Gå til innhold

Kamelas dagbok

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så nydelig vær ute i dag, - 5 grader, helt hvitrimede trær og knall blå himmel. Skulle vært ute på tur nå, ikke sitte på kontoret :tristbla:

Skrevet

Det er kjempefint her også. Men altfor kaldt. Minus 12 grader. Men så vakkert!! Helt hvite trær, snø, sol.... Og en uke til jul!!! :juhu:

Skrevet
Det er kjempefint her også. Men altfor kaldt. Minus 12 grader. Men så vakkert!! Helt hvite trær, snø, sol.... Og en uke til jul!!! :juhu:

:)

Det er kjemefint :-D

Jul :juhu:

:juhu:

Henger meg på den, det er en uke igjen til jul!

Skrevet

Kan du hjelpe meg med å lete etter viljen min? :lete: Den har forsvunnet helt.... :vetikke:

Skrevet
Kan du hjelpe meg med å lete etter viljen min? :lete: Den har forsvunnet helt.... :vetikke:

Er det viljen til å jobbe du leter etter, i så fall har jeg også mistet min!

Skrevet

Jobbeviljen ja... den er søkk borte! :klø:

Skrevet
Jobbeviljen ja... den er søkk borte! :klø:

Nyt julestemningen og kos deg, ta det du absolutt må gjøre :klemmer:

Tror det er beste måten vi kan gi oss selv en god jul!

Skrevet

Det er det beste rådet jeg har hørt noengang Kamela!! :klemmer:

Skrevet
Nyt julestemningen og kos deg, ta det du absolutt må gjøre :klemmer:

Tror det er beste måten vi kan gi oss selv en god jul!

Den har jeg skjønt for lenge siden. Her er det ikke noe stress og mas. Bare kos fram mot jul. Dagene er til for å nytes. Det blir jul uansett om man har huset fullt av hjemmebakte kaker eller ikke...

Skrevet
Det er det beste rådet jeg har hørt noengang Kamela!! :klemmer:

Da håper jeg du klarer å følge det - jeg skal ihvertfall prøve :klemmer:

Den har jeg skjønt for lenge siden. Her er det ikke noe stress og mas. Bare kos fram mot jul. Dagene er til for å nytes. Det blir jul uansett om man har huset fullt av hjemmebakte kaker eller ikke...

Så sant, så sant!

Skrevet

Her er det også gnistrende sol og -10 kystkuldegrader i dag. Trærne er helt hvite, og det er så nydelig ute. Gjør ingenting om det ikke kommer snø før jul hvis det bare holder seg kaldt (men med min flaks så blir det vel mildt i helgen slik at det hvite forsvinner før jul :sukk: )

Skrevet
Her er det også gnistrende sol og -10 kystkuldegrader i dag. Trærne er helt hvite, og det er så nydelig ute. Gjør ingenting om det ikke kommer snø før jul hvis det bare holder seg kaldt (men med min flaks så blir det vel mildt i helgen slik at det hvite forsvinner før jul :sukk: )

Jeg klarer meg også med det hvitrimede som hvit jul!

Har begynt å lage meg islykter, tenkte det kunne være fint ute hvis det ikke blir snø. Men å fryse vann ute tar lenger tid enn jeg trodde, må gå over til mindre lykter, tror jeg :ler:

Er det viljekonferanse nå?

Ja, og du er akkurat registrert som påmeldt!

Skrevet

Ja helt klart. Jeg er ufrivillig påmeldt jeg også. :fnise:

Skrevet

EDen er over nå. Jeg holder på å bake nemlig :ler:

Skrevet (endret)
Da må det være to konferanser. :overrasket:

En for oss .....

Er din borte enda? :ler:

og tydeligvis en annen for Annie!

Endret av kamela

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...