kamela Skrevet 26. september 2007 Forfatter #1441 Skrevet 26. september 2007 *leter, men vet ikke hvor* Foreløpig litt hemmelig.....
Gjest Elastica Skrevet 27. september 2007 #1445 Skrevet 27. september 2007 Oooops, litt sent, men tar gjerne en kaffe likevel!
Annie Skrevet 27. september 2007 #1446 Skrevet 27. september 2007 God formiddag Kamela Setter igjen litt om du vil ha. En til kaffen er heller aldri feil, så versågod
Annie Skrevet 28. september 2007 #1449 Skrevet 28. september 2007 Borte igjen uten å legge igjen innlegg?? :klø:
kamela Skrevet 28. september 2007 Forfatter #1450 Skrevet 28. september 2007 Gikk hjem fra jobb i går fordi formen ikke var på topp, på jobb igjen i dag, men er glad jeg straks skal hjem!
kamela Skrevet 28. september 2007 Forfatter #1451 Skrevet 28. september 2007 KAMELA!! JEG SER DEG!!! :juhu: Borte igjen uten å legge igjen innlegg?? :klø: Sorry, bare logget på og så ble det litt kaker her
kamela Skrevet 29. september 2007 Forfatter #1452 Skrevet 29. september 2007 (endret) God formiddag! Kjøkkenprosjekteringen er straks ferdig, i dag skal vi på IKEA og se på detaljer :juhu:, og så kan det begynne å skje noe her! Tar en liten fest i anlending 2800 innlegg! :danse: :duskedame: :danse: :duskedame: :danse: :duskedame: Endret 29. september 2007 av kamela
Annie Skrevet 29. september 2007 #1454 Skrevet 29. september 2007 God morgen Kamela!! Du må legge ut bilder i bloggen din når du er ferdig med kjøkkenet. VIL SE Ha en super dag på IKEA!
kamela Skrevet 29. september 2007 Forfatter #1455 Skrevet 29. september 2007 God morgen Kamela!! Du må legge ut bilder i bloggen din når du er ferdig med kjøkkenet. VIL SE Ha en super dag på IKEA! Skal ta noen før bilder også, det er et kjøkken å skamme seg over - grøss og gru! Den stygge tapeten dekker over en som er enda verre Skal du gjøre noe spennende i dag da?
Gjest Elastica Skrevet 29. september 2007 #1456 Skrevet 29. september 2007 Så lenge festen innebærer sjokolade og kaffe, er jeg gjerne med. Lykke til med kjøkken, det er alltid spennende. Hva slags kjøkken skal dere ha? Her regner det fremdeles, men vi må komme oss ut snart. Butikkene stenger kl. to...
Annie Skrevet 29. september 2007 #1457 Skrevet 29. september 2007 Skal ta noen før bilder også, det er et kjøkken å skamme seg over - grøss og gru! Den stygge tapeten dekker over en som er enda verre Skal du gjøre noe spennende i dag da? Men når det er så ille, må det jo bli kjempefint!! Det er i grunnen fordelen med å vente så lenge... Ellers er det ingen fordeler Tror jeg skal holde meg inne i dag. Må ut og handle litt, men ikke noe mer spennende utover det.
Skravla Skrevet 29. september 2007 #1458 Skrevet 29. september 2007 Hei Kamela. Så deilig med snart nytt kjøkken. Her rusler livet i regnvær
kamela Skrevet 29. september 2007 Forfatter #1459 Skrevet 29. september 2007 Så lenge festen innebærer sjokolade og kaffe, er jeg gjerne med. Lykke til med kjøkken, det er alltid spennende. Hva slags kjøkken skal dere ha? Her regner det fremdeles, men vi må komme oss ut snart. Butikkene stenger kl. to... Høstvær så det holder i dag, regner og blåser. Butikker som stenger klokka to Vi ender opp med et IKEA kjøkken som heter Lidingø, jeg synes det er koselig. Har vært på IKEA og fått oppklart noen småting som vi måtte se på i praksis, det var nyttig. Kos deg på kino! Men når det er så ille, må det jo bli kjempefint!! Det er i grunnen fordelen med å vente så lenge... Ellers er det ingen fordeler Tror jeg skal holde meg inne i dag. Må ut og handle litt, men ikke noe mer spennende utover det. Vi har ergret oss over kjøkkenet siden vi flytta inn for 4 år siden, så det er på tide nå. Har vært ute det lille jeg skulle, det var nok for i dag! Hei Kamela. Så deilig med snart nytt kjøkken. Her rusler livet i regnvær Godt å se deg, Skravla Håper du smiler under paraplyen og at det står bra til
Gjest Elastica Skrevet 29. september 2007 #1460 Skrevet 29. september 2007 Butikker som stenger klokka to Jeg bor i en liten by. Det er ikke mange år siden de utvidet åpningstiden fra ett til to på lørdager, motvillig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå