Gå til innhold

Kamelas dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet
Her er det smøre-selv lunch, men jeg liker ikke å sitte der lenger. Trangt, støyete og ryddeoppgaver på meg så fort jeg er der :nei:

Jobber du bare med menn eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I dusjen ja..... :sjenert:

Der også, for ikke å snakk om i et badekar :fnise:

Jobber du bare med menn eller?

Godt gjettet, Impala!

Minner etterhvert om en brakkerigg, lite, trangt og kummerlig, og innbyr ikke til lunch!

God morgen!

Spiser pære og drikker Pepsi max - lurer på hvem som skal få anfall av den kombinasjonen i dag :skratte:

Skrevet
Her er det smøre-selv lunch, men jeg liker ikke å sitte der lenger. Trangt, støyete og ryddeoppgaver på meg så fort jeg er der :nei:

Det er ei annen som har den oppgaven hos oss for øyeblikket...(ellers er det vanligvis meg..) Det er ikke bare mannfolk hos meg, men dere vet jo hvilken bransje det er, så da sier det seg jo selv hvorfor jeg må rydde....

I dusjen ja..... :sjenert:

:hoho:

Skrevet
Det er ei annen som har den oppgaven hos oss for øyeblikket...(ellers er det vanligvis meg..) Det er ikke bare mannfolk hos meg, men dere vet jo hvilken bransje det er, så da sier det seg jo selv hvorfor jeg må rydde....

Må lese litt i bloggen din så finner sikkert jeg også ut det!

Skrevet

Jeg fikk tilbud fra vikarbyrå i dag om å ha deltidsstilling som inkluderte lunsjansvar. Ikke spesielt fristende, må jeg innrømme.

Skrevet
Jeg fikk tilbud fra vikarbyrå i dag om å ha deltidsstilling som inkluderte lunsjansvar. Ikke spesielt fristende, må jeg innrømme.

Den type jobb oppsøker ikke jeg frivillig, ihvertfall :nei:

Gjest Tigerjente
Skrevet
Spiser pære og drikker Pepsi max - lurer på hvem som skal få anfall av den kombinasjonen i dag :skratte:

HVA?!?!

PEPSI MAX?!?!? :dåne:

:skratte:

Skrevet
HVA?!?!

PEPSI MAX?!?!? :dåne:

:skratte:

Nå ble du vel overrasket!

Skrevet

Jeg hadde ikke ønsket lunchansvar...

Skrevet
Jeg hadde ikke ønsket lunchansvar...

Hør på oss og vent på neste tilbud, Idril :klemmer:

Skrevet

Sikkert helt tett i pappen jeg nå, men hvorfor er det SÅ ille med lunsjansvar? (Sikkert bare meg som tenker sånn fordi jeg er en uutdannet ingenting, men jeg spør nå allikevel...)

Skrevet
Sikkert helt tett i pappen jeg nå, men hvorfor er det SÅ ille med lunsjansvar? (Sikkert bare meg som tenker sånn fordi jeg er en uutdannet ingenting, men jeg spør nå allikevel...)

Det er greit en periode, men etterhvert blir det kjedelig å alltid skulle være den som står nederst på rangstigen, koke kaffe, rydde av bordet etter andre og aldri få noe servert selv!

Skrevet
Det er greit en periode, men etterhvert blir det kjedelig å alltid skulle være den som står nederst på rangstigen, koke kaffe, rydde av bordet etter andre og aldri få noe servert selv!

På jobben der jeg tidligere har hatt lunsjansvar og antakelig kommer til å få det igjen ER jeg nederst på rangstigen, og kommer ALDRI til å være noe annet heller...som tidligere nevnt har det noe med bransjen å gjøre..pussig det der..

Skrevet

Kontordamer/sekretærer er som regler det, men noe går faktisk an å dele litt på også :jepp:

Skrevet

Greit å ikke ha det beste jobben, og også greit å være nederst på rangstigen, men når man har lunch vil jeg behandles likeverdig. Ikke som en tjener for de andre!

Skrevet
Greit å ikke ha det beste jobben, og også greit å være nederst på rangstigen, men når man har lunch vil jeg behandles likeverdig. Ikke som en tjener for de andre!

Kunne ikke sagt det bedre selv!

Skrevet
Kontordamer/sekretærer er som regler det, men noe går faktisk an å dele litt på også :jepp:

Ikke i min bransje :ler:

*noterer at Annie ville blitt sprø i det ene firmaet jeg jobber i*

Skrevet

Jobber også i mannsdominert miljø, og det er stort sett damene som tar asnvar for rydding og sånn ja....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...