Gå til innhold

Kamelas dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet
Veldig koselig at du har vært her igjen :klemmer:

:klemmer:

Godt å ha deg her igjen Kamela!! :klemmer:

Dere er jo en nødvendig del av tilværelsen min!

Har spist middag og oljet kjøkkenbenken!

Videoannonse
Annonse
Gjest Tigerjente
Skrevet

Dette var forvirrende!

Alle er jo helt ny i avateren.. Tilogmed mellom hver tråd jeg leser er det en ny avatar på forskjellige brukere. :fnise:

Skrevet

Dere er jo en nødvendig del av tilværelsen min!

Har spist middag og oljet kjøkkenbenken!

:juhu: :klemmer:

Dette var forvirrende!

Alle er jo helt ny i avateren.. Tilogmed mellom hver tråd jeg leser er det en ny avatar på forskjellige brukere. :fnise:

Føler meg litt skyldig. Tror jeg har hatt omtrent 10 stk i dag... :ler:

Skrevet
Føler meg litt skyldig. Tror jeg har hatt omtrent 10 stk i dag... :ler:

Hah, jeg hadde bare...4 forskjellige i går..

Skrevet

God morgen!

Det burde vært sånn at avataren fulgte innleggene sånn at vi kunne se hvordan vi så ut når vi skrev dem, greit med juleavatar når det er jul osv osv.....

Skrevet
God morgen!

Det burde vært sånn at avataren fulgte innleggene sånn at vi kunne se hvordan vi så ut når vi skrev dem, greit med juleavatar når det er jul osv osv.....

Den tanken har jeg også tenkt, men det ville sikkert blitt lettere kaos da :forvirret:

Skrevet
Hah, jeg hadde bare...4 forskjellige i går..

:hoho:

God morgen!

Sant, men som BN skriver, det ville sikkert blitt kaotisk...

Nei nå må jeg dusje! Snakkes brått!!! :goodbye:

Skrevet

Håper du er fornøyd med ny sveis etter dusjen i dag!

Skrevet

Gadd ikke vaske håret igjen i dag. Luggen er litt kort, men det går fort over, og plager meg ikke. Vurderer å klippe den enda kortere for å få en forandring, men gidder ikke nå.

Resten ser overraskende bra ut... :ler:

Skrevet
:jepp: Men det er bare 18 grader her inne nå, så jeg grua meg til å være ferdig. :fnise: Men nå er det på vei til å bli godt å varmt her :)
Skrevet
:jepp: Men det er bare 18 grader her inne nå, så jeg grua meg til å være ferdig. :fnise: Men nå er det på vei til å bli godt å varmt her :)

Hvor mange grader vil du egentlig ha da?

Vi var nede på 15 grader i flere uker mens vi pussa opp. Vi jobba oss varme, ungene :fryser:

Skrevet

Trives godt i 19 når jeg jobber i huset, men skal jeg sitte stille er det godt med 23-25 grader...

Skrevet
Ca 22 grader er passe innendørs..

Det er varmt nok for meg ihvertfall!

Trives godt i 19 når jeg jobber i huset, men skal jeg sitte stille er det godt med 23-25 grader...

Ikke rart du aldri fryser da :fnise:

Skrevet
men skal jeg sitte stille er det godt med 23-25 grader...

Det får ikke jeg lov til av mannen...han synes 19 er passe når han sitter stille....

Skrevet
Ikke rart du aldri fryser da :fnise:

Nope :ler: Vil ikke fryse inne..

Det får ikke jeg lov til av mannen...han synes 19 er passe når han sitter stille....

Da får han kle av seg!! :kjefte:

Skrevet

På fredag og lørdag hender det jeg fyrer så jeg må lufte, brått blir det alt for varmt :skratte:

Skrevet

Jeg har endelig lært at jeg ikke skal fylle ovnen full. Da blir det nemlig fort 30 grader her inne, og det er i meste laget :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...