Gå til innhold

Kamelas dagbok

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God helg, også forventer vi referat om hvordan paien var :)

Skrevet

God helg!

Håper paien ble bra.

Brun saus lager jeg alltid fra bunnen!!!! :overrasket:

:overrasket:

:fnise:

Må huske sauseblokk.

Ja, det må jeg prøve også! :Nikke: Det er ikke alltid jeg orker å lage den selv, og posesaus er ikke så godt. Synes det smaker litt papir.

Skrevet (endret)
God helg, også forventer vi referat om hvordan paien var :)

God helg!

Håper paien ble bra.

:overrasket:

:fnise:

Ja, det må jeg prøve også! :Nikke: Det er ikke alltid jeg orker å lage den selv, og posesaus er ikke så godt. Synes det smaker litt papir.

Paien ble kjempegod - anbefales!

Oppskrift hos Annie!

Det :snø: det :snø: :juhu:

Stille og fredlig kveld foran tv'n med musikk ved siden av i går :)

Endret av kamela
Skrevet (endret)

Her er det oppholdsvær og tåke i dag. Og med minusgrader blir det hvitt og fint overalt :)

Endret av Annie
Skrevet

10 cm tung nysø, +0,1 og alldeles nydelig!

Har vært en tur i butikken. Mannen ser på skøyteløp og jeg lager middag :)

Skrevet

Sto akkurat i kjøkkenvinduet og så to rådyr på et lite fjell rett utenfor her, bare 4-5 meter borte. Nydelig skue.

Oslo har også sine landlige sider!

*middagstid*

Skrevet

Her har det kommet 1 cm med snø.. Rart at det er så mye mer hos dere.

Gjest Begonia
Skrevet
Sto akkurat i kjøkkenvinduet og så to rådyr på et lite fjell rett utenfor her, bare 4-5 meter borte. Nydelig skue.

Oslo har også sine landlige sider!

*middagstid*

Ser ikke så mange dyr rett utenfor vinduet mitt jeg. Men ser ofte elg og rådyr når jeg er ute og går tur. Og det er like fasinerende hver gang. Finnes så mange vakre skapninger på den planeten vår...

Skrevet

Her er det et par cm med slaps... var kliss vått da jeg var en liten tur ute.

Gjest Begonia
Skrevet

Her er det egentlig nydelig nå. Et par minus grader og et par cm tørr fin snø. Eneste som ikke er fullt så bra er isen under snøen...

Skrevet

Været?

Huff... Regn regn regn. Og jeg får krøller! :sur:

Skrevet
Været?

Huff... Regn regn regn. Og jeg får krøller! :sur:

Hva er det verste. Regn eller krøller.

Jeg vil helst ha krøller. :ler:

Gjest Tigerjente
Skrevet
Jeg vil bare nevne at her er det blå himmel og :sol: !

HÆ? hva har jeg gått glipp av i dag. Da jeg tok bussen til jobb var det litt hip som happ, det regna ikkje, snødde ikke, men det var ikke sol heller. Da jeg gikk fra jobben var det mørkt, og klink is over alt.. Men det regna ikke, snødde ikke og det var ikke sol heller.

Var det her vi snakket om brun saus? (FORVIRRA!!!) uansett så lager jeg også den alltid selv, samme med kvit saus.

Jo, også skulle jeg si at hun dama som satt i skranken hos legen min på torsdag så på meg med store øyne, også sa hun: oj, jeg ble helt paff jeg, er det ditt hår, og dine krøller? etter at jeg forsiktig hadde fortalt at ja det var det, så kunne hun konstantere at hun bare eeeeelsket håret mitt! Da ble jeg plutselig litt glad for krøllene mine..

Skrevet

Jeg ønsker meg langt, tykt hår med bølger/krøller. I stedet har jeg tynt, pistrete og kort hår. :sukk:

Gjest Tigerjente
Skrevet
Jeg ønsker meg langt, tykt hår med bølger/krøller. I stedet har jeg tynt, pistrete og kort hår. :sukk:

Vi kan dele! Jeg har lyst på tynt, kort hår innimellom også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...