Gå til innhold

Kamelas dagbok

Fremhevede innlegg

Gjest Tigerjente
Skrevet

PArty!!

Eg og vil være med, selv om det er en kjapp partytur.

Men, skal feste litt på jobb, kanskje kjøpe meg noen mandariner og feste litt.. :fnise::perebrus::skaal:

Må løøøøøpe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Festen er over :gråte:

Festen ække over det er kake igjen :digge::danser:

Skrevet
Festen ække over det er kake igjen :digge::danser:

Rai rai!

Spiste kake og koste oss i går, og så kom rørleggeren og koblet til vann igjen!

Mer i blogg etterhvert :)

Skrevet

Tar det ikke i bruk ennå. Må olje benkeplate først!

Skrevet

Har gjort et nytt forsøk å å melde meg inn i bokklubben, det vil si 2 klubber. Spennende å se om jeg får gavekort :)

Skrevet
Har gjort et nytt forsøk å å melde meg inn i bokklubben, det vil si 2 klubber. Spennende å se om jeg får gavekort :)

Which reminds me :sjarmor:

Skrevet

Sånn det var en klubb til.... Er ikke noen vits å ta så mange av disse siden varigheten på gavekortene bare er en mnd..

Skrevet
Sånn det var en klubb til.... Er ikke noen vits å ta så mange av disse siden varigheten på gavekortene bare er en mnd..
Er du redd du ikke klarer å bruke dem opp :sjokk:
Skrevet
Er du redd du ikke klarer å bruke dem opp :sjokk:

Ja...har du ikke sett listen inne i bloggen min....og det er bare to tredjedeler av alt jeg har kjøpt....er snart ikke mer for meg å handel :fnise:

Skrevet
Ja...har du ikke sett listen inne i bloggen min....og det er bare to tredjedeler av alt jeg har kjøpt....er snart ikke mer for meg å handel :fnise:

Har sett noe av det, men hva med :klø: bøker da - som fremtidige presanger?

Skrevet

Hvor lang tid har det tatt før gavekortene har dukket opp på 750 kroners tilbudet?

Skrevet
Har sett noe av det, men hva med :klø: bøker da - som fremtidige presanger?

Synes det er vanskelig å vite hva i såfall - de fleste av bøkene jeg har planer om å kjøpe er 2007 modeller så da må jeg vente til over nyttår, og da nytter det ikke å ha gavekort som utløper i desember...derfor må jeg avvente noe...

Skrevet
BN er RÅ på bokklubb! :dåne:

"Hun er så råååååå, dødsrå, dødsrå..." :digge::danser:

Skrevet
Hvor lang tid har det tatt før gavekortene har dukket opp på 750 kroners tilbudet?

Litt lenger enn 100 kronersene av en eller anne grunn, men de har kommet den påfølgende dagen tror jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...