Ninen Skrevet 9. januar 2008 #2861 Skrevet 9. januar 2008 Hei igjen, Kamela. Lenge siden sist.. Tar nok litt tid før jeg er oppdatert. Her har det jo vært masse aktivitet bare i dag Så synd at du er sykemeldt, da. Håper du kommer deg raskt igjen! Er det ryggen eller noe annet? (Er som sagt ikke så oppdatert enda...) Jeg hadde forresten tenkt meg på ski i helgen, nå som jeg endelig har tid... men det er mulig det utgår.. Kanskje det blir svømming i gatene isteden
kamela Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #2862 Skrevet 9. januar 2008 Hei igjen, Kamela. Lenge siden sist.. Tar nok litt tid før jeg er oppdatert. Her har det jo vært masse aktivitet bare i dag Så synd at du er sykemeldt, da. Håper du kommer deg raskt igjen! Er det ryggen eller noe annet? (Er som sagt ikke så oppdatert enda...) Jeg hadde forresten tenkt meg på ski i helgen, nå som jeg endelig har tid... men det er mulig det utgår.. Kanskje det blir svømming i gatene isteden Velkommen tilbake, Ninen! Skal på jobb igjen på mandag, så det går seg til. Hvis du kommer deg litt opp i høyden er det sikkert skimuligheter, her hos meg har det lagt seg en fint hvitt lag oppå det andre! :snø:
Ninen Skrevet 9. januar 2008 #2863 Skrevet 9. januar 2008 Godt å høre det fortsatt er skimuligheter. Har bestemt meg for å vente med planleggingen av hvor til helgen. Er vel umulig å vite på forhånd hvor det er bra. Men jeg drar gjerne et stykke for å finne snø Vi er nok litt avhengige av lysløype, siden mannen ikke kan komme seg avgårde før ettermiddagen, men vi får nok til noe så lenge ikke all snøen har dratt på sydenferie...
Brukernavn Skrevet 9. januar 2008 #2864 Skrevet 9. januar 2008 Du får sende ut pappaen hennes i stedenfor da - hun har jo jobbet hardt for å få denne snøen! ja, hun har jo jobbet hardt for den Pappaen har vært opptatt med jobbing og snømåking siden fredag formiddag, så det har dessverre ikke vært noen mulighet..
kamela Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #2865 Skrevet 9. januar 2008 ja, hun har jo jobbet hardt for den Pappaen har vært opptatt med jobbing og snømåking siden fredag formiddag, så det har dessverre ikke vært noen mulighet.. Stakkars liten
Annie Skrevet 9. januar 2008 #2866 Skrevet 9. januar 2008 ja, hun har jo jobbet hardt for den Pappaen har vært opptatt med jobbing og snømåking siden fredag formiddag, så det har dessverre ikke vært noen mulighet.. Hun kan jo være med pappan og måke. Det finnes små søte snøskuffer til barn vet du Prinsessa syns faktisk det er morsomt å måke.
kamela Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #2867 Skrevet 9. januar 2008 Hun kan jo være med pappan og måke. Det finnes små søte snøskuffer til barn vet du Prinsessa syns faktisk det er morsomt å måke. Godt forslag, kanskje de kan måke en liten snøhule samtidig
kamela Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #2869 Skrevet 9. januar 2008 Vi får satse på like mye snø som for 2 år siden, det var fint!
Ninen Skrevet 9. januar 2008 #2870 Skrevet 9. januar 2008 Snøhule er gøy, ja! *mimrer tilbake til lykkelig barndom* Man blir vel aldri for stor til det? *håper*
kamela Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #2871 Skrevet 9. januar 2008 Snøhule er gøy, ja! *mimrer tilbake til lykkelig barndom* Man blir vel aldri for stor til det? *håper* Nei, heldigvis ikke, var med på å grave litt jeg, og kan godt base litt i snøen nå også
Ninen Skrevet 9. januar 2008 #2872 Skrevet 9. januar 2008 Flott Setter meg ned ved vinduet og venter på snø Hvis jeg blir for utålmodig, stikker jeg kanskje innom deres hule...
Brukernavn Skrevet 9. januar 2008 #2873 Skrevet 9. januar 2008 Stakkars liten Ja, har hadde veldig vondt av henne i helgen.. Hun kan jo være med pappan og måke. Det finnes små søte snøskuffer til barn vet du Prinsessa syns faktisk det er morsomt å måke. Det hadde sikkert snuppa syntes også...i fem minutter...men det er verdt en tanke... Vi får satse på like mye snø som for 2 år siden, det var fint! Det var herlig. Da hadde vi tidenes snøhule nederst i hagen. *drømme*
Annie Skrevet 9. januar 2008 #2874 Skrevet 9. januar 2008 Hun måker i 5 minutter og leker resten av tiden. Bare at det er en voksen ute er nok som regel
Brukernavn Skrevet 9. januar 2008 #2875 Skrevet 9. januar 2008 Hun måker i 5 minutter og leker resten av tiden. Bare at det er en voksen ute er nok som regel Ja, egentlig sant for snuppa mi også, men den regelen faller bort så lenge han freser, for da bråker det jo bare..
kamela Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #2876 Skrevet 9. januar 2008 Flott Setter meg ned ved vinduet og venter på snø Hvis jeg blir for utålmodig, stikker jeg kanskje innom deres hule... Velkommen skal du være! Ja, har hadde veldig vondt av henne i helgen.. Det hadde sikkert snuppa syntes også...i fem minutter...men det er verdt en tanke... Det var herlig. Da hadde vi tidenes snøhule nederst i hagen. *drømme* Vi også! Ja, egentlig sant for snuppa mi også, men den regelen faller bort så lenge han freser, for da bråker det jo bare.. Sørg for at han freser opp noen hauger som kan være fine i ake på med rumpeakebrett eller pose eller grave i, ofte ikke så mye som skal til for å glede de små
Brukernavn Skrevet 9. januar 2008 #2877 Skrevet 9. januar 2008 Velkommen skal du være! Vi også! Sørg for at han freser opp noen hauger som kan være fine i ake på med rumpeakebrett eller pose eller grave i, ofte ikke så mye som skal til for å glede de små Å, men det trengs ikke. Det er ikke mye til hage vi har. Helt ubrukelig egentlig. MEN om vinteren er den fin, for ene gressplenen er en bakke Så der akte hun til og med når det bare var litt rim.
Gjest Joker'n Skrevet 9. januar 2008 #2878 Skrevet 9. januar 2008 God morgen/formiddag Joker'n! Alt er relativt
kamela Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #2879 Skrevet 9. januar 2008 Å, men det trengs ikke. Det er ikke mye til hage vi har. Helt ubrukelig egentlig. MEN om vinteren er den fin, for ene gressplenen er en bakke Så der akte hun til og med når det bare var litt rim. Godt det er litt å holde på med hvis hun må ut litt alene da ! Alt er relativt Jada, du er kanskje mer vant til Annie-tid Da har vi spist middag, og jeg har igjen å legge på sengetøy og vaske soverom
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå