Gå til innhold

Kamelas dagbok

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
God jul, Kamela! :nisselue:

:nissekyss:

Ønsker deg en riktig god jul!

:nissekyss::gave::tree:

GOD JUL KAMELA!!

:tree::nissekyss:

Skrevet

Julegrøten er spist - mannen fikk mandelen!

Har et lite friminiumt mens mannen er på gravlunden.

Skal straks dekke bordet og sette inn ribba, har igjen å lage riskrem.

:tree: :tree: :nissekyss::nisse::nissekyss::tree: :tree:

Skrevet

1. juledag og på tide å senke skuldrene.

Mer om jula i bloggen min.

Har akkurat spilt litt Guitar Hero med poden, han synes det er kjempegøy.

Litt avkobling, og så skal vi til datteren min og spise middag!

Skrevet

Så bra at Guitar Hero slo ann!! :juhu: Føler meg bittelitt delaktig i at du kjøpte akkurat det spillet... ;)

TUSEN TAKK FOR JULEKORT!! :nissekyss:

Skrevet
Så bra at Guitar Hero slo ann!! :juhu: Føler meg bittelitt delaktig i at du kjøpte akkurat det spillet... ;)

TUSEN TAKK FOR JULEKORT!! :nissekyss:

Helt klart din fortjeneste, hadde aldri vurdert den uten at du hadde sagt noe! Går det an å kjøp tillegg med flere sanger?

Skrevet

Heisann Kamela! Håper du har en fin jul. Jeg rakk dessverre ikke innom alle, for å ønske god jul. Ble visst bare et felles ønske til dere alle inne i blomsterpotta. Men bedre sent enn aldri.

GLEDELIG JUL

Gjest Tigerjente
Skrevet

så bra at du har hatt en fin julefeiring.

Også så bra at guitarHero slo ann da, var det noe som var gøy for deg også?

Skrevet
Heisann Kamela! Håper du har en fin jul. Jeg rakk dessverre ikke innom alle, for å ønske god jul. Ble visst bare et felles ønske til dere alle inne i blomsterpotta. Men bedre sent enn aldri.

GLEDELIG JUL

Takk skal du ha, Begonia :klem:

så bra at du har hatt en fin julefeiring.

Også så bra at guitarHero slo ann da, var det noe som var gøy for deg også?

Jeg synes også det var morsomt, kanskje mer min type musikk enn hans :fnise:

Skrevet

God morgen!

Flere enn meg som er på jobb i romjula?

Gjest Tigerjente
Skrevet

jeg skal også på jobb i dag Kamela!

Skal snart innover, akkurat nå er det bare kriseredning på tastaturet mitt. Helte HELE kaffekoppen oppi det, mildt sagt.

Skrevet
jeg skal også på jobb i dag Kamela!

Skal snart innover, akkurat nå er det bare kriseredning på tastaturet mitt. Helte HELE kaffekoppen oppi det, mildt sagt.

Huff da, for en start på dagen :klemmer:

Skrevet
Har akkurat spilt litt Guitar Hero med poden, han synes det er kjempegøy.

Mannene klager på at Guitar Hero bråker, blir så lei av å høre på klikkelyden. Betyr ved bare at musikkvolumet må økes betraktelig sånn at det overdøver klikkinga :fnise:

Kjedelig på jobb i dag,hadde vært bedre hjemme under dyna. I går leste jeg den ene boka jeg fikk til jul, Hva skal vi med stjerner nå. Snørr og tårer rant jamt, synes den var veldig bra!

Skrevet
Mannene klager på at Guitar Hero bråker, blir så lei av å høre på klikkelyden. Betyr ved bare at musikkvolumet må økes betraktelig sånn at det overdøver klikkinga :fnise:

Kjedelig på jobb i dag,hadde vært bedre hjemme under dyna. I går leste jeg den ene boka jeg fikk til jul, Hva skal vi med stjerner nå. Snørr og tårer rant jamt, synes den var veldig bra!

Vet ikke om jeg hadde klart å lese den jeg...

Skrevet
Vet ikke om jeg hadde klart å lese den jeg...

Den er ikke bare trist da ....... :)

Skrevet

Fikk bok til jul jeg også. Tenkte den kunne være fin sengelektyre. Men den funka ikke som sovemedisin... En svært lokal bok fra hjembygda mi, med historier til å le seg ihjel av... :legrine:

Skrevet
Helt klart din fortjeneste, hadde aldri vurdert den uten at du hadde sagt noe! Går det an å kjøp tillegg med flere sanger?

:juhu: :klemmer: Ja man kan få kjøpt flere sanger. Det finnes bl.a 80 talls låter vet jeg. Har ikke undersøkt det mer enda.

God morgen!

Flere enn meg som er på jobb i romjula?

NOPE!! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...