loffen Skrevet 14. januar 2008 #3021 Skrevet 14. januar 2008 Du skal aldri si aldri. Når man lever hele livet med dobbel-kanskje trippelt så tykt hår som andre, også sparer man til langt hår, også blir det bare mer og mer krøllete, da blir man noen ganger veldig lei. Enkelte dager kunne jeg tenke meg en "guteklipp" - rett og slett! Akkurat sånn har jeg det også! Det vokser ikke nedover, det blir bare større. Men jeg har fått en ny venn i slettetanga. Da blir det laaangt! God morgen! På jobb igjen og i gang med å rydde opp på pulten min - her har det vært en vikar. Mørkt ute og tungt å komme i gang. Hva er det for en rotevikar, som ikke rydder opp etter seg?? krøllene er verre enn regnet, liksom Ja.. Inspirert av turgåingen din sist uke, har jeg vært på langtur i dag:)
malle Skrevet 14. januar 2008 #3023 Skrevet 14. januar 2008 Oppdatert. Håper at hodepinen din gir seg snart.
kamela Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #3024 Skrevet 14. januar 2008 Håper hodepinen forsvinner raskt! Borte! Akkurat sånn har jeg det også! Det vokser ikke nedover, det blir bare større. Men jeg har fått en ny venn i slettetanga. Da blir det laaangt! Hva er det for en rotevikar, som ikke rydder opp etter seg?? Ja.. Inspirert av turgåingen din sist uke, har jeg vært på langtur i dag:) Jøss så flink du har vært! Er egentlig ikke vikarens feil, men sjefen klarer jo ikke å gi beskjed om hvordan ting skal være. Han gidder kort og godt ikke følge opp, bare lar eventuelle vikare surre litt rundt og så må jeg bruke flere dager på å finne ut av hva som har skjedd Håper hodepinen går over snart. Oppdatert. Håper at hodepinen din gir seg snart. Takker - det hjalp med middag og å komme hjem, plutselig var den bare borte uten en eneste liten pille!
malle Skrevet 14. januar 2008 #3025 Skrevet 14. januar 2008 Så deilig! Det beste er når en kan slippe å kjøre i seg piller. :rosasmil:
kamela Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #3026 Skrevet 14. januar 2008 Så deilig! Det beste er når en kan slippe å kjøre i seg piller. :rosasmil: Ja, men noen ganger bare MÅ det til også, dessverre.
Gjest Tigerjente Skrevet 14. januar 2008 #3028 Skrevet 14. januar 2008 Akkurat sånn har jeg det også! Det vokser ikke nedover, det blir bare større. Men jeg har fått en ny venn i slettetanga. Da blir det laaangt! Jeg liker ikke rettetang jeg! Jeg bruker bare så alt for lang tid på å få det rett, og når jeg er ferdig har det begynt å kruse litt igjen på den siden jeg begynte med... Så bra at hodepinen forsvant Kamela! Kan ikke være noe greit med vikarer som ikke vet hva de gjør på - hverken for deg eller dem..
Annie Skrevet 14. januar 2008 #3029 Skrevet 14. januar 2008 Så bra at hodepinene din forsvant, det har ikke min gjort. Nå kaster jeg inn håndkleet og slukker lyset på pcen. Vi snakkes i morra
kamela Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #3031 Skrevet 15. januar 2008 Jeg liker ikke rettetang jeg! Jeg bruker bare så alt for lang tid på å få det rett, og når jeg er ferdig har det begynt å kruse litt igjen på den siden jeg begynte med... Så bra at hodepinen forsvant Kamela! Kan ikke være noe greit med vikarer som ikke vet hva de gjør på - hverken for deg eller dem.. Nei, jeg ville ikke vært vikar for meg Så bra at hodepinene din forsvant, det har ikke min gjort. Nå kaster jeg inn håndkleet og slukker lyset på pcen. Vi snakkes i morra Huffda, du også, håper formen din er bedre i dag! I dag har mannen og jeg 5 års dag :rødme: :love:
Skravla Skrevet 15. januar 2008 #3032 Skrevet 15. januar 2008 Gratulerer med 5-års dagen. :rødme: Skal dere feire?
kamela Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #3033 Skrevet 15. januar 2008 Gratulerer med 5-års dagen. :rødme: Skal dere feire? Takk Ingen store planer ennå . . . . . får se om jeg finner på et eller annet godt til middag og kanskje kake?
Multi Skrevet 15. januar 2008 #3034 Skrevet 15. januar 2008 (endret) I dag har mannen og jeg 5 års dag :rødme: :love: Hva med å gå ut sammen? Endret 15. januar 2008 av Multi
kamela Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #3035 Skrevet 15. januar 2008 Hva med å gå ut sammen? Hadde vi vært alene hjemme så - blir liksom ikke det samme å gå ut med barn på en sånn dag!
Multi Skrevet 15. januar 2008 #3036 Skrevet 15. januar 2008 Det kan jo være koselig å feire hjemme også. Jag barna inn på rommet ekstra tidlig i kveld?
Ninen Skrevet 15. januar 2008 #3038 Skrevet 15. januar 2008 Gratulerer med 5 års dagen! Håper dere får en koselig kveld, uansett hvordan dere markerer den
Brukernavn Skrevet 15. januar 2008 #3040 Skrevet 15. januar 2008 I dag har mannen og jeg 5 års dag :rødme: :love: Gratulerer så masse!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå