Idril_M Skrevet 13. september 2007 #1261 Del Skrevet 13. september 2007 Masse lykke til! Går sikkert kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 13. september 2007 Forfatter #1262 Del Skrevet 13. september 2007 Party... Kjære venn... hvis du får jobben så blir vi kolleger.... Så flott da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 13. september 2007 Forfatter #1263 Del Skrevet 13. september 2007 Masse lykke til! Går sikkert kjempebra! 2 1/2 time igjen og jeg gruer meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 13. september 2007 #1264 Del Skrevet 13. september 2007 2 1/2 time igjen og jeg gruer meg..... Det kommer til å gå kjempefint. Sender over masse lykketanker til Kamela. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 13. september 2007 #1265 Del Skrevet 13. september 2007 *krysser fingre og tær* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 13. september 2007 #1266 Del Skrevet 13. september 2007 *krysser alt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 13. september 2007 Forfatter #1267 Del Skrevet 13. september 2007 Synes selv at intervjuet gikk greit, var ikke så ille som forventet selv om det var 3 stykker som skulel snakke med meg. Avslappet og hyggelig tone. Venter i spenning videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 13. september 2007 #1268 Del Skrevet 13. september 2007 Synes selv at intervjuet gikk greit, var ikke så ille som forventet selv om det var 3 stykker som skulel snakke med meg. Avslappet og hyggelig tone. Venter i spenning videre. Regner med at en eller to var tillitsvalgte. Da jeg fikk vikarjobb i høst, så var det 4 stykker som var tilstede. Og alle kjenner meg godt fra før.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 14. september 2007 Forfatter #1269 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Regner med at en eller to var tillitsvalgte. Da jeg fikk vikarjobb i høst, så var det 4 stykker som var tilstede. Og alle kjenner meg godt fra før.... 1 var tillitsvalgt. Intervjuet av 4 du kjenner godt, det må ha vært en skummel opplevelse Endret 14. september 2007 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 14. september 2007 Forfatter #1270 Del Skrevet 14. september 2007 Poden og jeg blir hjemme alene fra i kveld til i morgen kveld. Bllir vel en bursdagstur til venninnen min i morgen, så i dag blir det baking! Må ringe henne i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 14. september 2007 #1271 Del Skrevet 14. september 2007 Så bra at intervjuet gikk bra. Når får du høre noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 14. september 2007 Forfatter #1272 Del Skrevet 14. september 2007 Så bra at intervjuet gikk bra. Når får du høre noe mer? Hørtes ut som neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 14. september 2007 #1273 Del Skrevet 14. september 2007 *krysser fortsatt fingrene* Hvordan var inntrykket du fikk av dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. september 2007 #1274 Del Skrevet 14. september 2007 Party... Kjære venn... hvis du får jobben så blir vi kolleger.... Så spennende!! Synes selv at intervjuet gikk greit, var ikke så ille som forventet selv om det var 3 stykker som skulel snakke med meg. Avslappet og hyggelig tone. Venter i spenning videre. Håper du får den og krysser alt jeg har! Poden og jeg blir hjemme alene fra i kveld til i morgen kveld. Bllir vel en bursdagstur til venninnen min i morgen, så i dag blir det baking! Må ringe henne i kveld. Venninnen din som bor i nærheten her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 14. september 2007 Forfatter #1275 Del Skrevet 14. september 2007 Så spennende!! Håper du får den og krysser alt jeg har! Venninnen din som bor i nærheten her? Jada - dem vi dro til København sammen med. Må bare unne meg en liten runde her inne før jeg ringer. Håper det står bedre til med deg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 14. september 2007 Forfatter #1276 Del Skrevet 14. september 2007 Da har poden bakt boller med sjokoladefyll, og jeg har bakt sjokoladekake og verdens beste. Gleder meg til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. september 2007 #1277 Del Skrevet 14. september 2007 Jada - dem vi dro til København sammen med. Må bare unne meg en liten runde her inne før jeg ringer. Håper det står bedre til med deg i dag Hvis du allikevel skal til disse trakter syns jeg du skal komme innom på kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 14. september 2007 Forfatter #1278 Del Skrevet 14. september 2007 Hvis du allikevel skal til disse trakter syns jeg du skal komme innom på kaffe. Det skulle jeg gjerne hatt tid til, problemet er at tiden nesten ikke strekker til dit jeg skal heller. Men stikker gjerne innom hos deg også en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. september 2007 #1279 Del Skrevet 14. september 2007 Det MÅ du bare!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 14. september 2007 Forfatter #1280 Del Skrevet 14. september 2007 Her blåser det noe alldeles forferdelig i kveld, da er det godt å være inne! All baksten er forsiktig pakket bort, bare igjen å legge sammen Verdens beste i morgen tidlig. Må kjøpe bursdagspresang før vi drar, vet ikke riktig hva jeg skal kjøpe ennå :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå