Annie Skrevet 9. august 2007 #981 Del Skrevet 9. august 2007 Det sprer seg som ild i tørt gress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. august 2007 Forfatter #982 Del Skrevet 9. august 2007 50 siders fest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. august 2007 Forfatter #983 Del Skrevet 9. august 2007 Annie skrev: Fått fiksa msn enda? Bare noe småtteri til jeg skal rydde i nå, så er jeg klar. Tør ikek sette i gang før jeg har fått unna det jeg skal, er redd jeg ikke får gjort så mye mer i dag når jeg først er på plass multitasking skrev: Nytt sengetøy er deilig. Skal legge det på når ferien er over :rødme: og mannen kommer hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. august 2007 #984 Del Skrevet 9. august 2007 kamela skrev: 50 siders fest! Party Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. august 2007 #985 Del Skrevet 9. august 2007 kamela skrev: Bare noe småtteri til jeg skal rydde i nå, så er jeg klar. Tør ikek sette i gang før jeg har fått unna det jeg skal, er redd jeg ikke får gjort så mye mer i dag når jeg først er på plass Skal legge det på når ferien er over :rødme: og mannen kommer hjem! Vi er i gang med skravlingen - du er velkommen til å bryte inn når som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. august 2007 #986 Del Skrevet 9. august 2007 Signerer bare det Skravla sier her jeg. Du har mailadressen min ikke sant? Hotmail som jeg bruker på msn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. august 2007 Forfatter #987 Del Skrevet 9. august 2007 Amatøren er på vei inn i det ukjente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. august 2007 #988 Del Skrevet 9. august 2007 Velkommen er du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 9. august 2007 #989 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg vil også være med på msn-galskapen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. august 2007 Forfatter #990 Del Skrevet 9. august 2007 TAKK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. august 2007 Forfatter #991 Del Skrevet 9. august 2007 Hvor ble det av deg Tigerjente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 10. august 2007 #992 Del Skrevet 10. august 2007 kamela skrev: Hvor ble det av deg Tigerjente? Jeg sovna.. Var så trøtt etter jobben, og når kjæresten spurte om jeg ville være med ned å legge meg, så var jeg ikke vond å be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. august 2007 #993 Del Skrevet 10. august 2007 Tigerjente skrev: Jeg sovna.. Var så trøtt etter jobben, og når kjæresten spurte om jeg ville være med ned å legge meg, så var jeg ikke vond å be Var det noe som fristet mer enn oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 10. august 2007 #994 Del Skrevet 10. august 2007 Skravla skrev: Var det noe som fristet mer enn oss? Njaaa.. Noen ganger må man lade -musklene også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 10. august 2007 Forfatter #995 Del Skrevet 10. august 2007 Skravla skrev: Var det noe som fristet mer enn oss? Det er ikke mulig, vi som hadde det så hyggelig Oppe og på jobb, Skravla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. august 2007 #996 Del Skrevet 10. august 2007 kamela skrev: Det er ikke mulig, vi som hadde det så hyggelig Oppe og på jobb, Skravla? Vi hadde det veldig hyggelig. Det må gjentas! Jeg er opp og på jobb. Har fått unna endel i dag, men det er stadig noen innom med fredagsfølelser og skravlelyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 10. august 2007 #997 Del Skrevet 10. august 2007 Kos deg på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. august 2007 #998 Del Skrevet 10. august 2007 GLEDER MEG TIL VI SKAL TREFFES PÅ SØNDAG!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 10. august 2007 #999 Del Skrevet 10. august 2007 innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. august 2007 #1000 Del Skrevet 10. august 2007 Annie skrev: GLEDER MEG TIL VI SKAL TREFFES PÅ SØNDAG!! :juhu: *ler av gale annie* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå