Gå til innhold

Kamelas dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet
God morgen Kamela! :klemmer:

Ingen som var her i går heller. Dvs, det var ventet, for vi bor i et strøk med bare eldre og det er ikke naturlig å gå inn her i blindgata vår. Heldigvis :fnise:

Ingen som kom tuslende over jordet en gang - av noen av bildene ser det jo ut som du bor i ødemarken :fnise:

Gleder meg til arbeidsdagen er ferdig i dag :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gleder meg til arbeidsdagen er ferdig i dag :hoppe:

Gleder meg til uka er ferdig, jeg...eller måneden....bare November er over blir alt bra!! Gleder meg til Desember!! :juhu:

Skrevet
Gleder meg til uka er ferdig, jeg...eller måneden....bare November er over blir alt bra!! Gleder meg til Desember!! :juhu:

Ser med andre ord frem til JUL og JULEFORBEREDELSER :)

Jeg synes det er ille at jeg ikke har kommet lenger med sånt i år, men det retter seg snart :juhu:

Skrevet
Ser med andre ord frem til JUL og JULEFORBEREDELSER :)

Jeg synes det er ille at jeg ikke har kommet lenger med sånt i år, men det retter seg snart :juhu:

Ja, det også, det blir sikkert kjempekoselig i år som i fjor, men like mye gleder jeg meg til november er ferdig av en årsak jeg ikke skal nevne her, men som jeg nok kommer til å nevne i bloggen tipper jeg.

Skrevet
Ingen som kom tuslende over jordet en gang - av noen av bildene ser det jo ut som du bor i ødemarken :fnise:

Det er det som er så genialt her. Det er 5 minutter å gå til sentrum, men allikevel nesten øde rundt huset :)

Skrevet
Det er det som er så genialt her. Det er 5 minutter å gå til sentrum, men allikevel nesten øde rundt huset :)

Det er sånn jeg har lyst til å bo..

Når ble du sølvmedlem, forresten?? Når du passerte 25 000?

Skrevet

Sikkert, hadde ikke lagt merke til det jeg..

Skrevet
Sikkert, hadde ikke lagt merke til det jeg..

Nei, jeg så det bare helt plutselig nå.

Skrevet
Lurer på når jeg blir gullmedlem :fnise:

Femti tusen??

Så om et par måneder mao :fnise:

Skrevet
Ja, det også, det blir sikkert kjempekoselig i år som i fjor, men like mye gleder jeg meg til november er ferdig av en årsak jeg ikke skal nevne her, men som jeg nok kommer til å nevne i bloggen tipper jeg.

Nysgjerrig som jeg er kommer jeg sikkert ikke til å lete i bloggen din :fnise:

Jøss, trodde ikke du bodde så sentralt, jeg :ler:

Det er sånn jeg har lyst til å bo..

Når ble du sølvmedlem, forresten?? Når du passerte 25 000?

Gratulerer!

Lurer på når jeg blir gullmedlem :fnise:

Femti tusen??

Så om et par måneder mao :fnise:

Blir vel som med bryllup, 25 (000) er sølv, 50 (000) er gull.

Skal vi begynne å lade opp til festen med en gang, BN?

I dag fikk jeg somlet med på posten for å hente pakke. Lysestakene fra Herstal hadde kommet - gleder meg til å ta dem i bruk når ting blir mer ferdig hjemme :)

Skrevet

Kjempesentralt her. Som sagt, det er 5 minutter til sentrum. Der finner jeg butikker, banker og pol.. :ler:

Skrevet
Nysgjerrig som jeg er kommer jeg sikkert ikke til å lete i bloggen din :fnise:

:ler:

Blir vel som med bryllup, 25 (000) er sølv, 50 (000) er gull.

Skal vi begynne å lade opp til festen med en gang, BN?

:jepp:

Skrevet
:ler:

:jepp:

Skal vi tippe det blir før 2009, det blir rundt 60 innlegg om dagen, og det klarer hun fint!

Skrevet
Skal vi tippe det blir før 2009, det blir rundt 60 innlegg om dagen, og det klarer hun fint!

60 er jo ingenting...jeg ligger vel på 50 eller noe og hun skriver dobbelt så mye som meg!!

Skrevet
60 er jo ingenting...jeg ligger vel på 50 eller noe og hun skriver dobbelt så mye som meg!!

Sjelden jeg klarer så mye, men glimter til innimellom :ler:

Skrevet
Sjelden jeg klarer så mye, men glimter til innimellom :ler:

Ja, jeg vet det var en dag her du lå over henne i hvertfall :fnise:

Skrevet

Burde gå det ja, med mindre jeg går kjempelei. Men det har jo ikke skjedd før, så hvorfor nå? :ler:

Skrevet (endret)

Innom og ønsker deg en god helg. Nå :reise: vi :klemmer:

Endret av Annie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...