kamela Skrevet 2. august 2007 Forfatter #861 Del Skrevet 2. august 2007 God morgen der ute Så fint at dagboka mi lever om kvelden/natta også Ferieplanene er ikke de helt store ennå, skal bare ha fri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 2. august 2007 #862 Del Skrevet 2. august 2007 God Morgen!! Håper du får en flott dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 2. august 2007 Forfatter #863 Del Skrevet 2. august 2007 God Morgen!! Håper du får en flott dag!! Takk det samme - tidlig pån i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 2. august 2007 #864 Del Skrevet 2. august 2007 Takk det samme - tidlig pån i dag også Jah, vår ferie er over. Skulle egentlig ta 8bussen i dag vi, men prinsen streika litt, så jeg fant ut at vi kunne jo somle litt for en gang skyld, spise litt frokost ilag også ta 10 bussen i barnehagen evt. gå dit. Så nå ser vi på barnetv og drikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 2. august 2007 Forfatter #865 Del Skrevet 2. august 2007 Skal du jobbe i dag, eller er du fortsatt syk? Koselig med litt treige morgener av og til :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 2. august 2007 #866 Del Skrevet 2. august 2007 Skal på jobb i dag, men litt senere.. Er deilig med litt trege morgener ja, men jeg kjenner at kommer vi oss ikke igang med en gang, så blir det til at jeg tenker at han ikke trenger å gå i barnehagen Sikkert bare fordi jeg hater tanken på å gå ut når det regner og høljer ned. Men, nå skal vi gå og gjøre oss klare. Senere kommer også min mor på besøk, hun skal være her til Mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 2. august 2007 Forfatter #867 Del Skrevet 2. august 2007 Sikkert greit for Prinsen å komme i barnehagen også, så blir han litt mer sliten til kvelden. Jobber litt mer - har fått unna en hel masse i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 2. august 2007 #868 Del Skrevet 2. august 2007 Innom med en formiddags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 2. august 2007 #869 Del Skrevet 2. august 2007 Joda, prinsen har veldig godt av å være i barnehagen. Den første dagen han var i den nye barnehagen syklet han fra 11-15 uten stopp nesten. Hadde såvidt tid til å spise en skive til lunch. Da sovna han på bussen etterpå Jeg også skal på jobb i dag.. Skjønner ikke hvorfor vi ikke kan få ordentlig kasse med internett på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 2. august 2007 Forfatter #870 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg også skal på jobb i dag.. Skjønner ikke hvorfor vi ikke kan få ordentlig kasse med internett på Det hørtes smart ut Sjefen innom her i dag, så jeg jobber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 2. august 2007 Forfatter #871 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Ferie kommer sikkert til å bli godt. Hva skal dere gjøre? Hvor skal dere? Hvor lenge blir dere borte? Var så mange gode spørsmål her,men dette mangler.. Bra at vi utfyller hverandre! :ler: ' Tyder det på at vi kjenner hverandre godt? Når reiser du? Hvor skal du? Hva har du tenkt å gjøre der? Blir du sen i seng i ferien? Hvor lenge blir du borte? Skal vi tørke støv, hente posten og vanne blomstene for deg? Kanskje mate katten? Du blir ikke en dag senere enn vi har avtalt nå! Da ringer jeg politiet altså!! Dere er jo ganske underholdende da PS: Har ikke katt. DS Endret 2. august 2007 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 2. august 2007 #872 Del Skrevet 2. august 2007 Dere er jo ganske underholdende da PS: Har ikke katt. DS Vi kan sikkert lufte den kg katten din.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 2. august 2007 #873 Del Skrevet 2. august 2007 Ikke andre dyr heller? Hvordan går det på jobben i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 2. august 2007 #874 Del Skrevet 2. august 2007 Skikkelig avhør her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 2. august 2007 Forfatter #875 Del Skrevet 2. august 2007 Innom med en formiddags tilbake! Vi kan sikkert lufte den kg katten din.... Hybelkaninene vil kanskje luftes Ikke andre dyr heller? Hvordan går det på jobben i dag? Bare ovennevnte Vært effektiv på jobb i dag, mesteparten av det som skal avsluttes før ferien er straks ferdig Skikkelig avhør her inne Det er vel en av gledene ved å være her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 2. august 2007 #876 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Hybelkaniner har jeg selv, de er ikke så spennende. Endret 2. august 2007 av multitasking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 2. august 2007 #877 Del Skrevet 2. august 2007 Hybelkaniner har jeg selv, de er ikke så spennende. Men det er vårt ansvar og lufte dem når Kamela er på ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 2. august 2007 #878 Del Skrevet 2. august 2007 Ok, jeg stiller selvsagt opp. Hvor mange er vi som deler på oppgaven? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 2. august 2007 #879 Del Skrevet 2. august 2007 Ok, jeg stiller selvsagt opp. Hvor mange er vi som deler på oppgaven? Skravla Multitasking Tigerjente fler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 2. august 2007 Forfatter #880 Del Skrevet 2. august 2007 Hybelkaniner har jeg selv, de er ikke så spennende. Men det er vårt ansvar og lufte dem når Kamela er på ferie. Skravla Multitasking Tigerjente fler? :klø: Tenker på om det er noe mer dere kan gjøre når dere først er i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå