Gå til innhold

Kamelas dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja det skal du vel :fnise:

Huset lukter deilig av nybakte kaker, alt ble vellykket i dag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har du julestemning også nå da?

Ja,og ute drysser det såvidt litt :snø:

Skrevet
Kan du sende over littegrann denne veien?

Har dessverre gitt seg, men skal huske på deg neste gang det drysser litt ute :)

Skrevet

Får hive meg på lidl-diskusjonen her jeg også da. Er innom lidl rett som det er jeg. Enig i at det er dårlig stelt med mange ting der. Men de har et fantastisk godt øl der. Amunds-pilsen er kjempegod (ihvertfall etter min smak, og jeg er da klar over at den ikke alltid er som alle andres). Så jeg kjøper skjelden øl andre steder enn der. :skaal:

I tillegg må jeg alltid kjøpe kylling grillpølser der. De er også utrolig gode. Det står at de er norsk produserte, og da er det greit for meg. Jeg trenger ingen egen tråd her på KG om hva de skulle inneholde. Det er vel stort sett det samme i dem, som i andre pølser (muskler, spekk, litt sener og mye annet rart...). :fnise:

Skrevet

NÅ??? Når jeg kom tilbake?

Jaja, nå kom mannen hjem..

Gjest Tigerjente
Skrevet
Ja,og ute drysser det såvidt litt :snø:

Så herlig!!

Kan du sende over littegrann denne veien?

Og en ca 30-40km lengre nord også!

Skrevet

Bor du så langt unna meg? Jeg så for meg at vi var praktisk talt naboer jeg :fnise:

Gjest Tigerjente
Skrevet

Har regnet ut at det er ca 38km til senteret herfra. Og da regner jeg sartor som senter. Så det er nok en liten tur fra deg ja.

Gjest Tigerjente
Skrevet

:fnise: Nei, hjørnet her består nok av en halvsunken båt i viken. Eller kanskje den nedlagte pub/pizzeriaen.

Men, det er jo ikke rent sjeldent jeg er i byen, og da skal du ikke se bort i fra at vi møtes på hjørnet ditt :lur:

Skrevet

Eller kanskje ikke på mitt hjørne, her er det en litt luguber gjeng som vanker :fnise:

Men vi kan alltids finne et hjørne en dag! :juhu:

Gjest Tigerjente
Skrevet

Høres ikke ut som om du fant det beste strøket i byn nei! :fnise:

Men ettersom du har bordellet vil jeg velge å tro at du har valgt beliggenhet ut ifra anbefalninger om kundegrunnlag?

Det kan vi nok gjøre! Er mange fine hjørner i Byen! MEN! Det må vente til etter jul!

Skrevet

:ler:

Selvfølgelig, jeg er da en businesswoman! ;)

Jeg drar jo snart, så det må vente til etter jul ja :Nikke: Nå må jeg lese!

:goodbye:

Skrevet
NÅ??? Når jeg kom tilbake?

Jaja, nå kom mannen hjem..

Og da burde du kose deg med han, ikke oss :fnise:

:ler:

Selvfølgelig, jeg er da en businesswoman! ;)

Jeg drar jo snart, så det må vente til etter jul ja :Nikke: Nå må jeg lese!

:goodbye:

Leser du hele døgnet :sjokk:

God morgen Kamela! Er det en fin dag i dag?

God morgen!

Nydelig ute, stjerneklart og fint når jeg gikk på jobb - lovende på en tirsdag :)

Gjest Tigerjente
Skrevet
God morgen!

Nydelig ute, stjerneklart og fint når jeg gikk på jobb - lovende på en tirsdag :)

Det er godt! Her er det meldt strålende sol, men noen minusgrader. Tror jeg skal fyre i peisen nå på morgenkvisten, og kanskje også fyre i rombrenneren med juleduft i.. Åh, jeg kom på en ting til jeg trenger - kongerøkelse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...