Gå til innhold

Kamelas dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet
*vil ligge i senga og drikke kaffe*

:klemmer:

Du er ikke den eneste som var tidlig i gang i dag, er på jobb klokka 7 hver dag jeg, og det er frivillig.

I dag gadd jeg ikke stresse, var så deilig å slappe av hjemme, så klokka var nok nærmere 7.10 før jeg dukket opp i dag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:fnise: Da er jo ikke kvart på åtte så tidlig. I dag skal jeg ikke klage, dagen er ikke så lang, men fra mandag til og med torsdag synes jeg dagene er litt vel lange. :sjenert:
Skrevet
:fnise: Da er jo ikke kvart på åtte så tidlig. I dag skal jeg ikke klage, dagen er ikke så lang, men fra mandag til og med torsdag synes jeg dagene er litt vel lange. :sjenert:

Jeg tok ikke med at mine dager slutter klokka 15, det utgjør nok den største forskjellen. Du jobber jo til langt på kveld, stakkar :klemmer:

Gjest Tigerjente
Skrevet

Så gøy med kjøkkenplanlegging..

Har dere funnet noen ideer og planer enda?

Blir det mye å gjøre?

Skrevet
Så gøy med kjøkkenplanlegging..

Har dere funnet noen ideer og planer enda?

Blir det mye å gjøre?

Det blir IKEA, bare smådetaljer igjen å få avklart. Monteringsjobben blir største utfordringen, men mannen mener det er greit :)

Skrevet

Hadde jeg fått kaffe på senga kl 6 hadde jeg vært trøtt også... :fnise: Forøvrig liker jeg ikke å få mat og kaffe på senga. Da er jeg som regel så tissetrengt at jeg bare rekker ned på badet med en gang jeg våkner. Får meg ikke til å legge meg igjen da...

:klemmer:

Skrevet

Mat liker ikke jeg på senga heller. Eller, gjerne den dagen vi uansett skal vaske sengetøyet. Da gjør det jo ikke noe om dt blir noen smuler. men kaffe, gjerne hver dag, selv om jeg som regel også må en rask tur på badet først, så hadde det vært himmelsk å krype under dyna igjen med en kopp kaffe.

*drømmer*

Skrevet
Mat liker ikke jeg på senga heller. Eller, gjerne den dagen vi uansett skal vaske sengetøyet. Da gjør det jo ikke noe om dt blir noen smuler. men kaffe, gjerne hver dag, selv om jeg som regel også må en rask tur på badet først, så hadde det vært himmelsk å krype under dyna igjen med en kopp kaffe.

*drømmer*

Jeg synes ikke det er vanskelig å krype tilbake i senga etter en nødvendig tur opp, tok til og med den obligatoriske dusjen før jeg gikk tilbake i dag :)

Skrevet

Kjøpte blomster og nye spisebrikker som jeg var hjemme med i lunchen.

Nå gleder jeg meg til å komme hjem til mannen min!

God helg!

Gjest Tigerjente
Skrevet

Håper du får en kjempefin helg kamela!!

Jeg skulle egentlig også kjøpe blomster i dag, når jeg så det her kom jeg på at jeg skulle ha det i butikken før jeg begynte på jobb..

Skrevet
God helg Kamela!! :klemmer::roser::klemmer:

Takk det samme :klemmer:

Håper du får en kjempefin helg kamela!!

Jeg skulle egentlig også kjøpe blomster i dag, når jeg så det her kom jeg på at jeg skulle ha det i butikken før jeg begynte på jobb..

Ble inspirert av at Annie kjøpte blomster!

God helg til deg også :klemmer:

Gjest Tigerjente
Skrevet

Jeg fikk blomster i butikken i dag!! 10 orange roser som passer bra til fargene i stuen min. Etterhvert når de blir litt medtatt går jeg i blomsterbutikken igjen, og ber de sette sammen en fin høstbukett. Evt. tar med meg de søte halloween blomsterkrukkene jeg fikk for noen år siden, og ber de finne noe som passer der.

*planene klar*

Skrevet
Jeg fikk blomster i butikken i dag!! 10 orange roser som passer bra til fargene i stuen min. Etterhvert når de blir litt medtatt går jeg i blomsterbutikken igjen, og ber de sette sammen en fin høstbukett. Evt. tar med meg de søte halloween blomsterkrukkene jeg fikk for noen år siden, og ber de finne noe som passer der.

*planene klar*

Så koselig!

Jeg synes alltid det er hyggelig å ha en bukett avskårne blomster stående :)

Skrevet

Da har jeg også kastet meg på bokklubb-bølgen, innmeldt i en klubb.

Men ser ikke så mye som 14 klubber med tilbud om gavekort der nå.....

Skrevet

Innmeldt i de 6 av 7 klubbene som har tilbud om gavekort akkurat nå - venter i spenning på hva som dukker opp av mail!

Noen som vet hvorfor det ikke er samme tilbud i alle klubbene lenger?

Gjest Tigerjente
Skrevet

Sansynligvis fordi det var så mange som "utnytta" tilbudet.

Jeg er også meldt inn i noen av klubbene, men har mista oversikten over hvilke :fnise: glad i min side akkurat nå..

Håper, for din skyld at du får litt flere gavekort enn 1.

Skrevet
Sansynligvis fordi det var så mange som "utnytta" tilbudet.

Jeg er også meldt inn i noen av klubbene, men har mista oversikten over hvilke :fnise: glad i min side akkurat nå..

Håper, for din skyld at du får litt flere gavekort enn 1.

Satser på å få fra de 6 jeg er innmeldt i. Har funnet masse å kjøpe, bl.a. noen bøker i julepresang til poden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...