Brukernavn Skrevet 30. november 2007 #2281 Skrevet 30. november 2007 Her er det -0,5 og snøen laver ned - alldeles nydelig :snø: Heeerlig!!
Gjest Begonia Skrevet 30. november 2007 #2282 Skrevet 30. november 2007 Her er plenen dekt av 20cm snø, også skinner sola. Finere kan det ikke bli...
kamela Skrevet 30. november 2007 Forfatter #2283 Skrevet 30. november 2007 Snøen laver fortsatt ned. Synes jeg har vært kjemepeflink så lant i dag, selv om alt tar mye mer tid enn planlagt, er en del byggegreier å rydde bort også. Eneste gangene jeg har sittet ned er faktisk foran pc, spiser og drikker litt Pepsi Max innimellom for å holde koken
Annie Skrevet 30. november 2007 #2285 Skrevet 30. november 2007 God morgen alle sammen! I dag er den store ryddedagen, jeg har fri! Lista er lang, er det noen som henger seg på i dag? Hvor er lista? :klø: Må visst lete rundt... Mannen og jeg har hatt en LANG og god prat på formiddagen. Det er så sjelden vi gjør det. Altfor sjeldent i grunn. I helgen skal Prinsessa og jeg vaske stua og gjøre det fint til advent. Hun skal få ta gulvlister, jeg skal ta veggene. Mannen får ta taket.
Brukernavn Skrevet 30. november 2007 #2286 Skrevet 30. november 2007 Hvor er lista? :klø: Må visst lete rundt... Mannen og jeg har hatt en LANG og god prat på formiddagen. Det er så sjelden vi gjør det. Altfor sjeldent i grunn. I helgen skal Prinsessa og jeg vaske stua og gjøre det fint til advent. Hun skal få ta gulvlister, jeg skal ta veggene. Mannen får ta taket. Så deilig, Annie. Har egentlig ikke hatt tid sammen med mannen min siden...hm...må jeg til og med tenke etter....mandag 19. november Er det noe rart jeg har abstinenser og gleder meg til helgen hvor vi skal ha fri og være hjemme hele familien!!! (Enten har jeg vært på møter eller så har han vært på jobb, eller så har jeg vært på KG treff...)
Annie Skrevet 30. november 2007 #2287 Skrevet 30. november 2007 Nå begynner han en jobbeperiode igjen i morra, og skal jobbe frem til natt til julaften. Men det gjorde godt å prate med den kloke mannen min :love:
Skravla Skrevet 30. november 2007 #2288 Skrevet 30. november 2007 Her er det -0,5 og snøen laver ned - alldeles nydelig :snø: Det har det gjort her i dag også.... :kjefte: :kjefte:
Skravla Skrevet 30. november 2007 #2290 Skrevet 30. november 2007 Hissigproppen Skravla!! Jeg haaaaaaaaater snø - unntatt på julekvelden.
Annie Skrevet 30. november 2007 #2291 Skrevet 30. november 2007 Det har merkelig nok endret seg mye for min del etter at jeg fikk barn. Nå er det kos med snø
Gjest Begonia Skrevet 1. desember 2007 #2292 Skrevet 1. desember 2007 Her er det mildvær og vind i dag. Så snøen krymper... :gråte:
kamela Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #2294 Skrevet 3. desember 2007 Nå begynner han en jobbeperiode igjen i morra, og skal jobbe frem til natt til julaften. Men det gjorde godt å prate med den kloke mannen min :love: Så flott, Annie Det har merkelig nok endret seg mye for min del etter at jeg fikk barn. Nå er det kos med snø Har alltid likt snøen jeg :snø: Fikk gjort en hel masse på fredag begge to. Avsluttet med pizza fra - hold dere fast - Dolly! Hentet selv og den var klar på 15 minutter I går var vi på en liten shoppingrunde, og så var det deilig kveld hjemme. I dag har jeg ryddet en hel masse småplukk, funnet frem juleting og lett etter adventsstaken, mens mannen har slappet helt av. Nå bor vi i et hus igjen, ikke på en byggeplass :juhu:
Annie Skrevet 3. desember 2007 #2296 Skrevet 3. desember 2007 HER PÅ DENNE TIDEN???? :dåne: Hørtes ut som at dere har hatt en fin helg dere også Kamela. I kveld har det snødd igjen, så nå er det kjempefint ute. PERFEKT desember vær faktisk. Måtte det bare bli 5-6 kuldegrader nå, så hadde snøen holdt seg fin
kamela Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #2298 Skrevet 3. desember 2007 HER PÅ DENNE TIDEN???? :dåne: Hørtes ut som at dere har hatt en fin helg dere også Kamela. I kveld har det snødd igjen, så nå er det kjempefint ute. PERFEKT desember vær faktisk. Måtte det bare bli 5-6 kuldegrader nå, så hadde snøen holdt seg fin Begynner å bli litt trøtt! Nå er det pluss 1 grad... Dårlig gjort! Var sikker på at du hadde tatt kvelden, jeg!
kamela Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #2300 Skrevet 3. desember 2007 og lett etter adventsstaken Ingen av oss husket hvordan den så ut - jeg var sikker på at den var i messing, men det var feil -smijern Har sett Robinson på VGTV Greit for deg som ikke får inn så mange kanaler!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå