fine. Tror ikke jeg tar sjansen på filmen. I hvertfalll ikke enda. MÅ få bøkene litt på avstand først.

Gjest Begonia
Skrevet
Er nettopp ferdig med bøkene og de var i hvertfall fine. Tror ikke jeg tar sjansen på filmen. I hvertfalll ikke enda. MÅ få bøkene litt på avstand først.

SKRAVLA

:klemmer:

Skrevet

Var det du eller poden som så Arn?

Håper helgen har vært fin :klem:

Skrevet

:lete: Kamela! Hvor er du??

Pørver å lokke frem med en :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...