kamela Skrevet 3. august 2007 Forfatter #901 Del Skrevet 3. august 2007 Åååå, ja men da er det greit. Vurderer om jeg skal vaske bilen i dag, burde vaske litt hus også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 3. august 2007 Forfatter #902 Del Skrevet 3. august 2007 Hei Tigerjente - ser deg nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. august 2007 #903 Del Skrevet 3. august 2007 Vurderer om jeg skal vaske bilen i dag, burde vaske litt hus også... Vaske bil er dødskjedelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 3. august 2007 Forfatter #904 Del Skrevet 3. august 2007 Vaske bil er dødskjedelig.. Tenkte på å dra et sted andre vasker den for meg i så fall, og ta både utvendig og innvendig vask. Koster ikke all verden, og nå får jeg valuta for pengene fordi den er så skitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. august 2007 #905 Del Skrevet 3. august 2007 Mere morsomt når den er skikkelig skitten ja. Utvendig tar alltid mannen den på jobb, så da må jeg ta innvendig hjemme og det er sååå kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 3. august 2007 Forfatter #906 Del Skrevet 3. august 2007 Mere morsomt når den er skikkelig skitten ja. Utvendig tar alltid mannen den på jobb, så da må jeg ta innvendig hjemme og det er sååå kjedelig! Innvendig er ikke så veldig morsom, utvendig på selvvaskeanlegg er ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 3. august 2007 Forfatter #907 Del Skrevet 3. august 2007 "spiser wienerbrød" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 3. august 2007 #908 Del Skrevet 3. august 2007 Hei Tigerjente - ser deg nok Søren å! Klarer jeg ikke snike meg usett forbi??! Jaja, NYT solen din du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. august 2007 #909 Del Skrevet 3. august 2007 "spiser wienerbrød" Vil også ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 3. august 2007 Forfatter #910 Del Skrevet 3. august 2007 Søren å! Klarer jeg ikke snike meg usett forbi??! Følger nok med. Nå skal jeg tørke av pulten min og logge meg ut. God helg til de som måtte stikke innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 3. august 2007 #911 Del Skrevet 3. august 2007 Ha en fin ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 4. august 2007 #912 Del Skrevet 4. august 2007 God Helg Kamela! Håper dere får det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. august 2007 Forfatter #913 Del Skrevet 5. august 2007 Gdo morgen! I går var jeg hos venninne min og hentet poden. Deilig å se han igjen . Har hatt det kjempebra, badet stor sett hver dag, vært på Badeland på Raufoss en dag, syklet og hoppet på trampoline. Tok en tur til Skarnes lekeland/badeland sammen med venninne og sønnen. Veldig lite, men greit nok for ungene akkurat i går, lite basseng og to vannsklier. For disse gutta er det egentlig bra så lenge de er sammen, da er det meste greit. Grillet pølser og klarte å dra før deg begynte å regne. I dag er mann og datter borte, så vi har huset for oss selv. Nå er det straks frokost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. august 2007 #914 Del Skrevet 5. august 2007 God morgen. Høres ut som om poden har hatt det fint. Skarnes badeland er lite ja, men samtidig er det greit hvis været er greit til bading etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. august 2007 Forfatter #915 Del Skrevet 5. august 2007 Så koselig at du er her da - følte meg litt alene på KG i dag! Med 25 grader i vannet var Skarnes helt ok, men passer nok bedre til SFO og barnehager. I morgen eller på tirsdag har vi planer om å dra til Sommarland i Bø, jeg har aldri vært der før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. august 2007 #916 Del Skrevet 5. august 2007 Så koselig at du er her da - følte meg litt alene på KG i dag! Med 25 grader i vannet var Skarnes helt ok, men passer nok bedre til SFO og barnehager. I morgen eller på tirsdag har vi planer om å dra til Sommarland i Bø, jeg har aldri vært der før. Sommarland i Bø har jeg ikke vært i heller, men det ser jo herlig ut for unger og badenymfer. Håper dere får masse sol. Blir morsommere da. :sol: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. august 2007 Forfatter #917 Del Skrevet 5. august 2007 Sommarland i Bø har jeg ikke vært i heller, men det ser jo herlig ut for unger og badenymfer. Håper dere får masse sol. Blir morsommere da. :sol: Jeg er hverken barn eller badenymfe, men tar vel med badedrakt for sikkerhets skyld (hvor er den ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. august 2007 #918 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg er hverken barn eller badenymfe, men tar vel med badedrakt for sikkerhets skyld (hvor er den ) Badedrakt er lurt å ha med uansett ja. Blir vel noen vannsklier du må slenge dem med på. Magasuget etc.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. august 2007 #919 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg er hverken barn eller badenymfe, men tar vel med badedrakt for sikkerhets skyld (hvor er den ) Solen hviler til den skal skinne på dere i Bø. :sol: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. august 2007 Forfatter #920 Del Skrevet 5. august 2007 Badedrakt er lurt å ha med uansett ja. Blir vel noen vannsklier du må slenge dem med på. Magasuget etc.... Særlig det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå