Idril_M Skrevet 10. oktober 2007 #1601 Del Skrevet 10. oktober 2007 tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #1602 Del Skrevet 10. oktober 2007 tilbake! Takk Har akkurat kjøpt med en 1 1/2 liter med Pepsi Max, da har jeg noe å kose meg med på jobb et par dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #1603 Del Skrevet 10. oktober 2007 Koser meg med Pepsi Max her jeg sitter - ganske så ensomt her inne idag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 10. oktober 2007 #1604 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ensomt på jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 10. oktober 2007 #1605 Del Skrevet 10. oktober 2007 Innom for å lese litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #1606 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ensomt på jobb? Ja både jo jobb og på KG! Koselig at du stakk innom, lillesky Forbinder deg med jul Innom for å lese litt. Her skjer det ikke mye i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #1607 Del Skrevet 10. oktober 2007 Her var det liv, rai rai Har vært ute og fornyet litt av makeupen min, kjøpt meg en ny genser og kikket litt. Straks klar for Tor og damene hans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. oktober 2007 #1608 Del Skrevet 10. oktober 2007 Vi må gjøre noe med situasjonen at du er her når ikke jeg er og omvendt... Fornyelse av make-up hørtes morsomt ut! Hva kjøpte du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #1609 Del Skrevet 11. oktober 2007 Vi må gjøre noe med situasjonen at du er her når ikke jeg er og omvendt... Fornyelse av make-up hørtes morsomt ut! Hva kjøpte du? Vi er her på forskjellige tider av døgnet, det er det hele Kjøpe mousse foundation, ny mascara og ny leppestift, greit å hive noe gammelt av og til. God morgen, kaffe til alle som har lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 11. oktober 2007 #1610 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har også mousse-foundation. Fungerer kjempebra! Og tar gjerne en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. oktober 2007 #1611 Del Skrevet 11. oktober 2007 Har ikke mousse foundation, men er fornøyd allikevel... Har du IRL også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 11. oktober 2007 #1612 Del Skrevet 11. oktober 2007 God morgen, Kamela. Svært elskverdig med all den kaffen! Jeg har nettopp registrert at dersom jeg fyller trakteren opp til 8 streker/kopper, har jeg akkurat nok til to og en halv kopp. Ekstra store kopper, med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #1613 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har også mousse-foundation. Fungerer kjempebra! Og tar gjerne en Første gangen jeg har kjøpt. virket vedlig greit. Har ikke mousse foundation, men er fornøyd allikevel... Har du IRL også? Annien min Her er det ekte Pepsi Max akkurat nå God morgen, Kamela. Svært elskverdig med all den kaffen! Jeg har nettopp registrert at dersom jeg fyller trakteren opp til 8 streker/kopper, har jeg akkurat nok til to og en halv kopp. Ekstra store kopper, med andre ord. Er det det som kalles bøtter med kaffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 11. oktober 2007 #1614 Del Skrevet 11. oktober 2007 Er det det som kalles bøtter med kaffe Jeg bøtter hvertfall nedpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 11. oktober 2007 #1615 Del Skrevet 11. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. oktober 2007 #1616 Del Skrevet 11. oktober 2007 Annien min Her er det ekte Pepsi Max akkurat nå Blir i godt humør HVER GANG jeg kommer inn her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #1617 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Blir i godt humør HVER GANG jeg kommer inn her! tilbake God morgen/formiddag - velg det som passer - det er uansett fredag! I går hadde vi en uvanlig torsdag, begge ungene sov hos oss til i dag på grunn av sykdom og begravelse, rart at ting skjer samtidig. Endret 12. oktober 2007 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. oktober 2007 #1618 Del Skrevet 12. oktober 2007 Håper at det var begravelser på "den andre siden" og at det ikke er noen av deres som har gått bort. Den så litt rar ut den setningen, men du skjønner hva jeg mener. Ha en nydelig helg Kamela! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #1619 Del Skrevet 12. oktober 2007 Håper at det var begravelser på "den andre siden" og at det ikke er noen av deres som har gått bort. Den så litt rar ut den setningen, men du skjønner hva jeg mener. Ha en nydelig helg Kamela! Du her nå Begravelsen på "andre siden", greit nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. oktober 2007 #1620 Del Skrevet 12. oktober 2007 Har fri i dag jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå