Annie Skrevet 8. august 2007 #941 Del Skrevet 8. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 8. august 2007 #942 Del Skrevet 8. august 2007 Så bra at dere har hatt en fin tur! Kjekt å sjå deg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 8. august 2007 #943 Del Skrevet 8. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 8. august 2007 #944 Del Skrevet 8. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. august 2007 #945 Del Skrevet 8. august 2007 :juhu: Velkommen tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. august 2007 Forfatter #946 Del Skrevet 9. august 2007 Da er det bare poden og meg igjen her, de andre dro på hytta i dag morges og skal være der til skolen begynner. Regner med at poden og jeg drar på vår hytte en tur i morgen, må ihvertfall rydde og vaske hus før jeg orker å dra noe sted, her ser det ikke ut (ihvertfall ikke etter min mening)! Søndag drar vi til København på en liten svipptur, skal bare ha en overnatting, men regner med at vi får litt ut av det for det. Drar med samme reisefølge som til Bø. Må ta en tur på verksted med bilen igjen idag også "sukk", håper det ikke er noe ille galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. august 2007 Forfatter #947 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Så bra at dere har hatt en fin tur! Kjekt å sjå deg igjen! Blir jo i godt humør av å logge meg inn her, dere er så søte Endret 9. august 2007 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. august 2007 #948 Del Skrevet 9. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 9. august 2007 #949 Del Skrevet 9. august 2007 :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. august 2007 Forfatter #950 Del Skrevet 9. august 2007 :kaffe: Jobber hardt med å oppdatere meg i dagbøkene nå, og så rydder jeg litt innimellom. Første vaskemaskin er i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. august 2007 Forfatter #951 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Så en liten ferierapport: Ikke så godt kjent nedover i de traktene, så veivalget ble sikkert den mest humpete veien til Bø, men vi kom oss frem. Ungene var i vannet fra vi kom og storkoste seg. Poden er ikke blant de tøffeste, men koste seg stort! Etter at parken var stengt var det å navigere videre til Garvikstrondi, der hadde vi leid leilighet. Mer humpete vei frem til en koselig campingplass. Leiligheten hadde to små soverom, åpen kjøkkenløsning med stue, og dusj og wc. Passet perfekt for oss. Lagde middag og etter en liten tur på området var det kvelden. Veldig lytt, men vi fikk da sove etterhvert. Tidlig våkne, så ungene ble sendt ut i tråkkebåter før klokka 9! Så var det hele dagen i Sommarland, og var hjemme igjen i Oslo klokka 1/2 elleve, seint nok! Sommarland hadde flotte badeanlegg og var koselig, anbefaler 2 dager for de som eventuelt skal på de traktene. Snakket allerede om å ta en tur neste år og legge inn et par overnattinger mer for å få sett litt annet også, var mange koselige småplasser. Endret 9. august 2007 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. august 2007 Forfatter #952 Del Skrevet 9. august 2007 Skal henge opp en maskin med håndklær, og så er det ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. august 2007 #953 Del Skrevet 9. august 2007 Sommarland hadde flotte badeanlegg og var koselig, anbefaler 2 dager for de som eventuelt skal på de traktene. Snakket allerede om å ta en tur neste år og legge inn et par overnattinger mer for å få sett litt annet også, var mange koselige småplasser. Søsteren min har flytta til Notodden så Sommarland sto på plakaten i år, men når vi får tid aner jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. august 2007 Forfatter #954 Del Skrevet 9. august 2007 Søsteren min har flytta til Notodden så Sommarland sto på plakaten i år, men når vi får tid aner jeg ikke... Neste uke! Har laget kyllingsalat - må ringe og høre om poden er i nærheten. Leter etter tøymerkelappene, men finner dem ikke. Er så kjedelig å sitte på sykehjemmet og sy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. august 2007 #955 Del Skrevet 9. august 2007 Har ikke bil, ellers hadde det vært en mulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. august 2007 Forfatter #956 Del Skrevet 9. august 2007 Har ikke bil, ellers hadde det vært en mulighet. Da er det ikke så enkelt..... "spiser kyllingsalat" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. august 2007 #957 Del Skrevet 9. august 2007 *høres godt ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. august 2007 Forfatter #958 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Det er det også, og siden vi bare er to stykker hjemme i dag tar jeg det veldig lettvint Blir det middag på deg i dag, eller er vaflene fortsatt godt på plass? Endret 9. august 2007 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. august 2007 #959 Del Skrevet 9. august 2007 De ligger godt i magen kjenner jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. august 2007 #960 Del Skrevet 9. august 2007 Kyllingsalat med vaffel til desert hørtes godt ut. Sitter på jobb og "koser" meg med en banan og en god-morgen yoghurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå