kamela Skrevet 24. desember 2007 Forfatter #2722 Skrevet 24. desember 2007 God jul, Kamela! Ønsker deg en riktig god jul! GOD JUL KAMELA!!
kamela Skrevet 24. desember 2007 Forfatter #2723 Skrevet 24. desember 2007 Julegrøten er spist - mannen fikk mandelen! Har et lite friminiumt mens mannen er på gravlunden. Skal straks dekke bordet og sette inn ribba, har igjen å lage riskrem. :tree: :tree:
Gjest Tigerjente Skrevet 24. desember 2007 #2724 Skrevet 24. desember 2007 God jul til deg og dine Kamela!!
kamela Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #2725 Skrevet 25. desember 2007 1. juledag og på tide å senke skuldrene. Mer om jula i bloggen min. Har akkurat spilt litt Guitar Hero med poden, han synes det er kjempegøy. Litt avkobling, og så skal vi til datteren min og spise middag!
Annie Skrevet 25. desember 2007 #2726 Skrevet 25. desember 2007 Så bra at Guitar Hero slo ann!! :juhu: Føler meg bittelitt delaktig i at du kjøpte akkurat det spillet... TUSEN TAKK FOR JULEKORT!!
kamela Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #2727 Skrevet 26. desember 2007 Så bra at Guitar Hero slo ann!! :juhu: Føler meg bittelitt delaktig i at du kjøpte akkurat det spillet... TUSEN TAKK FOR JULEKORT!! Helt klart din fortjeneste, hadde aldri vurdert den uten at du hadde sagt noe! Går det an å kjøp tillegg med flere sanger?
Gjest Begonia Skrevet 26. desember 2007 #2728 Skrevet 26. desember 2007 Heisann Kamela! Håper du har en fin jul. Jeg rakk dessverre ikke innom alle, for å ønske god jul. Ble visst bare et felles ønske til dere alle inne i blomsterpotta. Men bedre sent enn aldri. GLEDELIG JUL
Gjest Tigerjente Skrevet 26. desember 2007 #2729 Skrevet 26. desember 2007 så bra at du har hatt en fin julefeiring. Også så bra at guitarHero slo ann da, var det noe som var gøy for deg også?
kamela Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #2730 Skrevet 26. desember 2007 Heisann Kamela! Håper du har en fin jul. Jeg rakk dessverre ikke innom alle, for å ønske god jul. Ble visst bare et felles ønske til dere alle inne i blomsterpotta. Men bedre sent enn aldri. GLEDELIG JUL Takk skal du ha, Begonia så bra at du har hatt en fin julefeiring. Også så bra at guitarHero slo ann da, var det noe som var gøy for deg også? Jeg synes også det var morsomt, kanskje mer min type musikk enn hans
kamela Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #2731 Skrevet 27. desember 2007 God morgen! Flere enn meg som er på jobb i romjula?
Gjest Tigerjente Skrevet 27. desember 2007 #2732 Skrevet 27. desember 2007 jeg skal også på jobb i dag Kamela! Skal snart innover, akkurat nå er det bare kriseredning på tastaturet mitt. Helte HELE kaffekoppen oppi det, mildt sagt.
kamela Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #2733 Skrevet 27. desember 2007 jeg skal også på jobb i dag Kamela! Skal snart innover, akkurat nå er det bare kriseredning på tastaturet mitt. Helte HELE kaffekoppen oppi det, mildt sagt. Huff da, for en start på dagen
kamela Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #2734 Skrevet 27. desember 2007 Har akkurat spilt litt Guitar Hero med poden, han synes det er kjempegøy. Mannene klager på at Guitar Hero bråker, blir så lei av å høre på klikkelyden. Betyr ved bare at musikkvolumet må økes betraktelig sånn at det overdøver klikkinga Kjedelig på jobb i dag,hadde vært bedre hjemme under dyna. I går leste jeg den ene boka jeg fikk til jul, Hva skal vi med stjerner nå. Snørr og tårer rant jamt, synes den var veldig bra!
loffen Skrevet 27. desember 2007 #2735 Skrevet 27. desember 2007 Mannene klager på at Guitar Hero bråker, blir så lei av å høre på klikkelyden. Betyr ved bare at musikkvolumet må økes betraktelig sånn at det overdøver klikkinga Kjedelig på jobb i dag,hadde vært bedre hjemme under dyna. I går leste jeg den ene boka jeg fikk til jul, Hva skal vi med stjerner nå. Snørr og tårer rant jamt, synes den var veldig bra! Vet ikke om jeg hadde klart å lese den jeg...
kamela Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #2736 Skrevet 27. desember 2007 Vet ikke om jeg hadde klart å lese den jeg... Den er ikke bare trist da .......
Gjest Begonia Skrevet 27. desember 2007 #2737 Skrevet 27. desember 2007 Fikk bok til jul jeg også. Tenkte den kunne være fin sengelektyre. Men den funka ikke som sovemedisin... En svært lokal bok fra hjembygda mi, med historier til å le seg ihjel av...
Annie Skrevet 27. desember 2007 #2739 Skrevet 27. desember 2007 Helt klart din fortjeneste, hadde aldri vurdert den uten at du hadde sagt noe! Går det an å kjøp tillegg med flere sanger? :juhu: Ja man kan få kjøpt flere sanger. Det finnes bl.a 80 talls låter vet jeg. Har ikke undersøkt det mer enda. God morgen! Flere enn meg som er på jobb i romjula? NOPE!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå