Multi Skrevet 5. oktober 2007 #1541 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) :juhu: :kaffe: Endret 5. oktober 2007 av Multi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #1542 Del Skrevet 5. oktober 2007 :juhu: :kaffe: Her var det mye godt - forsyner meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 5. oktober 2007 #1543 Del Skrevet 5. oktober 2007 Dagboka mi er ett år i dag! :danse: :duskedame: :danse: :duskedame: :danse: :duskedame: Serverer og til de som vil ha! Hey hey! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #1544 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hey hey! Full fest og det er fredag :juhu: I kveld skal vi på tur - jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 5. oktober 2007 #1545 Del Skrevet 5. oktober 2007 Full fest og det er fredag :juhu: I kveld skal vi på tur - jeg gleder meg! Tur er gøy og bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. oktober 2007 #1546 Del Skrevet 5. oktober 2007 Dagboka mi er ett år i dag! :duskedame: Serverer og til de som vil ha! GRATULERER!!! :juhu: :klemmer: Full fest og det er fredag :juhu: I kveld skal vi på tur - jeg gleder meg! Hit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #1547 Del Skrevet 5. oktober 2007 GRATULERER!!! :juhu: :klemmer: Hit Nei, til Bergen! Jeg gleder meg :juhu: Hvordan er formen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. oktober 2007 #1548 Del Skrevet 5. oktober 2007 Bergen? Skal du treffe det ene medlemmet i kortstokken vår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #1549 Del Skrevet 5. oktober 2007 Bergen? Skal du treffe det ene medlemmet i kortstokken vår? Ikke noen planer om det, er det den som kan brukes til alt som bor der? Kosetur med mannen min :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. oktober 2007 #1550 Del Skrevet 5. oktober 2007 Bergen? Skal du treffe det ene medlemmet i kortstokken vår? Så herlig måte å skildre oss på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #1551 Del Skrevet 5. oktober 2007 Så herlig måte å skildre oss på Annie er bare herlig hun, så enkelt er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. oktober 2007 #1552 Del Skrevet 5. oktober 2007 Annie er bare herlig hun, så enkelt er det Ja, jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #1553 Del Skrevet 5. oktober 2007 En av ulempene med å veksle mellom KG og jobbrelatert arbeid, er at ting kan gå litt vel fort . Nå har jeg tydeligvis satt på et eller annet feil så printeren går og går helt ustoppelig, og jeg tror ikke jeg trenger det som kommer ut av den, skulle bare ha 5-6 sider Får bare makulere det jeg ikke skal ha, ensomt her i dag, heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. oktober 2007 #1554 Del Skrevet 5. oktober 2007 En av ulempene med å veksle mellom KG og jobbrelatert arbeid, er at ting kan gå litt vel fort . Nå har jeg tydeligvis satt på et eller annet feil så printeren går og går helt ustoppelig, og jeg tror ikke jeg trenger det som kommer ut av den, skulle bare ha 5-6 sider Får bare makulere det jeg ikke skal ha, ensomt her i dag, heldigvis! Når det skjer pleier jeg å trykke hysterisk og gjentagende på av knappen, jeg, og virker ikke det så hiver jeg meg over kontakten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #1555 Del Skrevet 5. oktober 2007 Når det skjer pleier jeg å trykke hysterisk og gjentagende på av knappen, jeg, og virker ikke det så hiver jeg meg over kontakten Skjønte ikke hva som skjedde med en gang, var jo opptatt her Har akkurat foret makuleringsmaskinen med noe sånt som 300 ark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. oktober 2007 #1556 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ikke noen planer om det, er det den som kan brukes til alt som bor der? Kosetur med mannen min :rødme: Så herlig måte å skildre oss på Annie er bare herlig hun, så enkelt er det :rødme: Begynner snart å grine jeg nå... Ja, jeg vet GOINGER!! En av ulempene med å veksle mellom KG og jobbrelatert arbeid, er at ting kan gå litt vel fort . Nå har jeg tydeligvis satt på et eller annet feil så printeren går og går helt ustoppelig, og jeg tror ikke jeg trenger det som kommer ut av den, skulle bare ha 5-6 sider Får bare makulere det jeg ikke skal ha, ensomt her i dag, heldigvis! Kan du ikke gå inn på skriverprogrammet og avslutte utskriften da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. oktober 2007 #1557 Del Skrevet 5. oktober 2007 Skjønte ikke hva som skjedde med en gang, var jo opptatt her Har akkurat foret makuleringsmaskinen med noe sånt som 300 ark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #1558 Del Skrevet 5. oktober 2007 :rødme: Begynner snart å grine jeg nå... GOINGER!! Kan du ikke gå inn på skriverprogrammet og avslutte utskriften da? Ingen grunn til å gråte, vennen min Gikk inn og avsluttet den veien, av og til er det en ulempe med kjapp printer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. oktober 2007 #1559 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ingen grunn til å gråte, vennen min Gikk inn og avsluttet den veien, av og til er det en ulempe med kjapp printer Og printeren skriver aldri så fort som når du ønsker å stoppe utskriften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #1560 Del Skrevet 5. oktober 2007 Og printeren skriver aldri så fort som når du ønsker å stoppe utskriften Nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå