Gå til innhold

Kamelas dagbok

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:klemmer:

Er oppegående, så det skal nlok gå bra.

Spiser frokost og ser på at det :snø:

Ååååå, så HELDIG!!!! Jammen...jammen....hvorfor i all verden snør det hos deg, da??? Du bor jo i....jammen....DET ER URETTFERDIG :grine:

Skrevet

Takk :klemmer:

Har laget julearbeidslista - lurer på om det er noe på den som kan "gjøre seg selv" når jeg likevel er hjemme :klø:

Skrevet
Takk :klemmer:

Har laget julearbeidslista - lurer på om det er noe på den som kan "gjøre seg selv" når jeg likevel er hjemme :klø:

Kjekt med ting som gjør seg selv :Nikke:

Jeg har ikke hatt tid til å begynne med julearbeidslisten engang, jeg :sur: MEN...neste uke....DA har jeg tid til å se på det!!! *gleder meg*

Skrevet
Kjekt med ting som gjør seg selv :Nikke:

Jeg har ikke hatt tid til å begynne med julearbeidslisten engang, jeg :sur: MEN...neste uke....DA har jeg tid til å se på det!!! *gleder meg*

Du kan låne min :)

Kommer ikke mer hvitt fra himmelen, og det lille hvite som er på gresset ser ut som skal smelte.

Skrevet
Du kan låne min :)

Kjekt - hva står det der, da?? *spent på hva jeg skal gjøre før jul*

Forresten....tror jeg venter litt med å få den til nærmere jul...jeg vil jo ha den ferdig streket, og da har du vel rukket å gjøre en del mer litt nærmere jul, så da blir det mindre på meg :fnise:

Skrevet (endret)
God formiddag.

Hodepine, kvalm og magesjau - har akkurat stått opp og vurderer å spise litt.

Næmmen vennen min da :troest: Setter frem te og bøtte og kald klut til å ha på panna. :klemmer:

:klemmer:

Er oppegående, så det skal nlok gå bra.

Spiser frokost og ser på at det :snø:

Snør det????

Forresten....tror jeg venter litt med å få den til nærmere jul...jeg vil jo ha den ferdig streket, og da har du vel rukket å gjøre en del mer litt nærmere jul, så da blir det mindre på meg :fnise:

Du er ikke god! :hoho:

Endret av Annie
Skrevet
Du er ikke god! :hoho:

Mjo....det tror jeg jeg er....har faktisk fått beskjed om at jeg er best :tunge1:

Skrevet (endret)

:idesmil:

Glupt! Hvorfor etterlyste jeg den lista i dag? :murvegg:

Endret av Multi
Skrevet

Sjekk juleboka mi, så du vet hva du må handle inn :fnise:

Næmmen vennen min da :troest: Setter frem te og bøtte og kald klut til å ha på panna. :klemmer:

Hjalp med mat, men fortsatt vondt i hodet.

*kobler til kameraet for å laste ned bilder*

Gjest Tigerjente
Skrevet

Håper du får en fin dag, til tross for at du er syk!

Skrevet
Sjekk juleboka mi, så du vet hva du må handle inn :fnise:

:reise: ---->

Skrevet

Bilder er lastet ned - nå var det neste skritt på veien.....

Skrevet
Bilder er lastet ned - nå var det neste skritt på veien.....

*spent*

Skrevet
:hoppe: Legger du dem inn til oss?

Ellers blir det jo litt surmuling her... :sjenert:

Skrevet
:hoppe: Legger du dem inn til oss?

Ellers blir det jo litt surmuling her... :sjenert:

Venter på PM fra BN, og så tror jeg det skal gå greit å gi dere tilgang til der de ligger!

Skrevet
Venter på PM fra BN, og så tror jeg det skal gå greit å gi dere tilgang til der de ligger!

Sendt!!

(men jeg får ikke sett dem før jeg kommer hjem, da, for jeg har ikke msn her :sur: )

Skrevet
Sendt!!

(men jeg får ikke sett dem før jeg kommer hjem, da, for jeg har ikke msn her :sur: )

Trenger ikke msn, tror jeg, bare gå inn på mailen din så finner du link til Fotoknudsen i mail fra meg (tror jeg)

Skrevet
Trenger ikke msn, tror jeg, bare gå inn på mailen din så finner du link til Fotoknudsen i mail fra meg (tror jeg)

Iiiiiiiiiler over på mailen og sjekker ------>

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...