kamela Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #1581 Skrevet 9. oktober 2007 *innom for oppdatering* I dag er minsten min syk. Eller det vil si han var veldig syk i går kveld, men har kviknet litt til i dag. Nok til at juledisney surrer og går i bakgrunnen. I tillegg til at det er strålende sol og masse kaffe på kannen, er det derfor ganske greit å være hjemme. Godt at han er bedre i dag - ble litt film hos oss i går også! Noen ganger er det faktisk greit å være hjemme med sykt barn, bare barnet ikke er alt for sykt
kamela Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #1583 Skrevet 9. oktober 2007 KAMELA!!! :juhu: Der er du jo :juhu:
kamela Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #1585 Skrevet 9. oktober 2007 Selvfølgelig gjør vi det, BN er så forsiktig av seg og sånn, så vi må jo glede oss over 20 sider Jeg litt for 80 sider, jeg... Takk skal du ha , blant alle disse proffene hadde jeg jo tenkt å la det forbigå i stillhet, men da klemmer jeg også til: :danser: :duskedame: :danser: :duskedame: :danser: :duskedame:
kamela Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #1587 Skrevet 9. oktober 2007 Er jo så stille her om dagen....
Annie Skrevet 9. oktober 2007 #1588 Skrevet 9. oktober 2007 Der er du jo :juhu: Lurer på hvor det blir av mannen? :klø: han skulle i møte, men de pleier da ikke vare så lenge... Jaja, mer tid her Jeg litt for 80 sider, jeg... Vi burde få denne opp i 100 sider nå syns jeg!!
Idril_M Skrevet 9. oktober 2007 #1589 Skrevet 9. oktober 2007 blant alle disse proffene hadde jeg jo tenkt å la det forbigå i stillhet, men da klemmer jeg også til: Ække proff, derfor feirer jeg fremdeles titall!
kamela Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #1590 Skrevet 9. oktober 2007 Lurer på hvor det blir av mannen? :klø: han skulle i møte, men de pleier da ikke vare så lenge... Jaja, mer tid her Vi burde få denne opp i 100 sider nå syns jeg!! Så enig, så enig, godt å ha et mål! Kommer til å trenge masse hjelp til alle sakelige innlegg som må innpasses Ække proff, derfor feirer jeg fremdeles titall! Når jeg har passert 100 sider, er jeg vel å regne som proff, så et par små feiringer til blir det vel
Annie Skrevet 9. oktober 2007 #1591 Skrevet 9. oktober 2007 Er jo så stille her om dagen.... NÅ KOM JEG ILENDE!!! Mannen ringte og var nettopp ferdig på møte. Så skulle han innom faren sin og hjelpe til å fikse en starter før han kommer hjem. Lurer på hva vi skal ha til middag i dag...
kamela Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #1592 Skrevet 9. oktober 2007 NÅ KOM JEG ILENDE!!! Mannen ringte og var nettopp ferdig på møte. Så skulle han innom faren sin og hjelpe til å fikse en starter før han kommer hjem. Lurer på hva vi skal ha til middag i dag... Har du ikke handlet enda? Mannen lager middag hos oss, så jeg vet ikke hva vi skal ha. I dag får vi ved :juhu:
Annie Skrevet 9. oktober 2007 #1593 Skrevet 9. oktober 2007 MAnnen har bilen og jeg gidder ikke gå og handle. Skal hente Prinsessa på SFO etterpå allikevel, så jeg handler da. Ved har vi i bøtter og spann (les: vedskjul)
SilkeSatan Skrevet 9. oktober 2007 #1596 Skrevet 9. oktober 2007 Haha, Annie *slenge inn et innlegg* Tenkte jeg skulle komme med ett lite bidra til 100-sidersopplegget
kamela Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #1597 Skrevet 10. oktober 2007 MAnnen har bilen og jeg gidder ikke gå og handle. Skal hente Prinsessa på SFO etterpå allikevel, så jeg handler da. Ved har vi i bøtter og spann (les: vedskjul) Det har vi også nå - ihvertfall nok til denne vinteren! Er på en og runde. Flott at du er innom og holder litt liv her Haha, Annie *slenge inn et innlegg* Tenkte jeg skulle komme med ett lite bidra til 100-sidersopplegget Det er alltid velkomment!
Gjest Elastica Skrevet 10. oktober 2007 #1598 Skrevet 10. oktober 2007 Hei Kamela. Minsten min er syk i dag også. Hvertfall såpass at han må være hjemme. Da jeg begynte å jobbe igjen etter en lengre periode som hjemmeværende, bestemte jeg meg for at ungene mine ikke skulle måtte gå halvsyke i barnehagen eller på skolen på grunn av vår jobb. Jeg tar derfor fri med god samvittighet, selvom jeg likevel kjenner litt på den følelsen overfor arbeidsgiver. På sikt er det bedre at ungene ikke må gå halvsyke i barnehagen. Derfor sitter jeg i stuen med en kaffekopp og Tom og Jerry på tv i bakgrunnen. Det er strålende vær ute, og de andre to er i helårsåpen sfo fordi de skulle ha svømming idag. Ha en fin dag!
kamela Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #1599 Skrevet 10. oktober 2007 Hei Kamela. Minsten min er syk i dag også. Hvertfall såpass at han må være hjemme. Da jeg begynte å jobbe igjen etter en lengre periode som hjemmeværende, bestemte jeg meg for at ungene mine ikke skulle måtte gå halvsyke i barnehagen eller på skolen på grunn av vår jobb. Jeg tar derfor fri med god samvittighet, selvom jeg likevel kjenner litt på den følelsen overfor arbeidsgiver. På sikt er det bedre at ungene ikke må gå halvsyke i barnehagen. Derfor sitter jeg i stuen med en kaffekopp og Tom og Jerry på tv i bakgrunnen. Det er strålende vær ute, og de andre to er i helårsåpen sfo fordi de skulle ha svømming idag. Ha en fin dag! Det med å være hjemme med sykt barn er dessverre foreldrenes evige dilemma, men jeg gjør også som deg, blir hjemme! Er det høstferie på dine kanter av landet nå, siden de to andre skulle på SFO? Ønsker deg en fin dag hjemme
Gjest Elastica Skrevet 10. oktober 2007 #1600 Skrevet 10. oktober 2007 Ja, det er høstferie. De var påmeldt sfo fordi vi skulle jobbe, men ville uansett gå idag fordi de skulle i svømmehallen. Greit for meg. Jeg kan ikke finne på morsomme ting med dem som innbærer ut-av-huset-opplevelser, likevel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå