kamela Skrevet 11. august 2007 Forfatter #1021 Del Skrevet 11. august 2007 Misunnelig!! jeg ville også ha reker i dag, men prinsen fikk bestemme, og da ble det pizza! Fikk ikke engang sjampinjong på! Poden fikk pizza her, men rekene fristet meg mer! Jeg har spist lasagne jeg..... Det er godt - lenge siden jeg har servert det. Må jeg lage snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 11. august 2007 #1022 Del Skrevet 11. august 2007 lasagne også! Skal dere gjøre meg helt matt eller? Vurderer å stikke å kjøpe meg noe god mat i morgen. Kongereker på kinaresturangen eller noe sånt. åhh... Har egentlig ikke råd da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. august 2007 Forfatter #1023 Del Skrevet 11. august 2007 lasagne også! Skal dere gjøre meg helt matt eller? Vurderer å stikke å kjøpe meg noe god mat i morgen. Kongereker på kinaresturangen eller noe sånt. åhh... Har egentlig ikke råd da.. Ta et raid i matskapet og lag noe av det som er der, smaker bedre enn det du ikke har råd til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 11. august 2007 #1024 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg har egentlig god mat kjøpt inn til i morgen. Eller, god og god. Men god nok. Vi må jo prøve å bruke opp det som er i skapene våres også snart. Syns det er litt dumt å flytte på så alt for mye og la det stå i de nye skapene til vi flytter derfra om ti år! Fant korn i skapet sist jeg rydda som gikk ut på dato i 99... (trenger jeg å si at det ble mye ryddigere i skapet plutselig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. august 2007 Forfatter #1025 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg har egentlig god mat kjøpt inn til i morgen. Eller, god og god. Men god nok. Vi må jo prøve å bruke opp det som er i skapene våres også snart. Syns det er litt dumt å flytte på så alt for mye og la det stå i de nye skapene til vi flytter derfra om ti år! Fant korn i skapet sist jeg rydda som gikk ut på dato i 99... (trenger jeg å si at det ble mye ryddigere i skapet plutselig) Velkjent det med ting som går ut på dato, tror jo at jeg er flink, men noe glipper tydeligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 11. august 2007 #1026 Del Skrevet 11. august 2007 Velkjent det med ting som går ut på dato, tror jo at jeg er flink, men noe glipper tydeligvis. Man kan ikke alltid klare alt vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. august 2007 #1027 Del Skrevet 11. august 2007 Sånn mens dere snakker om mat... Har du bakt muffins til i morra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. august 2007 #1028 Del Skrevet 11. august 2007 Sånn mens dere snakker om mat... Har du bakt muffins til i morra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. august 2007 Forfatter #1029 Del Skrevet 11. august 2007 Sånn mens dere snakker om mat... Har du bakt muffins til i morra? Nei, har ikke kommet så langt Er dere ferdige med nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. august 2007 Forfatter #1030 Del Skrevet 11. august 2007 Vi får kjøpe en til henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. august 2007 #1031 Del Skrevet 11. august 2007 Vi får kjøpe en til henne Vi får fylle henne med kaffe så blir hun nok fornøyd.... :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. august 2007 #1032 Del Skrevet 11. august 2007 Nei, har ikke kommet så langt Er dere ferdige med nå Har ikke tenk!! Og pga denne JÆ""#¤ laptoppen så forsvant alt det andre jeg hadde skrevet og nå ggidder jeg ikke skrive det en gang til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. august 2007 #1033 Del Skrevet 11. august 2007 Har ikke tenk!! Og pga denne JÆ""#¤ laptoppen så forsvant alt det andre jeg hadde skrevet og nå ggidder jeg ikke skrive det en gang til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. august 2007 #1034 Del Skrevet 11. august 2007 Skal jeg hente deg på trikken i morra Skravla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. august 2007 Forfatter #1035 Del Skrevet 11. august 2007 Har ikke tenk!! Og pga denne JÆ""#¤ laptoppen så forsvant alt det andre jeg hadde skrevet og nå ggidder jeg ikke skrive det en gang til! Så vi har gått glipp av forklaringen på hvorfor du ikke har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. august 2007 #1036 Del Skrevet 11. august 2007 Skal jeg hente deg på trikken i morra Skravla? Gjerne det. Snakket med Kamela på msn og bekreftet tid og sted. Vi lurte litt på om vi fant hverandre igjen, men med mobil så ordner det seg. Vi får meldes i morgen. Når drar du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. august 2007 #1037 Del Skrevet 11. august 2007 Reiser herfra kl 10, datteren til naboen har flytta til Eidsvoll, så jeg skal kjøre henne dit på veien nedover. Prinsessa kommer 15.30, så det blir mye kaffe på oss... Kamela har i allefall sett bilder av oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. august 2007 #1038 Del Skrevet 11. august 2007 Har forresten sett Mr Darcy i kveld. Derfor har det ikke blitt noe :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. august 2007 #1039 Del Skrevet 11. august 2007 Reiser herfra kl 10, datteren til naboen har flytta til Eidsvoll, så jeg skal kjøre henne dit på veien nedover. Prinsessa kommer 15.30, så det blir mye kaffe på oss... Kamela har i allefall sett bilder av oss. Nemlig. Greit med masse kaffe da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. august 2007 #1040 Del Skrevet 11. august 2007 Har forresten sett Mr Darcy i kveld. Derfor har det ikke blitt noe :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå