Idril_M Skrevet 12. september 2007 #1241 Del Skrevet 12. september 2007 Ellers har jeg fått dilla på 7UPFree! Den er god den! Synes den bare smaker søtningsmiddel, jeg *stalker annie* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. september 2007 #1242 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg blir stalket! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 12. september 2007 #1243 Del Skrevet 12. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 12. september 2007 Forfatter #1244 Del Skrevet 12. september 2007 God morgen! Nei Pepsi Maxer jeg ikke avhengig av. Liker det egentlig ikke så godt. Syns den er så søt. Liker bedre Tab Xtra. Ellers har jeg fått dilla på 7UPFree! Den er god den! Synes den bare smaker søtningsmiddel, jeg *stalker annie* Den er for syntetisk selv for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 12. september 2007 Forfatter #1245 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg har søkt meg ny jobb og er innkalt til intervju i morgen :juhu: Gruer meg noe fryktelig, er redd for å blir stum og ikke få presentert meg skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. september 2007 #1246 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg har søkt meg ny jobb og er innkalt til intervju i morgen :juhu: Gruer meg noe fryktelig, er redd for å blir stum og ikke få presentert meg skikkelig. Skal komme med tips jeg. Ellers ligger det sikkert masse tips rundt på forumet også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 12. september 2007 Forfatter #1247 Del Skrevet 12. september 2007 Skal komme med tips jeg. Ellers ligger det sikkert masse tips rundt på forumet også. Har tusla rundt og funnet noe og er selvfølgelig veldig takknemlig for flere. Vet ikke hva jeg skal ha på meg:sjokkert: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. september 2007 #1248 Del Skrevet 12. september 2007 Har tusla rundt og funnet noe og er selvfølgelig veldig takknemlig for flere. Vet ikke hva jeg skal ha på meg Jeg vil anbefale klær....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 12. september 2007 Forfatter #1249 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg vil anbefale klær....... Da er jeg på vei i riktig retning , butikken kaller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 12. september 2007 Forfatter #1250 Del Skrevet 12. september 2007 Da kan jeg velge mellom en svart litt lang topp med "juksbluse" inni eller en rød mønstret sak. Svart skjørt har jeg i skapet. Kjøpte meg et par mokkasiner med høy hæl også, er snart slutt på sandalsesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 12. september 2007 #1251 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg ville gått for den røde.... Er ikke så fan av sånne "juksebluser". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. september 2007 #1252 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg ville også gått for den røde.....helt svart kan bli for dystert..... *sender PM med tips* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 13. september 2007 Forfatter #1253 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg ville også gått for den røde.....helt svart kan bli for dystert..... *sender PM med tips* Tusen takk for PM Går for en bluse jeg hadde glemt - svart med mønster, halvlang skjørt og "pene" sko. God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 13. september 2007 #1254 Del Skrevet 13. september 2007 Lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 13. september 2007 #1255 Del Skrevet 13. september 2007 God morgen og masse lykke til i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 13. september 2007 Forfatter #1256 Del Skrevet 13. september 2007 Lykke til i dag! God morgen og masse lykke til i dag. Takk - både gruer og gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. september 2007 #1257 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg har søkt meg ny jobb og er innkalt til intervju i morgen :juhu: Gruer meg noe fryktelig, er redd for å blir stum og ikke få presentert meg skikkelig. Tror ikke det ligger for deg å bli stum.. Lykke til i dag vennen!! Håper du tar dem med et brak og at du får jobben allerede i dag! Hva slags jobb er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 13. september 2007 Forfatter #1258 Del Skrevet 13. september 2007 Tror ikke det ligger for deg å bli stum.. Lykke til i dag vennen!! Håper du tar dem med et brak og at du får jobben allerede i dag! Hva slags jobb er det? Er egentlig veldig sjenert jeg Er en kontorjobb i det offentlige, må finne på et eller annet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 13. september 2007 Forfatter #1259 Del Skrevet 13. september 2007 2500 party ! :danse: :danse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 13. september 2007 #1260 Del Skrevet 13. september 2007 Party... Kjære venn... hvis du får jobben så blir vi kolleger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå