Brukernavn Skrevet 21. november 2007 #2162 Skrevet 21. november 2007 Er oppegående, så det skal nlok gå bra. Spiser frokost og ser på at det :snø: Ååååå, så HELDIG!!!! Jammen...jammen....hvorfor i all verden snør det hos deg, da??? Du bor jo i....jammen....DET ER URETTFERDIG
kamela Skrevet 21. november 2007 Forfatter #2163 Skrevet 21. november 2007 Takk Har laget julearbeidslista - lurer på om det er noe på den som kan "gjøre seg selv" når jeg likevel er hjemme :klø:
Brukernavn Skrevet 21. november 2007 #2164 Skrevet 21. november 2007 Takk Har laget julearbeidslista - lurer på om det er noe på den som kan "gjøre seg selv" når jeg likevel er hjemme :klø: Kjekt med ting som gjør seg selv Jeg har ikke hatt tid til å begynne med julearbeidslisten engang, jeg MEN...neste uke....DA har jeg tid til å se på det!!! *gleder meg*
kamela Skrevet 21. november 2007 Forfatter #2165 Skrevet 21. november 2007 Kjekt med ting som gjør seg selv Jeg har ikke hatt tid til å begynne med julearbeidslisten engang, jeg MEN...neste uke....DA har jeg tid til å se på det!!! *gleder meg* Du kan låne min Kommer ikke mer hvitt fra himmelen, og det lille hvite som er på gresset ser ut som skal smelte.
Brukernavn Skrevet 21. november 2007 #2166 Skrevet 21. november 2007 Du kan låne min Kjekt - hva står det der, da?? *spent på hva jeg skal gjøre før jul* Forresten....tror jeg venter litt med å få den til nærmere jul...jeg vil jo ha den ferdig streket, og da har du vel rukket å gjøre en del mer litt nærmere jul, så da blir det mindre på meg
Annie Skrevet 21. november 2007 #2167 Skrevet 21. november 2007 (endret) God formiddag. Hodepine, kvalm og magesjau - har akkurat stått opp og vurderer å spise litt. Næmmen vennen min da Setter frem te og bøtte og kald klut til å ha på panna. Er oppegående, så det skal nlok gå bra. Spiser frokost og ser på at det :snø: Snør det???? Kjekt - hva står det der, da?? *spent på hva jeg skal gjøre før jul* Forresten....tror jeg venter litt med å få den til nærmere jul...jeg vil jo ha den ferdig streket, og da har du vel rukket å gjøre en del mer litt nærmere jul, så da blir det mindre på meg Du er ikke god! Endret 21. november 2007 av Annie
Brukernavn Skrevet 21. november 2007 #2168 Skrevet 21. november 2007 Du er ikke god! Mjo....det tror jeg jeg er....har faktisk fått beskjed om at jeg er best
Multi Skrevet 21. november 2007 #2169 Skrevet 21. november 2007 (endret) Kjekt - hva står det der, da?? *spent på hva jeg skal gjøre før jul* Forresten....tror jeg venter litt med å få den til nærmere jul...jeg vil jo ha den ferdig streket, og da har du vel rukket å gjøre en del mer litt nærmere jul, så da blir det mindre på meg Glupt! Hvorfor etterlyste jeg den lista i dag? Endret 21. november 2007 av Multi
kamela Skrevet 21. november 2007 Forfatter #2170 Skrevet 21. november 2007 Kjekt - hva står det der, da?? *spent på hva jeg skal gjøre før jul* Forresten....tror jeg venter litt med å få den til nærmere jul...jeg vil jo ha den ferdig streket, og da har du vel rukket å gjøre en del mer litt nærmere jul, så da blir det mindre på meg Sjekk juleboka mi, så du vet hva du må handle inn Næmmen vennen min da Setter frem te og bøtte og kald klut til å ha på panna. Hjalp med mat, men fortsatt vondt i hodet. *kobler til kameraet for å laste ned bilder*
Gjest Tigerjente Skrevet 21. november 2007 #2171 Skrevet 21. november 2007 Håper du får en fin dag, til tross for at du er syk!
Brukernavn Skrevet 21. november 2007 #2172 Skrevet 21. november 2007 Sjekk juleboka mi, så du vet hva du må handle inn ---->
kamela Skrevet 21. november 2007 Forfatter #2173 Skrevet 21. november 2007 Bilder er lastet ned - nå var det neste skritt på veien.....
Brukernavn Skrevet 21. november 2007 #2174 Skrevet 21. november 2007 Bilder er lastet ned - nå var det neste skritt på veien..... *spent*
Brukernavn Skrevet 21. november 2007 #2176 Skrevet 21. november 2007 Legger du dem inn til oss? Ellers blir det jo litt surmuling her...
kamela Skrevet 21. november 2007 Forfatter #2177 Skrevet 21. november 2007 Legger du dem inn til oss? Ellers blir det jo litt surmuling her... Venter på PM fra BN, og så tror jeg det skal gå greit å gi dere tilgang til der de ligger!
Brukernavn Skrevet 21. november 2007 #2178 Skrevet 21. november 2007 Venter på PM fra BN, og så tror jeg det skal gå greit å gi dere tilgang til der de ligger! Sendt!! (men jeg får ikke sett dem før jeg kommer hjem, da, for jeg har ikke msn her )
kamela Skrevet 21. november 2007 Forfatter #2179 Skrevet 21. november 2007 Sendt!! (men jeg får ikke sett dem før jeg kommer hjem, da, for jeg har ikke msn her ) Trenger ikke msn, tror jeg, bare gå inn på mailen din så finner du link til Fotoknudsen i mail fra meg (tror jeg)
Brukernavn Skrevet 21. november 2007 #2180 Skrevet 21. november 2007 Trenger ikke msn, tror jeg, bare gå inn på mailen din så finner du link til Fotoknudsen i mail fra meg (tror jeg) Iiiiiiiiiler over på mailen og sjekker ------>
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå