Gå til innhold

Kamelas dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet
CD og DVD shopping er ok. Da slipper man i hvertfall å prøve på seg noe...

Var mannen som shoppet mest, jeg valgte bare ut en CD

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hadde en god og lat kveld i går. Var en liten tur på cd og dvd shopping, noen salg er mer interessante enn andre :fnise:

CD og DVD shopping er ok. Da slipper man i hvertfall å prøve på seg noe...

:jepp: Jeg liker også best salg på ting som jeg ikke må prøve.

Skrevet
Var mannen som shoppet mest, jeg valgte bare ut en CD

Hvilken CD kjøpte du?

Skrevet
:jepp: Jeg liker også best salg på ting som jeg ikke må prøve.

Langt større muligheter til å få kjøpt noe, ihvertfall!

Kjøpte 3 primulaer i lunchen, kan lyse opp litt hjemme :)

Skrevet

Jeg lurte litt på om jeg skulle kjøpe blomster, men kanskje har svigermor med noen i morgen.

Skrevet
Jeg lurte litt på om jeg skulle kjøpe blomster, men kanskje har svigermor med noen i morgen.

Det er alltid hyggelig å blomster :)

Skrevet

Har også lyst på noen nye planter og blomster.. Får ta en tur på Plantasjen en dag. Der er det salg nå ;)

Skrevet

Ja, det er det. Jeg håper bare at det blir noen snittblomster, for vinduskarmene er allerede fulle av andre planter. :fnise:

Skrevet
Ja, det er det. Jeg håper bare at det blir noen snittblomster, for vinduskarmene er allerede fulle av andre planter. :fnise:

Mine grønne er i ferd med å dø, så det er greit med litt nytt!

Skrevet

De grønne overlever. :fnise: Men det er bare fordi jeg bare har robuste grønne planter. De andre vandrer heden ganske raskt. Det eneste blomstrende jeg har, er en kaktus og for tiden en orkide. Så får vi se hvor lange det varer.

Skrevet
De grønne overlever. :fnise: Men det er bare fordi jeg bare har robuste grønne planter. De andre vandrer heden ganske raskt. Det eneste blomstrende jeg har, er en kaktus og for tiden en orkide. Så får vi se hvor lange det varer.

Orkideen er avblomstret og klipt ned, de andre fikk litt dårlig behandling (ble glemt) i jula :sjenert:

Skrevet
Hvor klipper du orkideen?

Over 3. ledd skulle det visst være!

Skrevet

Kommer orkideer egentlig tilbake flere ganger? Den jeg har, var veldig ivig og kom tilbake med en gang, men tror jeg var nybegynnerflaks.

Skrevet
Kommer orkideer egentlig tilbake flere ganger? Den jeg har, var veldig ivig og kom tilbake med en gang, men tror jeg var nybegynnerflaks.

Svigermor hadde klipt ned sin og den kom visst tilbake og var kjempeflott iflg. mannen!

Skrevet

Kanskje har jeg flaks og den kommer igjen. Bare synd den ikke forandrer farge. :fnise:

Skrevet

Iler til orkideen min for å klippe...

Skrevet
Kanskje har jeg flaks og den kommer igjen. Bare synd den ikke forandrer farge. :fnise:

Jaha, og den var . . . . . ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...