Annie Skrevet 9. august 2007 #961 Del Skrevet 9. august 2007 Jobber du nå??? :klø: Er ikke du ferdig for lengst for dagen???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. august 2007 Forfatter #962 Del Skrevet 9. august 2007 Kyllingsalat med vaffel til desert hørtes godt ut. Sitter på jobb og "koser" meg med en banan og en god-morgen yoghurt. Ser du ikke hva klokka er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. august 2007 #963 Del Skrevet 9. august 2007 Fler enn meg som reagerte ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. august 2007 Forfatter #964 Del Skrevet 9. august 2007 Greit at hun snart skal ha ferie, men ikke noen grunn til å overdrive, heller tvert i mot! Dere som er litt drevne her inne og kan litt mer.... Du henviste en gang til bloggen din, Annie, er det noe du har her inne som du selv velger hvem som kan lese, eller befinner den seg på en annen planet? :klø: :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. august 2007 #965 Del Skrevet 9. august 2007 Det er et msn space Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. august 2007 #966 Del Skrevet 9. august 2007 Jobber du nå??? :klø: Er ikke du ferdig for lengst for dagen???? Ser du ikke hva klokka er Jeg har en del ting å avslutte før ferien og foretrekker å jobbe lenger i dag fremfor i morgen....... eller søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. august 2007 #967 Del Skrevet 9. august 2007 Har du fri i morra da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. august 2007 #968 Del Skrevet 9. august 2007 Har du fri i morra da eller? Nei, men da blir det litt rydding, avslutningsselskap for lærlingen vår og kanskje gå hjem tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. august 2007 Forfatter #969 Del Skrevet 9. august 2007 Det er et msn space Kanskje jeg må prøve meg på MSN i kveld.....kan jo låne podens maskin, der et alt klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. august 2007 #970 Del Skrevet 9. august 2007 Kanskje jeg må prøve meg på MSN i kveld.....kan jo låne podens maskin, der et alt klart Gleder meg til å skravle med deg på msn i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. august 2007 Forfatter #971 Del Skrevet 9. august 2007 Nei, men da blir det litt rydding, avslutningsselskap for lærlingen vår og kanskje gå hjem tidlig. Tidlig hjem høres ut som en god fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. august 2007 #972 Del Skrevet 9. august 2007 Kanskje jeg må prøve meg på MSN i kveld.....kan jo låne podens maskin, der et alt klart JAAAAAAAAAAAAAA!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. august 2007 Forfatter #973 Del Skrevet 9. august 2007 JAAAAAAAAAAAAAA!! :juhu: Hvem kan vel sto i mot den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. august 2007 Forfatter #974 Del Skrevet 9. august 2007 Drar på sykehjemsbesøk...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. august 2007 #975 Del Skrevet 9. august 2007 Hvem kan vel sto i mot den Ikke du håper jeg? Drar på sykehjemsbesøk...... Kos deg hos moren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. august 2007 Forfatter #976 Del Skrevet 9. august 2007 Ikke du håper jeg? Kos deg hos moren din Da er jeg på plass igjen. Synes alltid sånne besøk er så ille i forkant, men det går jo greit. Spiste is og drakk brus samtidig som jeg merket sokker Har hatt lyst på nytt sengetøy lenge, og tok en tur på Triaden. På Hansen & Dysvik fant jeg fine sett nedsatt fra kr. 398 til 249 (ikke akkurat billig det heller), så da ble sengesett, matchende nytt laken og et par putetrekk i tillegg. Nå som det dukker opp så mange nye smiley her, venter fortsatt på den som bruker penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. august 2007 #977 Del Skrevet 9. august 2007 Fått fiksa msn enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 9. august 2007 #978 Del Skrevet 9. august 2007 Nytt sengetøy er deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. august 2007 #979 Del Skrevet 9. august 2007 Burde gå å skifte på senga vår... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 9. august 2007 #980 Del Skrevet 9. august 2007 Burde gå å skifte på senga vår... Sengetøyprat overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå