Brukernavn Skrevet 2. januar 2008 #2744 Skrevet 2. januar 2008 GODT NYTTÅR!!! Julegrøten er spist - mannen fikk mandelen! Det er alltid pappa som får den hos oss, så i år hadde jeg laget en plan for hvordan jeg kunne få den for første gang: Mamma øser opp tallerkener til alle, så velger vi etter alder - den yngste først. Jeg er nummer to i rekken, så jeg har et stort utvalg. Pappa velger sist, og så tar mamma den som er igjen (siden hun vet jo hvor den ligger) Vi gjorde som vi pleier i år også, men når pappa hadde valgt byttet jeg tallerken med ham, og gjett hvem som fikk mandelen....JEG..for første gang ever....så neste år blir det samme taktikk I går leste jeg den ene boka jeg fikk til jul, Hva skal vi med stjerner nå. Snørr og tårer rant jamt, synes den var veldig bra! *notert på listen over bøker jeg skal låne* (kom gjerne med flere tips!)
kamela Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #2753 Skrevet 3. januar 2008 Godt nytt år, alle sammen! Godt at noen av dere har holdt liv i dagboka mens jeg har surret med andre ting og dessverre måtte nedprioritere dere. Bloggen min forklarer mer.............
Skravla Skrevet 3. januar 2008 #2758 Skrevet 3. januar 2008 Hallo vennen og godt nyttår. Tusen takk for julekort. Jeg har ikke sendt ut kort til jul. Ble for mye annet for meg da.
kamela Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #2760 Skrevet 3. januar 2008 Blogg Skal se om jeg klarer å gi deg tilgang....... Hva? Nedprioritere?? Utrolig, men sant. Men er vel mer i gjenge igjen nå Godt nyttår kamelavennen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå